Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel Blue Extreme

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    adica tot bleu extreme?
    Scuzati absenta indelungata. I'm back

    Comment


    • #17
      Poate ne spui ce s-a intamplat pentru a invata si noi ceva si ce crezi ca ar fi fost de facut pentru a evita accidentul. Am un bun prieten care timp de 15 ani nu a facut niciun accident, si-a luat un logan laureat dCi 85 CP si dupa doua saptamani intrand intr-o depasire riscanta la revenirea pe sensul sau de mers a intrat in derapaj si s-a lovit de un stalp. Nu a patit nimic dar masina a fost distrusa in totalitate. Ma gandesc ca poate ne bazam prea mult pe masina.

      Comment


      • #18
        Sincer nici nu stiu cum s-a intamplat... mergeam pe drum drept, fara curbe sau altceva, abia iesisem dintr-o localitate in care fusese radar si imi inregistrase 40 km/h(asa mi-a zis politistul care a venit la fata locului) si la iesirea din localitate m-am trezit brusc pe contrasens in derapaj... am incercat sa o redresez insa nu am reusit. Dupa ce am pendulat de vreo 2 ori pe drum in incercarea mea de a o redresa am ajuns in afara carosabilului. Drumul era foarte inaltat si dupa ce am cazut in rapa respectiva s-a rasturnat(o singura data zic eu...) si am mers pe capota cativa metri pana s-a oprit in gardul unui spital. Ce pot sa mai zic... senzatie este foarte ciudata, iar mie nici acum nu imi vine sa cred ca am scapat atat de usor din asta... Centurile si-au facut treaba de nota 10(Eram rasturnati si stateam cu capul in jos insa eram lipiti de scaune... atat de bine ne-au tinut).
        Principala cauza sunt caucicurile zic eu...Cand am ridicat masina mi s-a spus ca am pe ea cauciucuri Continental All Season, insa acum dupa ce am verificat la producator se pare ca acestia nu produc decat cauciucuri de vara si de iarna, iar cele echipate de Dacia sunt de vara. Temperatura era sub 5 grade cred ca dupa vreo 2-3 ore a inceput sa ninga si ma gandesc ca poate am prins o portiune cu polei ceva sau poate chiar am planat doar pe apa.
        Recomandarea mea e sa iti pui cauciucuri de iarna !!! si sa verifici ce tip ai tu acum

        Comment


        • #19
          Cam asa arata masina mea acum
          Sper sa imi dea dauna totala ca nu stiu ce se mai poate face din ea...
          Attached Files

          Comment


          • #20
            Imi pare rau de ce ai patit....dar bine ca nu a patit nimeni nimic.
            Dupa imaginile atasate este categoric dauna totala. Practic masina trebuie recarosata. Nu stiu unde ai casco facut dar in mod sigur ai franciza 10% pt. dauna totala, ceea ce inseamna ca o sa primesti 90% din valoarea asigurata.
            Oricum astea deja sunt amanunte...important e ca sunteti teferi.
            Bafta!

            Comment


            • #21
              Nu stiu nimic de franciza de care zici tu de 10%. Pe contractul de asigurare(la ASIBAN) scrie ca franciza este 0.

              Comment


              • #22
                Nasol...oricum bine ca ai scapat tu intreg...cat despre cauciucuri cred ca si de aveai de iarna tot pe acolo erai...o data ce incepe sa derapeze mai greu o redresez, in special pe gheata

                PS: Sa ai mai mult noroc de urmatoarea masina
                Logan 1.4MPi...

                Comment


                • #23
                  Bine ca nu ai patit tu nimic.Fierul se indrepta dar viata unui om nu!Imi pare rau.Curios este ca nu ti-a sarit nici un airbag.Ingrijorator.
                  Spuneti NU drogurilor

                  Comment


                  • #24
                    Cu franciza sau fara franciza nu conteaza, in cazuri ca acesta cel mai important este sa ramai in viata si fara sa ai afectata integritatea corporala.

                    Comment


                    • #25
                      Masina arata nasol. E dauna totala, cu siguranta...
                      Scuzati absenta indelungata. I'm back

                      Comment


                      • #26
                        In 99,99% din astfel de rasturnari, din pacate, nu se deschid airbagurile(Nu e vorba numai de Dacia aici). Nici macar cele laterale, cu atat mai mult cu cat nu aveam viteza mare. Airbagurile se deschid la impact violent la viteza mai mare de 50 km/h. Cel putin asta e varianta oficiala...
                        Se pare Sandero a obtinut tot 3 stele la testele NCAP in varianta de baza... bine ca a mea a avut 4 si am reusit sa ies din ea pe picioarele mele si fara un os rupt

                        Comment


                        • #27
                          Rookie, colegule, important este că tu eşti teafăr, fierul e fier, se repară sau se înlocuieşte. E dureros, ştiu, dar tu să fii sănătos, asta e important, restul se va rezolva.

                          P.S. Dincolo de unele cuvinte, poate nepotrivite, şi eu sunt convins că am folosit astfel de cuvinte, mi se pare că forumul a reacţionat prea puţin. Suntem Club Sandero, formăm o familie, hai să ne susţinem mai mult când avem astfel de poveri de dus!
                          Last edited by manic_user; 26 November 2008, 22:41.
                          Mama proştilor este mereu gravidă!

                          Comment


                          • #28
                            Totul e bine cand se termina cu bine...

                            Comment


                            • #29
                              bine ca ai scapat intreg. la cum s-a flecit acopersul si stalpii centrali indoiti ca niste paranteze...
                              de mine zicea streulea ca am dat dauna la 10km/h...pot sa-ti zic ca la loganul rasturnat intr-o curba luata cu cu 110-120km/h nu arata asa rau acoperisul si stalpii centrali. iar la momentul impactului, dupa 3 flick-flack-uri pe sosea si mers de-a latul, tarata masina prin iarba/pamant, am avut 55km/h. drept e ca pe uscat. dar chiar si asa, ma mir cum la 60km/h ai pierdut masina, probabil ai prins polei sau ceva pe sosea...cat despre anvelope, alea chiar n-au nici o vina. am urcat 2 ierni de-a randul pasurile oituz si rucar pe zapada cu conti de vara. dealerii sunt idioti ca habar n-au ce vand. cat des[re luat un alt sandero, eu zic sa te mai gandesti. am rasturnat 2 loganuri pe al doilea l-am luat dupa ce-am facut drive-test cu sandero si la 70km/h sandelu' mi-a plecat de spate la iesirea in depasire, ceea ce loganul n-a facut niciodata...nu-ti zic sa-ti iei logan, ca si cu ala daca insisti un pic prea mult, zbori de pe drum. nu e o masina care sa te ierte daca incerci prea multe. ar trebui sa ne revizuim stilul de condus, sau sa ne uitam la alte marci de masina. in fine, bine ca ati scapat intregi. tabla da-o dracu', se repara sau se schimba masina cu totul.
                              dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                              Comment


                              • #30
                                Masina poate devenii incontrolabila la orice viteza, depinde ce este jos, polei, gheata, zapada. Poti avea surprize neplacute pe un pod, la iesirea dintr-o localitate, daca te prinde o portiune de gheata la 60km/h si ai calcat un pic frana, masina devine incontrolabila. Daca ai spatiu poti face manevre de redresare cu frana de motor si fara a brusca directia, asta in teorie pentru ca mi s-a intamplat la coborarea de pe un pod cu toata frana de motor si fara bruscarea volanului sa merg sanie, norocul a fost ca, undeva la baza podului pe margine era un pic de zapada iar in fata nu aveam nicio masina altfel practic nu ai ce face.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google