Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel Blue Extreme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @Seba,

    "si la 70km/h sandelu' mi-a plecat de spate la iesirea in depasire"...
    Banuiesc ca prin asta ai vrut sa spui ca, efectiv, incepeai deja depasirea si in mom. acela incepuse sa-i fuga un pic spatele, nu? Si asta, dar si faptul ca ai rasturnat deja 2 Loganuri m-a facut sa-mi pun niste intrebari referitor la stilul tau de condus. Insa, m-am linistit cand am vazut apoi afirmatia ca "ar trebui sa ne revizuim stilul de condus". Iti dau dreptate!
    In primul rand, eu nu stau, ca 80% dintre soferi, la 3 metri in spatele altuia, ca, atunci cand am posibilitate de depasire, sa ţâşnesc ca un nebun. E destul de solicitanta pentru autoturism actiunea asta. Mai cu seama ca am citit un pic si legislatia germana cu privire la distanta dintre autovehicole.
    ... Bla-bla... Zice ca, in mod normal, ar trebui (prin apreciere) sa pastrezi, ca distanta, jumatate din ceea ce-ti indica vitezometrul. Deci, daca ai 30km/h, atunci sa stai la min. 15m distanta. Daca ai 100, atunci la min. 50m.
    Ei, eu am inceput sa respect aceste principii si, practic, daca stau mai departe de cel din faţă, am si o vedere in perspectiva mai buna despre ce se intampla in faţă. Vad mai bine ce vine din sens opus si, cand vad ca nu mai urmeaza niciunul, incep sa atac, accelerand treptat. Acesta este si un stil de condus mai economic, tinand cont ca, daca stai lipit de cel din fata, cand trebuie sa ţâşneşti, atunci bagi pedala pana in fund, consumând in 200m un sfert de litru de combustibil...
    Referitor la condusul pe polei... NU ai de unde sa stii unde anume este vreo pata de polei! Trebuie doar sa conduci, fiind constient ca AR PUTEA FI oriunde. Din pacate, computerul de bord de la Sandero nu ofera... De fapt, Daciile n-au fost, din cate stiu eu, dotate cu vreun termometru extern si asta e destul de nasol! Pentru ca e clar ca, de la 0 grade C în jos, este posibilitate de polei! Dar de unde sa stim asta, daca nu avem detalii de la termometru?! Sa ne uitam la term. din geam de acasa si sa ne rugam ca asa ramane pe tot parcursul traseului nostru?!
    Ar fi o varianta, pe care am invatat-o de la tatal meu, insa e valabila doar noaptea si presupune rularea in spatele altui autoturism. Luminile (stopurile) celui din faţă se reflecta in şosea, da? In acea reflexie, cine are vedere buna, poate observa usor urmele cauciucurilor respectivului. Daca se vad usor, inseamna ca e O.K. Daca incep sa nu se mai vada, e clar ca nu mai au in ce sa se adanceasca, deci... e "sticla". Deci, da, polei, sau chiar gheaţă!
    Alta varianta: Petele de polei rămân în zone umbrite! Ai zice ca intr-o zi cu soare nu are ce polei sa mai fie. Greşit!
    Am coborat de pe munte (aveam 19 ani, cred) cu ai mei (eram toti 4), cu un opel Rekord 1900, fabricat in 1969 (e al nostru de atunci). Daca nu stiti modelul, dati google. Daca il stiti, atunci stiti si ca e o limuzina cu tractiune pe spate, o masina bomba, care seamana de la o posta cu fordurile americane, din filmele din anii '70.
    Toate bune si frumoase, dar, la intrarea intr-un sat, casele sunt, efectiv, ingramadite si, pe deasupra, si un pic inalte! Nu aveam pic de vechime pe polei si tata a uitat sa ma avertizeze. Unde mai pui ca se si certau usor in masina!
    Intrarea este in forma de "S" slăbuţ, cu prima la stânga. Prima jumatate era iluminata de soare, a doua ba! Partea cu polei era in umbra, evident! Ei, si incepe sa fuga usor fundul spre stânga (erau copilaşi şi pe trotuarul din dreapta, şi pe cel din stânga). Redresez, apoi pişc frâna. Tata ţipă "Nu atinge frâna!" Iau piciorul de pe ea, dar, deja, din cauza pişcării, incepuse sa fuga fundul spre dreapta (din fata se apropia o masina).
    Noroc ca luasem piciorul de pe frana! Astfel, incepuse sa se redreseze singura. Faptul ca ai prezenta de spirit si iei piciorul de pe frana conduce la urmatorul lucru: roţile încep iar sa se învârtă, ceea ce conduce din nou la un pic de aderenta si masina incepe sa-si cunoasca din nou directia de mers. E logic: daca rotile sunt blocate, nu stie incotro sa mearga. Daca se rotesc, merg pe directia volanului (bineinteles, daca ai si viteza adecvata).

