Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Roșcata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Sosit CIV-ul mașinii după 9 zile de la livrare. Nu e rău!
    Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

    Comment


    • #32
      Asa e la Dacia, vine dupa o saptamana, doua. La alte masini mai scumpe CIV se da odata cu receptia masinii. Si cu folie pe ea. La Sandero a trebuit sa ma duc la RAR sa puna o banda de folie pe serie, chestie gratuita, dar am mai pierdut o ora-doua.

      Comment


      • #33
        O fi! Fiu-meu i-a luat la nevastă în 31 mai anul acesta un Ford K+, cu adeverință provizorie pe 90 de zile. Actele mașinii i-au parvenit după 2 săptămâni și a primit programare pentru depunerea actelor pentru înscrierea în circulație pe 25 august, anul ăsta! La Cluj!
        Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

        Comment


        • #34
          Când m-am interesat de HRV și doream să îl cumpăr, reprezentantul Honda vorbea cu mine la telefon și scria corect în email. După voce, era un tânăr sub 30 de ani. Uite exprimare:

          "Va multumim pentru interesul manifestat fata de Honda si pentru increderea acordata Asko-International in calitate de reprezentant al marcii.
          Asa cum ati solicitat, gasiti anexata lista cu dotari pentru Honda HRV 1.5 i-VTEC MT cu Honda Connect Navi in echiparea Elegance, iar mai jos aveti informatii cu privire la oferta de pret."


          În schimb comunicarea cu reprezentantul Dacia a fost una simplă, directă și cu 2-3 litere mâncate prin textul de la el. Omul avea peste 45 de ani și dădea impresia de funcționar la stat.

          După ce am înțeles ceva de prin cultura mai multor popoare de prin occident, multe dintre ele apreciind onestitatea, simplitatea și fiind sătui de cocoloșeala mieroasă care este de natură să te pună în gardă că urmează să fii manipulat puțin, nu mă mai impresionează tratamentul "all-inclusive" pe care îl primești la un dealer de mașini mai scumpe. Omul de la Dacia m-a servit cu tot ce i-am cerut (nici nu i-am cerut multe).

          Vreți povești horror de la un dealer Opel din Oradea? Mașină nemțească și scumpă la un dealer ardelean? Păi ce combinație mai cinstită și onestă există prin România?

          Cumpărător de Opel căruia i-a fost eliberat CIV-ul contra cost :

          "Am fost la RAR in Deva, am fost la inmatriculari si m-am interesat.

          RAR pentru viitoarea mea masina Opel Corsa daca e sa-i fac eu totul ar costa 165 ron cu TVA. (eliberare CIV si lipire actibild pe el). omologare si itp sau altceva nui nevoie ca masina e noua si alte cele>>asta mi-a spus un inginer de acolo.(plus ca am sunat de 2 ori inainte cu 1 zi si acelasi raspuns mi-au dat si telefonic).

          La inmatriculari am intrebat daca pot inmatricula direct masina cu numere permanente si nu intai cu rosii: au spus ca da..se poate.(eu le-am zis ca dealerul mi-a propus o taxa de X ron si o inmatriculeaza cu nr. rosii si daca refuz ar fi posibil inmatricularea permanenta sa sar peste faza cu nr.-le rosii)

          Am sunat tipul de la Opel Romania si i-am spus ce preturi am primit de la RAR (165) plus inmatricularea provizorie/numere rosii...si nici cum nu ies nici macar la 300 ron...si Opel Deva imi cere 650-660 ron(depinzand de cursul euro). M-a intrebat daca m-au sunat de la Autohuber sa-mi spuna ceva...NU!- i-am spus eu..si a ramas ca suna el direct la ei sa vorbeasca cu directorul de la Sibiu.

