Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sj-11-amf

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Deci, am avut dreptate.
    Doar ca eu am ales informarea prin link-uri Wiki iar dl Seba a venit cu explicatii mai pe intelesul nostru.
    Ii asteptam pe Bunicuta si Marian66v sa se lamureasca ce masina PERFORMANTA si SAFE si-au achizitionat.

    Comment


    • #62
      Il las pe Bunicuta primul pentru ca este thread-ul lui

      Comment


      • #63
        Seba, ma bucur ca ai avut rabdare sa scrii atat, dar din pacate nu am inteles mai nimic. Pe mine ma intereseaz un singur lucru: daca, cobor cu masina o panta cu zapada/gheata, in momentul franarii, rotile din spate se vor bloca sau din contra, EBD-ul va face astfel incat forta aplicata pe puntea spate sa fie suficient de mica incat rotile spate sa nu se blocheze ? Atat vreau sa stiu. Multumesc.

        Goan, ironia asta a ta, te va pune in lista mea de Ignore, got it ?
        Last edited by bunicuta; 21 December 2009, 20:02.

        Comment


        • #64
          Ahahaha ce rai suntem

          Comment


          • #65
            Adevarul este ca suntem multi pe forum si nu prea avem loc unul de altul.

            Comment


            • #66
              Eh, mi-a trecut supararea pe Goan, asta cu Ignore era asa, un fel de urare de sarbatori

              Comment


              • #67
                bunicuto, ce naiba n-ai priceput? atunci cand spatele aluneca, se deblocheaza si va fi franat pana la limita de aderenta. ce nu-i clar? da-l in ma-sa de ebd, nu e nimic special, e perfect normal sa se intample asa, pt eficientizarea franarii. ca astia de produc masini ii ineaca pe cumparatori in prescurtari, e alta poveste. abs fara ebd e prostie curata, faci masina titirez, dar da bine in showroom sa scrie ebd, afu, tc, dsp, plm pe pliantele pacii
                so, ebd nu e ceva special e o chestie perfect normala, pe care ei au extras-o din starea de normalitate si ti-o baga pe gat ca vezi, noi avem. so what? oricine are. orice abs are ebd by default, nu se poate fara.
                in rezumat, nu se blocheaza spatele in situatia descrisa de tine...
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #68
                  Seba, am inteles bine ce face ABS-ul si mai ales care e rolul EBD...eu am insistat tocmai pentru ca, dau un exemplu pe situatie reala:
                  1. cu 1310-le pe drum drept cu zapada, pun frana, se blocheaza toate rotile si uneori, fara sa virez de volan, spatele are tendinte de rotire (fuge spatele masinii)
                  2. cu sandero, stiind ca sunt mai bine protejat cu toate sistemele astea "performante", in aceeasi situatie descrisa la pct.1 in momentul franarii, simt ca am control mai bun al directie (la 1310 daca ai blocat rotile, ciu-ciu directie) la franare, datorita abs, DAR, tot simt puntea spate ca are tendinte de rotire...aici e problema, si tendinta asta (atunci cand pun frana) apare pe drum drept, nu in curba.
                  In fine, sper sa prind intr-o zi zapada prin parcarea unui supermarket de aci din oras si sa testez putin masina (inca nu o cunosc, si mi-e ca ma inseala nenorocita pe virajele cu zapada).

                  Comment


                  • #69
                    @ bunicuta. eu am avut 1300 si nu mi se misca spatele in toate partile la frinare. asta pentru ca aveam frine brici si prindea la fel pe toate rotile. masina mergea sanie dar pastra traiectoria.
                    sandero oricum e instabil, il simt chiar si pe drum uscat si pe drum umed in special (asta cit am apucat sa umblu 11.000 km cu masina de cind o am). dupa ce am pus bara e interesant ca s-a schimbat ceva si parca spatele are tendinta sa vireze "mai repede", mai ales in curbele strinse la 90 de grade....adica sa se rotesca precum zici. o sa vad acuma de sarbatori la drum lung ce poate sa faca bara minune si in afara ca nu am apucat sa testez decit in oras.oricum diferenta e minima. cu electronica nu le am si nu ma bag ..o fi el softul minune care stie de toate habar nu am. deocamdata simt ca e usoara masina asta noua si nu ma pot hazarda cu ea, adica nu ma pot baza in totalitate pe nustiu ce dotari speciale.

                    eu cred ca ramine la latitudiea fiecaruia ca sofer sa isi dovedeasca calitatile si sunt sigur ca dupa ce vei cunoaste masina mai bine, adaugind experienta ta ca sofer vei aprecia personal ce iti ofera mai exact Sandero in conditii de iarna. totul difera de la masina la masina..si de la om la om. nu sunt doua/doi la fel. si eu vreau sa vad. asa ca sa ii dam drumul sa le testam la maxim.

                    ps ...si iarna mai ales folositi mult frina de moteur.
                    Last edited by ciomp; 23 December 2009, 13:24.