    Astept pareri si nimeni sa nu-mi ia in nume de rau ce-am scris.
    Salve!
    Echipat iarna cu 165/80/R14 !

    Comment


    • #32
      nu am rasturnat decat un logan, cu alalat am alunecat intr-o rapa incercand sa nu zgarii amsina de un parapet, in fine, irelevant. iar de sandero, s-a intamplat in ziua cand la dacia era drive testul cu sandero, tocmai ce se lansase oficial...eram cu mareom (jiji) in masina si intentionat am aruncat-o sa vad cum sta. pai nu prea sta... mai ales ca eram 4 in masina si trebuia sa stea lipita de asfalt cu rotile, nu cu acoperisul cat despre stilul de condus, da, ar trebui sa mi-l pastrez doar pe ala de mers relaxat...
      revenind la subiect, omul a patit-o si acum se vede in situatia sa astepte dupa despagubiri, alergatura la banca, as pune pariu ca si certuri cu asiguratorul...ideea e ca a scapat, iar masina, da-o naibii. se ia alta. bine ca si cei din masina au scapat, altfel era mai grav, cu vatamare sau cu morti, Doamne fereste!
      dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

      Comment


      • #33
        Am 17 ani de condus fara niciun accident dar asta nu inseamna nimic trebuie sa ai si un pic de noroc. Acum ani de zile un campion roman la raliu (imi cer scuze dar nu ii mai stiu numele) mergand spre o anumita destinatie a incercat sa evite un accident, a iesit din carosabil pe o aratura, i-a spus celui din dreapta sa nu-si faca griji ca are totul sub control si intr-un final acest om a murit. Cine poate spune ca acest pilot nu avea stapanire de sine, ca nu stia tot ce se poate sti despre condusul la limita. Cred ca ar trebuii deschis un topic despre condusul in conditii deosebite si nu numai.

        Comment


        • #34
          Sa inteleg ca, la un test drive normal, pe care ti-l pune la dispozitie dealerul Dacia, tu ai rasturnat un Sandero?! Asta-i nasol Daca toti care il testeaza (dar si pe oricare alta masina) ar duce chiar asa la extrem treaba si s-ar rasturna chiar si 50% dintre cele de la test drive, apai ar trebui cei de la Dacia sa puna clauze speciale pt. cei acceptati pana la ora 16 (de ex., in Timisoara)
          Sa zicem, doar femei, sau doar gay, etc.
          Glumesc si eu... Dar, totusi, daca suntem asa de indrazneti, ar trebui sa ne angajam la ei, in mod special.
          Bye!
          Echipat iarna cu 165/80/R14 !

          Comment


          • #35
            cine-a zis ca am asturnat sandero? am zis ca fara sa-l bruschez mai tare decat loganul din dotare, asta mi-a plecat de spate, desi eram 4 oameni in masina...nu l-am rasturnat, a fost suficient sa corectez din volan ca sa stabilizez masina, dar m-a dezamagit oarecum tinuta de drum, ma asteptam sa fie peste logan. parererea mea e ca e prea usor de spate, in ciuda greutatii comparabile cu loganul.
            hai ca suntem offtopic, daca vrei sa discutam despre cele 2 loganuri lovite, fa un topic si o sa-ti explic clar...
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #36
              Noh, păi... Scuze, dar chiar nu mai inteleg nimic... Şi chiar am urmărit bine toate postările şi şi în ordine... Na... Nu contează :p
              O să mai încerc o dată, apoi mă las bătut
              Echipat iarna cu 165/80/R14 !

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google