Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.5 dCi, EURO 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mai știu și că Sandero-ul lui Steppie are destule funcții banale(pentru X52, lipsuri pentru neinițiați) gen HSA, semnalizare cu impuls, temporizare ștergătoare variabilă(și cu viteza), cameră marșarier și lista poate continua.[/QUOTE]

    Daca tu zici asa este grupul francez PSA este varza la diagnoza. Eu cred ca nu au softuri. Eu cred ca sunt niste prosti. :-) Am masini de la PSA din 2004 si chiar nu mi-am dat seama ca sunt varza la diagnoza.

    Cat priveste pe tine t0rquemada tu nu ai Sandero ci Logan. Eu am totusi si un Sandero. Vad ca activezi contracost anumite optiuni la Daciile noi. Ceea ce nu e rau mai faci si tu un ban, iti mai faci si reclama pe forumul Sandero.

    Cat priveste masinile ele sunt asa clasificate in niste categorii de marca de bun simt. Nu cred ca o Dacie noua se poate compara cu un Peugeot nou. Cum nici un Peugeot nou nu se poate compara cu un BMW/Audi/Mercedes. etc etc

    Apropos Logan ce clasa este: compacta? Ca Sandero este clasa mica. Printre cele mai incapatoare masini de clasa mica.

    Comment


    • #17
      Eu am un L52 care în afară de caroserie e identic cu un Bcross52(Stepway), iar ca electronică e identic cu X98(Clio4) și X87(Captur).

      În momentul în care găsești orice mașină străină, la prețul și cu dotările unui Stepway II nou, poți reveni cu impresii.

      PS. Nu am nevoie de reclamă, dacă aveam nevoie apărea topic la Bursă.
      sigpic

      Comment


      • #18
        Sunt multumit de DF4 732 de pe masina mea, nu m-au dat pe spate B52, X52 sau X79. Mi-a placut si vechiul T5 insa T9 asta de acuma e naveta spatiala. Acum 2 zile am facut upgrade la SMEG_5.4.B.R8 si e OK.

        Ce ar fi sa vorbim asa in acronime? Personal nu ma simt mai destept. Dupa cate am vazut ai mai avut probleme pe alte forumuri (Duster sa zicem) cu administratorii de acolo pe tema asta superioara de coduri- te-ai luat cu ei in gura. In fine.

        Sunt inginer mecanic ca pregatire si pasionat de masini.
        Acum 3 ani si ceva mi-am luat Sandero asta cu 5500 E si 3 vouchere. Are clima, bluetooth pe radio, inchidere centralizata, geamuri electrice. Versiunea Story. Si sunt f multumit de achizitie si nu regret de loc.

        Fiecare masina in general are pretul care il merita. Atata platesti atata primesti. Trebuie sa fim obiectivi. Restul sunt chestii subiective. Am mai zis aici pe forum ca personal nu cred ca merita un Sandero chiar si Stepway 12-13 000E. Si alti colegi m-au sustinut. E prea mult pt o Dacie clasa mica. La fel cum nu merita un Peugeot 2008 18-22 000E. Tot clasa mica. O masina mica inaltata cu cativa cm si cu o mie de plastice pe ea. Ca sa creada lumea ca e in SUV. Dar e tot o masina mica umflata cu pompa. Cum C4 Cactus e pe platforma de C3.

        In fine. Smecherii ca sa ia ochii oamenilor. Si banii. Eu prima data ma uit la masina in ce categorie este, ce dimensiuni are, ce motorizari si ce dotari.

        O masina clasa mica e o masina mai mult de oras. La drumuri lungi se schimba datele problemei. Si ramane tot o masina mica chiar daca e Stepway. Stepway-ul de 12 mii are aceleasi dimensiuni cu al meu de 5500 + 3 vouchere.

        La cat costa un Stepway full poti sa gasesti un Clio cred, noua Fabia poate un Peugeot 301 sau o Skoda Rapid daca mai pui putin la pret. Bineinteles ca fara camera spate sau mai stiu eu ce insa la o calitate de executie, materiale mai bune ca la Dacia. Merita sa mai lasi la o dotare sau doua si sa cumperi o masina de dimensiuni superioara si de o marca cu pretentii mai mari.

        Dacia este Dacia, o masina ieftina, fiabila, fara pretentii. Cu costuri de exploatare minima.

        Dar daca vrei fite si senzatie nu vei gasi in Dacia. Azi am petrecut 3 ore cu Sandero meu, i-am schimbat rotile (am pus pe cele de vara) am spalat-o la garaj. Mi-am dat seama ca e o masina sincera, deschisa care nu te inseala si nu te face sa-ti para rau de bani.