          Intre timp m-am dus la Autohuber Deva sa le duc cupoanele sa le verifice si sa vorbesc cu ei despre minunata lor taxa de "servicii". Ajung, intru, directorul si consultantul erau acolo..ma asez si raman cu consultantul. verifica cupoanele si ce tine de ele(o mica neregula..se rezolva)..dupa care imi spune: "am auzit ca aveti o nelamurire/nemultumire cu ceva din contract." logic ca am..si ii zic ca am fost si m-am interesat ca nici jumate nu costa ce spun ei ca imi fac. si incepe sa-mi explice ca masina vine ceruita excesiv si trebuie deceruita si lustruita si ca treaba costa separat fata de pretul masinii, ca cartea masinii o sa vina de la Bucuresti.. I-am spus ca orice client care ia o masina noua se astepta sa o primeasca noua si stralucitoare cand o primeste...dar e absurd sa-i spui la client ca deceruirea si lustruirea masinii se plateste separat. Mi-a dat dreptate si a spus ca "o sa mai lucreze la pret" in ceea ce priveste taxa aceea, ca oricum trebuie refacut contractul cu TVA 24% si discutam cand ma duc inapoi cu voucherele ok(mai trebuie un act la vouchere)."

          Comment


          • #35
            rahaturi romanesti.
            La Dacie mi-a venit cartea dupa 1 saptamana m-am dus la RAR si mi-a lipit folia pe ea pe loc.

            La amandoua Peugeoturile care le-am luat de noi in ultimii 11 ani au venit odata cu cartile cu folia pusa (acum 11 ani nu exista folia).

            Ce mai pot ciupi ei din asigurari si numere rosii. Si eventual trusa de prim ajutor care o iau f ieftina, cea mai ieftina si proasta care gasesc.

            Comment


            • #36
              Ah, înțeleg. Sunt românești când sunt rahaturi, dar altfel lucrurile bune sunt ardelenești. ha ha ha

              Comment


              • #37
                jumuleala cu RCA si numere rosii sau trusa e la mai multi dealeri.
                Banuiesc ca la ca Resita nu e in Ardeal? :-)

                Comment


                • #38
                  Când am luat Sorentoul de la reprezentanță în 2006, actele mașinii au venit după o lună, când aveam deja aproape 3000 km parcurși. Pe roșcată o înscriu rapid!
                  Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by ascomp View Post
                    Banuiesc ca la ca Resita nu e in Ardeal? :-)
                    Bineînțeles că te simți ofensat. Tăt Banatu-i fruncea.

                    Comment


                    • #40
                      Am verificat azi la drum nivelul zgomotului roșcatei. La ralanti nivelul e de 44dB, iar în rulaj la 100 km/h, tr.5, turație 2350 rot/min nivelul e de 67dB. Deci..pt.mine e f bine! Interesant este că am văzut pentru prima dată trecut în CIV-ul unei mașini nivelul zgomotului, care cel puțin la mine e de min 72dB.
                      Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                      Comment


                      • #41
                        Incredibil, (Del) Vecchio. Măsurătoarea făcută cu echipament calibrat confirmă aproape la virgulă cifra de pe site-ul pe care l-am indicat. Bravo. Mă bucur că am o mașină cu 66-67 dB la 100 km/h. Cine dă mai puțin (și la dB dar și la preț)?

                        Comment


                        • #42
                          Cu ce echipament ati masurat zgomotul?

                          Comment


                          • #43
                            Un "Testo 815", calibrat la 94dB, al băieților de la ITM. Aparatul a indicat valori între 43,8-44,2dB la ralanti și 66,5-67,1dB la 100km/h, condiții normale de drum. Deși mașina are deja 1175km, încă nu am urcato la 3200 rot/min. A atins 3000 la regresia de treaptă. Simnt că încă motorul strânge.
                            Nu mă cert niciodată cu oamenii proști; că mă pot trage în jos la nivelul lor și mă vor bate cu experiența!

                            Comment


                            • #44
                              daca ne luam dupa auto-decibel-db.com datele ar fi cam astea:

                              Sandero 0.9 la 140 km/h 69.5 db

                              Mercedes S500 la 140 are 70.3 db

                              Rolls Royce are la 140 68.8

                              ce inteleg eu de aici
                              :-)

                              Ce vreau sa spun ca masuratul asta nu e asa simplu sunt multi factori, drumul, masa masinii, cauciucurile, acceleratie sau nu, locul unde se masoara, etc
                              e cam asemanator cum e cu consumul
                              aici e descris mai bine:

                              Comment


                              • #45
                                Singurul Mercedes S500 care are 70 dB la 140 km/h este din anul 2008. Eu pot accepta ca la un Mercedes vechi de 10 ani, motorul să fie mai zgomotos decât la cele din 2013-2016. Și ca sonorizare să sune exact ca un Sandero Stepway 2.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google