                    Comment


                    • #70
                      pai spatele are oricum tendinta sa valseze, nu stiu de ce, asa face si la logan. nu asa accentuat ca la sandero, din cate am experimentat eu, dar oricum, ca idee, la fel face si varutu' oricum, poti controla din volan acel "vals" cat sa nu devina "pirueta". eu zic sa n-o fortezi, s-ar putea sa ai surprize neplacute. daca nu esti sigur pe tine si pe masina, nu incerca din prima limitele pachetului om-masina. usor, tot mai tare, tot mai tare. cand simti ca nu mai merge treaba, las-o asa cum sta ea bine, pana n-o pocnesti...
                      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                      Comment


                      • #71
                        Azi am alimentat benzen de 95 de la Mol, si am zis sa testez daca din meniul de test al computerului, imi arata corect cati litri de benzina am in rezervor.
                        Chiar inainte de a cobora din masina, am intrat in meniu si imi era afisat 20L.
                        Rezervorul masinii are 50L. Am facut plinul, pana mi-o sarit pompa de 5 ori, adica am tras plinul pana sus: 33,94L o intrat in rezervor.
                        Deci: 20L + 33,94L (la 5,01 ron/l - D'mnezeii lor de hoti !!!) = 53,94L (eu zic ca afisajul ala e destul de corect, deci ne putem baza pe el, cred eu)

                        Comment


                        • #72
                          sa o stapanesti sanatos, Bunicutza
                          La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                          Comment


                          • #73
                            Statistica personala: cheltuieli cu benzina, doar de 95:

                            - 28 iulie 2010 PetromV 4,57 x 33,91 l = 155,02 lei
                            - 23 august 2010 PetromV 4,49 x 35,36 l = 158,81 lei
                            - 27 septembrie 2010 Mol 4,67 x 14,99 l = 70 lei
                            - 09 octombrie 2010 Mol 4,67 x 14,99 l = 70 ron
                            - 24 octombrie 2010 Mol 4,69 x 21,33 l = 100,04 lei
                            - 31 octombrie 2010 Mol 4,69 x 10,66 l = 50 lei
                            - 19 noiembrie 2010 PetromV 4,68 x 20,29 l = 99,99 lei
                            - 23 decembrie 2010 Mol 4,92 x 10,16 l = 49,99
                            - 30 decembrie 2010 Mol 5,01 x 33,94 l = 170,04 lei (aici am facut plinul, din care mai am si azi 03 februarie 2011 - deci cu alte cuvinte eu sunt in greva de anu' trecut de cand nu am mai dat pe la pompa)

                            Total: 923.89 lei (din 28 iulie 2010 - prezent [03 februarie 2011] )
                            ps. computerul imi arata ca mai pot parcurge cu ce am in rezervor ~430 Km (din cele 9 linii, doar 3 sunt goale)

                            Ideea e ca vreau sa vad cam cat ma costa benzina pe 1 an de zile, asa ca, calculul final o sa-l fac pe 28 iulie 2011.

                            Comment


                            • #74
                              nu as avea curaj... mi ar fi frica sa fac asa ceva. ai sa vezi cati bani ai bagat. adauga tigarile(dak fumezi). eu as face infart
                              La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by raduiancu View Post
                                adauga tigarile(dak fumezi)t
                                Pai am fumat, nu mai fumez din 17 decembrie 2010 pentru ca am fost fortat sa-mi fac un mic upgrade (doar de 6,2 mil) in calculator, si ideea era: ori tigari ori upgrade dar sa ma las de fumat.
                                M-am lasat, am adunat banii, am facut upgrade-ul, acum sunt pe zero...deci pot sa ma reapuc de fumat (inca nu m-am apucat...dar nici mult nu mai am...)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google