        Insa daca din Dacia te urci in alata masina mai scumpa, e o senzatie ca de la cer la pamant. Alte materiale, alta insonorizare, alta viata.

        Comment


        • #19
          Daca tot o dam in offtopic....
          5500 euro + 3 vouchere = ~ 10.000 euro...
          Hm...cum sa dai 11.000 - 12.000 euro pe o Dacia ?! Si mai ales Sandero, clasa mica !
          Intelegi ?

          P.S. - stii si tu ca pretul unei masini este dat de dotarile pe care le are, decat pe masina in sine ( clasa + motorizare )
          Alta zi, alt idiot

          Comment


          • #20
            Originally posted by Steppie View Post
            Salutare dragi forumiști
            1. Consumul real și consumul raportat de computerul de bord.

            Am mașina de trei zile însă am reușit să fac deja 1000 km cu ea prin țară. Mă frapează consumul extra-urban foarte mare în comparație cu cel precizat atât în fișa de prezentare, cât și de alți proprietari. Mie pe autostradă, la o viteză de 110 pe pilot automat, fără vânt, îmi indica un consum mediu de 5,6 litri (ca idee, Accord-ul meu 2.2 diesel consumă la această viteză în jur de 4,9). Chiar dacă consumul afișat mi se părea cam multicel, având în vedere că mașina era goală și fără a/c, după ce am făcut plinul la pompă am putut să constant și consumul real: 6,5!!!! De asemenea, c.b. îmi indica un consum total de 19,8 litri de la resetare (pe care evident am făcut-o la ultimul plin), dar în rezervor au încăput 23,6! Plinul îl fac de fiecare dată la fel, adică până când "sare" prima data pompa. Iar stilul de condus în exterior - unul foarte liniștit, fără accelerări bruște sau manevre agresive.

            Mulțumesc!
            110 pe pilot automat, fără vânt, îmi indica un consum instantaneu de 5,6 litri

            8 pavele = 45L iar rezervorul și calculele țin seamă de 50L de unde și senzația de mers mult până scade pavela 8/8.

            Cosumul real îl faci cel puțin 5000km, nu 10km, 100km sau pe un rezervor, asta dacă vrei ceva statistic.

            Despre restul(deși offtopic):
            -Menavrus
            -la cât ai dat pe Bcross90 chel (fără CB, boxe spate, geamuri electrice spate) luai un L52 full
            -climă ai doar pe SL10/Prestige, restul(inclusiv Bcross90) au AC manual
            -la Dacia ai mochetă/textil unde la psa ai plastic(poliță lunetă)

            Insa daca din Dacia te urci in alata masina mai scumpa, e o senzatie ca de la cer la pamant. Alte materiale, alta insonorizare, alta viata.
            De ex un Seat Toledo, 1,2 TSI, cu ecran monocrom de 5, fără bluetooth (în 2016!) fără senzori de parcare, fără cameră marșarier, fără navi, cu boxe doar pe față, fără RVLV(cruise/limiter) și 0 funcții activabile ulterior
            sigpic

            Comment


            • #21
              Originally posted by Midnighte View Post
              Daca tot o dam in offtopic....
              5500 euro + 3 vouchere = ~ 10.000 euro...
              Hm...cum sa dai 11.000 - 12.000 euro pe o Dacia ?! Si mai ales Sandero, clasa mica !
              Intelegi ?

              P.S. - stii si tu ca pretul unei masini este dat de dotarile pe care le are, decat pe masina in sine ( clasa + motorizare )
              Masina a fost cumparata in octombrie 2012 (comandata in august 2012).

              Oferta Sandero Story 5000E + rabla. Am pus 500E pachetul inchidere centralizata, faruri ceata si geamuri electrice. Un voucher a fost vechea masina a noastra. Celalte 2 au fost cumparate cu 1700 lei bucata.

              Deci 5500E + 3400 lei. aprox 6300E Intr-adevar la banii astia nu puteai sa cumperi o masina noua cu AC, radio CD bluetooth si maini libere, tapiterie story, inchidere electrica, geamuri electrice, faruri ceata, bordul pe negativ din fabrica, 3 ani garantie.

              Gata cu offtopicul, scuze lui Steppie pentru mizeria facuta pe topicul lui.
              Last edited by ascomp; 20 March 2016, 08:52.

              Comment


              • #22
                Cât ați mai discutat voi pe aici, eu am mai făcut 1000 de km cu al meu.

                Am fost foarte curios să văd diferența de consum dintre pilot automat și pedală liberă. Diferența este 0, cel puțin pe computerul de bord. Pe A2 București-Constanța la 120 km/h consumul instant afișat pe bord este următorul:

                - pilot automat: variază între 5,8 și 6,3
                - la pedală (menținut constant la 120): aceași variație între 5,8 și 6,3.

