Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Roșcata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Interesant articolul. În fond ai dreptate, zgomotul depinde de mai mulți factori.
    În altă ordine de idei, pe Sorento am avut un set de încălțări Goodyear Wrangler A-T Adventure with Kevlar. Le-am rezistat din septembrie până în aprilie. Nu puteam purta în mașină o conversație pe un ton normal. Parcă eram în T55. Le-a luat un cioban.
    Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

    Comment


    • #47
      Si mai e o chestie de bun simt tehnic: cum sa ne asteptam sa faca acelasi zgomot o masina de 1100 kg si motor de 0,9 ca o masina de 2 tone si motor de 2000-3000 cm3

      cert este ca la Dacia mea de 4 ani cand i-am desfacut fata de usa am gasit numai tabla chioara. In spate deasupra la portbagaj i-am pus mochete si pasla peste tabla goala. La peretele de foc i-am pus aluband etc etc

      La Peugeot usile si toata tabla pe interior sunt date cu un fel de vopsea cauciucata. Tot interiorul la usa este izolat, sigilat, cu un fel de folie. Plasticul de sub bord are pe interior un fel de pasla lipita. Sub masina sunt bucati mari de tabla de zici ca e jeep. etc etc

      Astea sunt faptele. La viteza mare conteaza si forma aerodinamica a masini, Cx ul

      Comment


      • #48
        Originally posted by ascomp View Post
        La Peugeot usile si toata tabla pe interior sunt date cu un fel de vopsea cauciucata. Tot interiorul la usa este izolat, sigilat, cu un fel de folie.
        Vopseaua cauciucată, după părerea mea, are rol doar de izolare față de apă/umiditate care pătrunde pe lângă geam. Atât. Are efect neglijabil asupra proprietăților de transmitere a zgomotului. Vibrația este un fenomen incredibil de păcătos. Dau 95% din tablă cu ce material am chef care absoarbe zgomotul și mă trezesc că fixez tabla de șasiu cu puncte fixe, șuruburi, nituri sau sudură, care transmit vibrația mai departe în mașină.

        Comment


        • #49
          Cei de la Dacia caută să găsească cele mai ieftine soluții pentru rezolvarea unor condiții impuse de caietul de sarcini al mașinii. Metode de insonorizare a mașinii sunt nenumărate iar netul e plin de astfel de informații. Dacă nu ești satisfăcut de ce ai, poți bricola într-o veselie! Înainte de '90 asta făceam, la greu.
          Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

          Comment


          • #50
            Hehe, de azi, cucoana a intrat în rând cu lumea, deci mă pot mișca mai lejer.
            Vă doresc o vară faină și fără evenimente că eu am tăiato spre Ebru!
            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
            Politica de Securitate Google