Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero vs Lada Kalina

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    da, sanatoasa gandire...ai fi printre putinii gentlemeni filantropi care tin la industria autohtona, in fapt o firma a statului francez, mai mult decat la propriul buzunar.
    te-ai gandit mult pana ai postat?
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      O firmă franceză, desigur, care asigură locuri de muncă unor români.O firmă care plătește impozite şi c.a.s pentru angajaţii săi.O firmă, franceză, putea fi şi chineză, însă atâta timp cât işi desfăşoară activitatea în România chiar contribuie la bunăstarea ta chiar dacă în mod indirect.
      Sandero Laureat 1.4 MPI

      Comment


      • #18
        Originally posted by Seba View Post
        da, sanatoasa gandire...ai fi printre putinii gentlemeni filantropi care tin la industria autohtona, in fapt o firma a statului francez, mai mult decat la propriul buzunar.
        te-ai gandit mult pana ai postat?
        Nu rade Seba,ai fi uimit cati oameni incep sa gandeasca in acest fel..O gandire foarte sanatoasa .De ce sa fac ,,p... " mare altuia cand pot sa- asigur loc de munca fratelui meu..sau matusii..care frate si matusa platesc impozite la Romanica ....ca si Producatorul strain ...etc ..si restul se numeste ,,cerc"...

        Raspuns: Sandero ,daca la acelasi pret nu pot achizitiona un VW ,AUDI,BMW,PORCHE...OPEL..SAAB,VOLVO...evident noi , si cum asta intra la ,,minuni" ramane Sandero.(da altceva decat ladfa nu a-ti gasit sa bagati ..ca sincer este urata cu crengi,??!! )

        Comment


        • #19
          in cazul asta sa se dea lege, orice masina se cumpara, 100ron merg la statul francez, ca asigura locuri de munca in romania...inteleg daca era vorba de o firma privata, dar firma statului francez...a statului, accentuez "statului francez"...
          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

          Comment


          • #20
            din cite stiu eu rusii nu au prea mers pe frumos cam niciodata. latura practica primeaza la ei. designul francez se vede insa foarte bine si incinta ochiul. poti insa cu siguranta si la lada sa descoperi cite ceva. mie de ex imi place Niva.
            asa ca prima impresie din poze nu as alege Lada asta Kalina

            Comment


            • #21
              Originally posted by Seba View Post
              in cazul asta sa se dea lege, orice masina se cumpara, 100ron merg la statul francez, ca asigura locuri de munca in romania...inteleg daca era vorba de o firma privata, dar firma statului francez...a statului, accentuez "statului francez"...
              Bine era daca am fi avut cateva zeci de investitori cum sunt cei de la renault, http://www.gandul.info/financiar/ren...masini-4610853

              Comment


              • #22
                Originally posted by Seba View Post
                in cazul asta sa se dea lege, orice masina se cumpara, 100ron merg la statul francez, ca asigura locuri de munca in romania...inteleg daca era vorba de o firma privata, dar firma statului francez...a statului, accentuez "statului francez"...
                Nu pot să cred că cineva mai gândește atât de...îngust.
                Trebuie să vezi lucrurile într-un context mai larg.
                Sandero Laureat 1.4 MPI

                Comment


                • #23
                  sv03tbh, Seba era ironic....relax.

                  Comment


                  • #24
                    Scuze, n-am sesizat ironia. Mea culpa! Ma relaxez la un vin .
                    Sandero Laureat 1.4 MPI

                    Comment


                    • #25
                      n-am nimci cu firma renault, am cu fraierii de "statul roman" care da ajutoare unei alte firme, a unui stat ce economic e de 20 de ori mai puternic decat al nostru. cum ar fi sa ne dea congo ajutor economic pt ca deschidem o firma de spargatori de nuci de cocos in congo...
                      cat despre "am cumparat-o ca m-am gandit la romanii care lucreaza acolo si le asigur un loc de munca", da-mi voie sa-ti zic ca ti-a raspuns foarte clar colegul serghei cum gandim toti: daca exista mercedes nou la 8000 de euro, era mercedes, nu sandero, iti bagagi linistit piciorul in motivul asta de facere de bine economiei nationale. hai sa fim seriosi, 99% am ales dacia prin prisma pretului, nu am dat si n-o sa dam doi bani pe cine afecteaza daca ne permitem sa cumparam mercedes, il cumparam, fara sa ne gandim ca prin asta a scazut sansa celor de la dacia de a-si pastra locul de munca, de a baga bani la buget, etc...eu recunosc ca daca as avea acum 25000 de euro de investit intr-o masina, mi-as lua un megane f1team fara sa clipes, nici macar nu m-as gandi sa-mi cumpar un logan si sa bag bani in el sa mi-l fac cum vreau eu. iar ca masina de familie, as lua un a4 cu 80 de airbaguri, dizal, quattro, cu esp, trapa, climatronic bi-zonal, in nici un caz, logan. masina mica de oras mi-as lua un twingo, c1, aygo, nu sandero/logan. deci oricum ar fi, nu as alege masina romaneasca. pun pariu ca si voi faceti de fapt la fel, va doare-n basca de firma aia si de ce se intampla daca voi nu cumparati o bucata (repet, UNA) masina facuta la mioveni.
                      in final, nu ma cert cu nimeni, nu vreau sa supar pe nimeni. doar mi-am expus parerea ca daca am fi avut bani de skoda octavia, ne durea in cot de firma dacia. pt mine personal si pt 8 din 9 colegi de forum pun pariu ca e valabil.
                      Last edited by Seba; 21 December 2009, 16:32.
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #26
                        Suntem de 20 de ori mai inapoiati pentru a scoate ceva prin propriile puteri, pentru asta trebuie sa platesti si celor de la renault si celor de la ford si celor de la nokia, etc, altfel vezi tractorul sau aro. Urmareste parcursul dacia din 1970 si pana au venit din nou cei de la renault, nimic, zero, dimpotriva in 2000 scoteam masini mai proaste decat in 1970. Firmele astea straine nu vin de dragul nostru, vin pentru profit, iti convine bine, daca nu, pa, merg acolo unde pot scoate profit maxim. De pe urma dacia sunt mult mai multi cei care mananca o paine in afara celor de acolo, fabricantii de componente, dealeri, service-uri, transportatori, etc, toti salariatii acestor firme inclusiv firmele platesc o gramada de taxe si impozite, plus o putere de cumparare mai mare inseamna o paine de mancat si pentru altii, mergi in zonele unde nu s-a investit nimic, sa vezi saracie. Decat statul sa incurajeze putorosenia prin niste bani dati aiurea ca ajutoare sociale unor oameni buni de munca mai bine investesc in aceste firme care produc locuri de munca, parerea mea.