                Am încercat și la 130 și am constatat exact același lucru, și anume că nu reiese absolut nicio diferență între consumul cu pilot automat și cel fără, menținând viteza constantă la pedală.

                Prin urmare, consumul de 6% pe care îl înregistrez la 120%, și care mi se pare mare și neconform cu cel raportat de alți proprietari, nu poate fi pus pe seama pilotului automat.

                În oraș, mașina înghite 7% cel puțin, în condițiile unui condus preventiv și liniștit, cu eco activat.

                Rămân la ideea că este un consum prea mare.

                Cei care aveți acest motor (EURO 6) și acest model, voi ce consumuri înregistrați?

                Cât despre celelalte caracteristici specifice Daciei, mai bine nu încep Este o mașină drăguță, dar mi se pare periculos de instabilă (la 120 la oră când mai iau câte o denivelare pe autostradă, am sentimentul că pierd controlul, căci volanul pur și simplu îmi sare din mâini) și este deranjat suieratul foarte zgomotos, imediat ce trec de 100 km/h.

                Comment


                • #23
                  Ce pot sa spun eu din ce cunosc.

                  Referitor la tinuta de drum la viteza mare. Dacia are suspensii moi, comode in oras dar la viteza prin curbe sau denivelari sunt probleme, nu esti sigur. Cel putin la Sandero meu care este 1 nu Sandero 2. Asta se stie. Stepway e cu cativa cm si mai ridicat deci tinuta de drum va fi si mai rea (la viteze mari). Singura rezolvare este sa pui alte suspensii (amortizoare) mai tari, semisport. Daca vrei.

                  Cat priveste pilotul automat. Eu la Sandero nu am asa ceva insa la cealalta masina am si imi e de mare folos. Ca o curiozitate, cand masina coboara pilotul automat nu mai accelereaza daca se depaseste viteza stabilita insa nici nu franeaza singura (nu am ales optiunea de franare singura). Consumul instant este zero la coborare ca nu accelereaza.

                  Cat priveste consumul :-)))

                  Aici e faina discutia. Mi-am comandat o masina care in fisa de comanda are consumul mixt 3,2% in oras fiind dat 3,6%. Motor de 1.6 BlueHDi 120 CP, 300NM, 1300 kg masina.

                  In realitate masina in oras consuma (deocamdata) intre 6,5 si 7%.
                  Ai discutia aici:

                  userul tot ascomp
                  Last edited by ascomp; 25 March 2016, 20:28.

                  Comment


                  • #24
                    Pune chedere de Duster pe portiere ( in prelungirea celui deja existent ). Se mai reduce din zgomot. Pretul e 25-30 lei...

                    Totusi, o intrebare. Nu ai cauciucuri de iarna montate ? E cam normal sa fie mai zgomotoasa masina...
                    Last edited by Midnighte; 26 March 2016, 19:43.
                    Alta zi, alt idiot

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by Steppie View Post
                      Cât ați mai discutat voi pe aici, eu am mai făcut 1000 de km cu al meu.

                      Am fost foarte curios să văd diferența de consum dintre pilot automat și pedală liberă. Diferența este 0, cel puțin pe computerul de bord. Pe A2 București-Constanța la 120 km/h consumul instant afișat pe bord este următorul:

                      - pilot automat: variază între 5,8 și 6,3
                      - la pedală (menținut constant la 120): aceași variație între 5,8 și 6,3.

                      Am încercat și la 130 și am constatat exact același lucru, și anume că nu reiese absolut nicio diferență între consumul cu pilot automat și cel fără, menținând viteza constantă la pedală.

                      Prin urmare, consumul de 6% pe care îl înregistrez la 120%, și care mi se pare mare și neconform cu cel raportat de alți proprietari, nu poate fi pus pe seama pilotului automat.

                      În oraș, mașina înghite 7% cel puțin, în condițiile unui condus preventiv și liniștit, cu eco activat.

                      Rămân la ideea că este un consum prea mare.

                      Cei care aveți acest motor (EURO 6) și acest model, voi ce consumuri înregistrați?

                      Cât despre celelalte caracteristici specifice Daciei, mai bine nu încep Este o mașină drăguță, dar mi se pare periculos de instabilă (la 120 la oră când mai iau câte o denivelare pe autostradă, am sentimentul că pierd controlul, căci volanul pur și simplu îmi sare din mâini) și este deranjat suieratul foarte zgomotos, imediat ce trec de 100 km/h.
                      Tu încurci consumul instant cu consum mediu*

                      Presiunea în penuri e conformă sau mai mare?

