Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero reloaded

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ei, n-o sa-mi schimb parbrizul pentru o plesnitura...astept sa se adune mai multe. Acum vizez doar repararea prin procedee specifice.
    @shoot: full casco, man...full casco

    Un cunoscut ma sfatuia: du-te in spatele unei alte masini, dupa care pretinde ca ti-a sarit piatra de la asta si-ti faci parbrizul pe asigurarea fericitului castigator. Doamne, la cate se mai gandesc unii oameni...
    Last edited by vladatorus; 2 April 2009, 23:19. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Preaferitul castigator va cere si dovezi ca piatra ii apartine.

      Comment


      • #18
        Am implinit doua saptamani si 2007 km. Toate bune si frumoase cu exceptia pietrei in parbriz. Vechile metehne sunt si ele prezente:
        - schimbatorul de viteze se bataie ca la titirobil...speram sa fi rezolvat chestiunea domnii de la Dacia;
        - vibreaza fin pedala de acceleratie (ma gadila-n talpa);
        Per total: multumit.
        Consum mixt: 8.1/ afara: 7.2/ oras: 9.5...toate aproximative.
        Iaca si pozele restante:
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Astazi l-am testat un pic pe Sandel pe dealul Mesesului. Probabil nefiind din zona multi dintre voi nu stiti Mesesul. Imaginati-va o urcare virajata, doua benzi pe sensul de mers, fara serpentine decisive totusi. Protagonisti: un Ford Focus 1,8 TDCI, o Honda Civic 1,8 i-VTEC si moi, adica Dacia Sandero 1,6 MPI. Am incercat sa depasesc Focusul, iar soferul a reactionat, asa ca am inceput sa mergem in paralel, eu pe banda 2, el pe banda 1. Accelerez la 100, domnul Focus si el, 110, nimic, ma egaleaza, franez la 80 in curba, mi-o ia inainte putin, din spate vine pe banda 2 unul cu Honda Civic; intrucat nu reusesc sa-l depasesc pe Focus trec pe banda 1 sa-l las pe Civic sa treaca; ma depaseste si da sa treaca de Focus, dar omu' cu Fordul se ambitioneaza, accelereaza amandoi, iar eu, in spate il chinui pe Sandel curios sa vad care pe care, mai ales ca urma o linie dreapta. Ma uit pe bord, 120, 125, iar astialalti se tot indepartau; ma las pagubas dupa ce intru intr-o curba cu 110 si imi dau seama ca stabilitatea lu' Sandi e limitata la 90-95 km/h. Ma pomenesc vorbind singur: "ce te-apuca mai baiete, vezi-ti imediat de drum si lasa prostiile". M-am conformat. Oricum locul trei din trei se cheama medalie de bronz
          Deznodamant: Civicul l-a lasat in urma pe Focus aparent fara mare bataie de cap.

          Comment


          • #20
            Cruda experienta, totusi ai ocupat un loc onorabil, se putea si mai rau spre exemplu locul 4 din 3 concurenti . Era o campanie acum ceva timp ,,Stop accidentelor - viata are prioritate,,.

            Comment


            • #21
              Onorabil, in deed, neicusorule...ce ma faceam daca erau mai multi concurenti? Era in pericol mare medalia

              Comment


              • #22
                da si pe tine te mananca. cu asemenea masini te iei la tranta?
                eu am ce am cu cielo..care nu are voie sa stea in fata mea. loganurile(mai putin cel de 85), corsa.(am o placere sadica sa le dau praf.)si orice alta masina veche nu conteaza marca. l-am alergat pe unu cu 525 da tipu vechi din 96 sau cat o fi de cred ca i-a iesit aluia fum din masina. si tot nu m-a depasit.
                uitete si u la ce motoare au inainte sa te pui cu ele
                acum am luat frica la meganuri. nu ma mai pun cu ele
                -fara-

                Comment


                • #23
                  Era vorba doar de un simplu test de urcat dealu', Spanu, care pana la urma s-a transformat intr-un mini concurs din cauza ambitiei lu' Focus. Nu a vrut sa treaca pe langa el Sandero in rampa si pace. De altfel am precizat ca m-am lasat pagubas (si motorul 1,6 8V la fel, nu inainte sa-mi traga o injuratura pentru cele 5600 de turatii). Stiam cu cine am de a face: Civicul are 140 CP, il studiez de cand a aparut...Focusul, acum m-am uitat pe net, are doar 115.