                        Comment


                        • #27
                          Seba, stii bine ca francezii nu bateau palma cu statul roman, la preluarea Dacia, decat cu ceva "ajutoare". Pe mine ma enerveaza altceva, si anume ca staul roman e incapabil sa creeze conditii propice pentru ca si alti constructori de masini sa vina in romania. Ok, avem renault si ford, dar nu ar fi stricat sa vina la noi si suzuki (in loc de a deschide fabrica in ungaria) si hyundai (in loc de a deschide mega complexul in cehia ?!).
                          Nu ma gandesc ca daca ar fi venit astia la noi ar fi scos masini mai ieftine pentru romani, ma gandesc doar la locurile de munca create.
                          ps. evident si ca si eu mi-am luat dacia pentru pret/dotari/fiabilitate....aveam bani sa-mi iau asta vara (cand am luat sandero) prin remat Clio 1.4 16v dynamique la 9600 euro tva inclus (sandero era 7700 euro prin remat)...dar mi-am dat seama ca nu-mi prea permiteam sa o intretin: revizii mult mai scumpe ca si la dacia, casco aproape dublu fata de dacia, si in plus nu prea merita investitia avand in vedere ca fac intr-un an maxim 8000 -9000 Km si mai mult prin judet (adica nu am drumuri din Zalau la Bucuresti, Iasi...etc) si prin Cluj si Oradea.

                          Comment


                          • #28
                            eu nu contest faptul ca renault cand a preluat dacia a adus la linia de plutire si alte firme, asa-zisa "industrie orizontala", furnizorii pt industria auto. ok, e plusul lor; ce nu pot/nu vreau sa inteleg sunt chestiile de genul "mi-am cumparat dacia ca sa-i ajut pe cei implicati si prin asta sa pun umarul la bunastarea tarii". hai mai, chiar asa? isi lua vreunul dacia daca avea bani de octavia sau megane? atunci garantez ca nu mai conta nici o industrie orizontala, nici o bunastare a celorlalti...
                            mariane, n-am zis sa dea statul bani pt stat degeaba, chiar nu-s genul asta de om. dar nici sa dai statului francez bani ca sa nu reduca productia. chiar nu suntem in stare sa facem nimic calumea de capul nostru? chiar asa idioti suntem, ca natie, ca trebuie sa vina altii sa ne conduca? aparent, da...
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Seba View Post
                              chiar asa idioti suntem, ca natie, ca trebuie sa vina altii sa ne conduca? aparent, da...
                              Seba, aaa eu nu am fost la vot (in nici un tur de scrutin) tocmai pe motiv ca suntem idioti si nu suntem capabili sa ne organizam, sa ne vedem de interesul nostru.
                              Daca pe listele de candidatura ca presedinte erau cativa tehnocrati finlandezi, suedezi sau japonezi...as fi fost primul la vot sa aleg presedintele.

                              ps. eu cand mi-am luat sandelul chiar m-am gandit la cei care lucreaza in uzina (dar nu in sensul la care te-ai gandit tu mai sus) si m-am rugat la Domnu' sa nu vina careva beat, sau fara chef de a-si face treaba, si m-am rugat ca tipul ala de la controlul calitatii sa-mi urmareasca masina pe tot parcursul asamblarii (chiar daca, evident, nu stia care-i masina mea). Eh, se pare ca tipul de ca controlul calitatii era beat, iar unii dintre cei responsabili cu finisajele nu aveau chef de munca. Noroc cu aia din departamentul tehnic ca si-au facut treaba, ca pana acum nu am probleme tehnice cu masina.

                              ps2. si ca ironia asta amara sa fie completa, as recomanda celor de la dacia ca pe langa contul bancar aferent platii bunului cumparat (adica a masinii), sa mai constituie inca un cont bancar, unde viitorii posesori de dacia sa depuna o mica suma (spaga, mita, ciubuc, cotizatie, atentie - cum vreti sa-i spuneti) ca cei din fabrica, adica muncitorii, atunci se apuca sa asambleze o dacie (poate chiar dacia TA***) sa o faca cu simt de raspundere si intr-un mod profesionist.

                              *** se refera la cititorul acestui mesaj, in genere vorbind
                              Last edited by bunicuta; 22 December 2009, 22:15.

                              Comment


                              • #30
                                bine, dom'le, dar pana la urma cum ramane, ne-am luat dacia ca suntem patrioti sau ca nu ne-au tinut fondurile sa ne luam passat?
                                hai sa revenim la topic, sandero vs kalina...
                                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google