Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

SANDERO 2 vs. CLIO 4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SANDERO 2 vs. CLIO 4

    Diferente foarte mari nu sunt intre ele.
    Au aceeasi gama de motorizari. La capitolul dotari sunt ceva diferente, dar nu semnifcative.
    Ce credeti ca se merita luand in calcul aceeasi motorizare si aproape aceleasi dotari?

  • #2
    Nu cred ca se compara la design. Am vazut un Clio 4 rosu si e frumos. Si nu cred ca se leagana ca barca in curbe.

    Bineinteles ca daca ai bani destui iei Clio. Daca ai si mai multi iei Peugeot 208. Si tot asa...

    Comment


    • #3
      si daca ai si mai multi iei Polo !!!
      on: Clio fara ezitare
      -fara-

      Comment


      • #4
        Spanu: 208 e nitel mai scump decat Polo (la nivele de echipare similare). Mi-ar fi greu sa aleg intre cele 2. Cu capul Polo, cu inima 208. :-)

        Cu portofelul: Sandero 2 :-))))

        Comment


        • #5
          Sandero are cutia mai lung etajata fata de Clio 4. Am condus ambele, si Sandero mi-a dat impresia de masina puturoasa, iar Clio de masina fasneata. Aici poate conteaza si masa masinii mai mica la Clio.
          Un alt aspect care ma deranjeaja foarte tare la Sandero este ca nu are volanul reglabil pe adancime.

          Comment


          • #6
            Dacia Sandero ocupă poziţia a şasea în topul celor mai bine vândute maşini în Franţa

            Comment


            • #7
              Le-am condus p'amandoua cu 0.9. Diferente sunt la toate capitolele. Clio este mult mai usoara si o face mai fasneata si foarte probabil mai ok la consum. In rest...nu exista comparatie, daca ai ceva craitati in plus recomand cu multa caldura si entuziasm CLIO 4, in detrimentul multor alte modele mini. De luat totusi in considerare ca Sandelul este MULT mai spatios decat CLIO. Pe locurile din spate Sandelul castiga clar. Portbagajele cam la fel, statura la volan in favoarea clio. In rest...clio bate tot...design, calitate, finisaje etc...si nu doar pe Sandel.
              Cu toate astea este perfect normal avand in vedere pretul ceva mai mare pt Clio. Sandel 2 in comparatie cu sandeul meu actual mi a lasat o impresie f buna. De la insonorizare pana la calitatea materialelor si finisajelor. Este chiar impresionant ca la 70, 80 km/h in a 3-a nu se aude aproape deloc motorul. F tare...dadeam talpa, pana ce taia injectia si...nimic. Parca ar fi de jucarie. Prea OK. Sunt si cateva minusuri...dar nu o sa le spun . Iar asta pentru ca le am vazut si pe alte modele gen Fabia, Polo si alte alea...iar noi cum suntem inca in tara lu' golf4 la mana a doua...chiar nu merita.

              Comment


              • #8
                sa nu mai vorbim de golf 4 la mana a 2-a... de curand am achizitionat pentru sotie un Golf 4 1.4 16v special edition din 2003 cu 138 000km la 3200 de euro(taxa platita si toate actele facute de vanzator).

                cu tot respectul pentru toti posesorii de golf 4 dar vreau sa spun ca e cu o clasa SUB sandero (sau cel putin al meu).

                avantaje fata de sandero
                1. insonorizare mai buna(cu toate ca am insonorizat sandero peste tot)
                2. acceleratia de la 120 la 160 intr-un timp mai scurt.
                3. multe accesorii folositoare (parasolar chiar si deasupra oglinzii retrovizoare, bec pentru usi deschise pentru usile din spate, bec si oglinda in parasolarele fata, cotiera spate) sau altele care tin de estetica (sinele scaunelor acoperite in plastic)

                in rest numai dezavantaje

                scartaie si troncane din toate incheieturile (urmeaza sa desfac toate fetele de usi si sa le rearanjez.
                demaraj extrem de prost
                consum cu cel putin 1-2 l mai mare in toate situatiile fata de sandero.

                am schimbat pana acum discurile si placutele si pe fata si pe spate iar ca si consecinta nu franeaza prea bine(lucru care se va remedia..sper).
                urmeaza sa ii fac un schimb de ulei, filtre, bujii (sper sa mai scada consumul)
                in primavara vreau sa ii schimb toate amortizoarele pentru ca e "barca" si la franare si la viraje stranse.

                ca si concluzie : nu cumparati masini la mana a 2-a decat daca aveti siguranta ca sunt ok si sa nu fie mai vechi de 2-3 ani.

                on topic:
                desi nu am condus clio 2 sunt de parere ca e peste sandero pentru ca e normal ca cei de la renault s-au gandit ca cine nu are bani de polo dar doreste ceva mai mult ca sandero sa isi ia Clio.
                -fara-

                Comment


                • #9
                  Crezi tu ca Golful in 11 ani a facut numai 138 000km :-)

                  Depinde cum e ingrijita masina. Peugeotul 307 break care il mai avem, cumparat de nou in 2005, 110 000 km e in stare perfecta de functionare consuma sub 5 motorina si e peste Sandero la toate capitolele. Insa Sandero e masina noua si masina noua e o masina noua.

                  La astea sh depinde cum au fost ingrijite, cum ai norocul. Eu la Peugeot am schimbat cauciucurile din spate (venite din fabrica) pe la 80 000 km. Si inca mai erau bune.

                  Comment


                  • #10
                    Atentie cu Golful de 1.4 ca au bunul obicei sa manance ulei mai mult ca benzina.

                    On-topic: Sandero castiga in fata la clio 4 doar prin spatiu interior mult mai mare. Exemplu concret. Am fost cu Opel Corsa D in concediu 4 persoane si nu stiam cum sa mai stam de bagaje. De cand avem si Sandero, mergem cu Sandero ca incap aproape toate bagajele in portbagaj si pasagerii stau fericiti in spate si mie imi place mai mult in Sandero decat in Corsa.

                    Comment


                    • #11
                      usor offtopic....nu doar golful de 1.4 haleste ulei, foarte multe modele/marci (pot da f multe exemple, insa nu este cadrul acestui topic) construiesc voit motoare sa haleasca mai mult sau mai putin ulei. Bineinteles pentru protectie motor. Ceea ce din punctul meu de vedere este un lucru foarte rau stiindu se faptul ca toate uleiurile moderne sunt full sintetice, iar emanatiile prin ardere a unui astfel de ulei sunt foarte toxice.
                      Alt minus Sandero...nu i poti pune clima sau camera marche arriere .

                      Comment


                      • #12
                        la cum arata cred ca are 1 380 000km. dar in fine.
                        -fara-

                        Comment


                        • #13
                          Da, in cazul motoarelor de 1.4 de la vag, se coxeaza segmentii de ungere incepand de pe la 60.000km si incep sa bea destul ulei.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google