                  Comment


                  • #24
                    Ieri a implinit Sandelu' o luna si 3987 km. L-am cinstit cu un plin de Alto 101 de la Rompetrol.
                    Concluzii dupa o luna...(plus alte cateva luni cu celalat):
                    "+" - urca orice panta fluierand, fara icnete, fara temporizari;
                    - nebanuit de vioi in depasiri;
                    - plasticul de bord agreabil in comparatie cu alte modele (m-am crucit cand am vazut plasticul de la Jetta, de ex);
                    - frane bune;
                    "-" - nu are reglare pe inaltime a scaunului soferului si nici reglaj lombar (celalat Sandel, tot Laureate, avea);
                    - usor instabil in curbe la viteze maricele spre mari;
                    - trepideaza schimbatorul de viteze si pedala da acceleratie;
                    - covorasul de cauciuc de la sofer nu intra sub pedale astfel ca imi murdaresc mocheta

                    Comment


                    • #25
                      eu am 21 000 si ...5 l de benzina in rezeror.

                      concluzii!:no coment .atata dai atata primesti.

                      sa il stapanesti sanatos si la 210 000 de km fara probleme.(dupa 210 000 iti recomand jetta cu plasticul ala de cacao-pe care nu-l vei mai baga in seama te asigur!!!)
                      -fara-

                      Comment


                      • #26
                        eu am patit-o cu acel covoras. Mai erai 6 secunde de verde (la semafor)..am accelerat si in momentul trecerii de semafor s-a facut rosu...am incercat sa incetinesc dar masina tot accelera. La un moment dat aveam 130 in treapta a 4 si la 300 de metri in fata mea trebuia sa opresc la alt semafor. Norocul meu a fost ca stiam ce se intampla de la logan( am patit la fel) si am scos din viteza si m-am bagat sub bord sa scot covorasul. Mi-a stat motorul la 6000 de ture vreo 7,8 sec. Intr-un final am scapat fara nici o problema.

                        Comment


                        • #27
                          oricat am fi noi de multumiti de Sandero, Spanu, cred ca toti am prefera Jetta...chiar daca plasticul e "asa si pe dincolo", atata ca nu ne permitem. Pana una alta, Sandi e un pic peste ce m-as fi asteptat asa ca sunt multumit.
                          @need for speed...ti-ai meritat porecla la faza aia; da' si fundu' cred ca era strans-strans

                          Comment


                          • #28
                            se mai intampla.si la loganul lui tata la fel se agata pedala de la acceleratie in pres. numai ca eu o opresc din cheie.(stiu de prima pedala de frana stiu de servo ca dispare)
                            -fara-

                            Comment


                            • #29
                              3 luni. 11 200 km la bord.
                              lucruri bune:
                              - niciun greier, ma si mir;
                              - s-a mai lasat consumul, dar si stilul de condus a revenit mai catre normal. Am scos chiar un consum mediu de 6,5 l/100 km. Mai putin nu m-a rabdat pedala...sunt si eu sofer, cica...
                              - uleiul inca nu e super-negru; intentionam sa-l schimb la 10 000 (+ filtre), dar cred ca-l mai las....poate chiar pana la revizia de 20 000
                              lucruri rele:
                              - inca o piatra in parbriz, de data asta mai mare si mai pe mijloc; trebuie sa-l schimb cat mai curand;
                              - portiera dreapta fata julita si deformata; bandoul lateral cazut; pragul usii julit si deformat; totul prin bunavointa unor muncitori care carau niste piloni cu o rabla de remorca; am rezolvat totul la reprezentanta Zalau cu mici pilute si proptelute; concluzie nota 9, hai 9,5 pentru mesterii tinichigii;
                              - trepideaza schimbatorul de viteze la relanti cu AC pornit de zici ca sunt in tractor; asa face la toata lumea sau sa ma adresez "personalului calificat?"

                              Comment


                              • #30
                                Asa face schimbatorul si la mine si cred la toate Sandero & Logan.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google