                      Pentru vânt și chedere e o întreagă teorie. La brazilieni au rezolvat-o ca în poză

                      *ține cont că, de când am mașina până acum am ținut evidența la km,Viteză medie, Benzină consumată și consum mediu, inclusiv cu citirea litrilor de benzină din rezervor via clip. Deci din pct A în pct B cu CCactiv ai consum mai mare. Crezi bine, nu crezi vei vedea, după ce treci de 15000km, că am dreptate.

                      PS. ECO e doar pentru bară la bară eventual pe porțiuni lungi și libere de șosea, NU pentru mersul în oraș mai ales cu S&S activ
                      Attached Files
                      Last edited by t0rquemada; 26 March 2016, 23:17.
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Midnighte View Post
                        Pune chedere de Duster pe portiere ( in prelungirea celui deja existent ). Se mai reduce din zgomot. Pretul e 25-30 lei...

                        Totusi, o intrebare. Nu ai cauciucuri de iarna montate ? E cam normal sa fie mai zgomotoasa masina...
                        Mersi de idee. Cât despre cauciucuri, sunt cele de vară, Eco Contact.

                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        Tu încurci consumul instant cu consum mediu*

                        Presiunea în penuri e conformă sau mai mare?

                        Pentru vânt și chedere e o întreagă teorie. La brazilieni au rezolvat-o ca în poză

                        *ține cont că, de când am mașina până acum am ținut evidența la km,Viteză medie, Benzină consumată și consum mediu, inclusiv cu citirea litrilor de benzină din rezervor via clip. Deci din pct A în pct B cu CCactiv ai consum mai mare. Crezi bine, nu crezi vei vedea, după ce treci de 15000km, că am dreptate.

                        PS. ECO e doar pentru bară la bară eventual pe porțiuni lungi și libere de șosea, NU pentru mersul în oraș mai ales cu S&S activ
                        Nu văd cum aș putea încurca consumul instant cu cel mediu. Spun doar că ceea ce îmi afișează pe c.b. este identic în ceea ce privește consumul instant (5,8-6,3) fie că e CC activ sau nu. Cât despre eco, am observat că face o diferență destul de semnificativă, mai ales la accelerări, tot din perspectiva afișazului consumului instant de pe c.b., în momentele de accelerare.

                        Desigur, și eu țin evidența la km și motorină consumată, notând atând cifrele indicate de computerul de bord cât și cele indicate de pompă. Când mă refer la consumul mediu al mașinii, mă refer la rezultatul dat de calculul făcut la pompă/plin.

                        Mersi mult de poză și de sugestie. Am înțeles că și la capotă că trebuie montat un cheder de dacia 1310, pentru a realiza o etanșare. Există vreun tutorial în legătură cu aceasta undeva?

                        Altfel, mai am în vedere să îi cumpăr obturatoare de praf și deflectoare de vânt.

                        Mai am câteva întrebări.

                        1. Când opresc motorul și mă dau jos, se aude un țiuit electric (nu am reușit să-i identific încă sursa). Acesta dispare la câteva secunde după ce încui ușile. Este clar că ține de sistemul electric, care încă menține alimentarea câteva momente. Și în cazul vostru este la fel?

                        2. Pe marea majoritate a drumurilor, doar cu excepția celor care au un asfalt impecabil și uniform, se aud zgomote în bord, ca și cum tremură ceva în interior (deși nu am nimic prin portiere, torpedou, și alte spații). Zgomotele nu sunt puternice, dar clar sesizabile când muzica este dată încet. Dispar când turația trece de 2500. E firesc?

                        3. Geamul șoferului scârțâie uneori când îl cobor, iar dacă nu îl cobor de tot, scârțâie și în timpul mersului, în poziția în care rămâne. Mă gândesc că ori a intrat ceva acolo, ori ceva nu este bine aranjat. Idei?

                        4. Mă gândesc să îmi schimb boxele și cu ocazia asta, să antifonez și portierele. Dintre cei care ați făcut aceasta, îmi recomandați aceasta? Daca da, ce material/service/etc recomandați?

                        5. Și-a pus cineva încălzire în scaune cu buton folosind spațiul dedicat pentru acesta, decupat în lateralele scaunelor?

                        6. Când plouă afară și conduc, îmi pătrunde apă pe praguri, ceea ce nu am mai experimentat până acum la nicio mașină pe care am avut-o Apa nu intră în habitaclu, este oprită de buza înălțată din interiorul pragului. Bănuiesc că mai trebuie să pun o garnitură suplimentară și pentru aceasta, nu?

                        Mulțumesc mult pentru sugestiile voastre!
                        Last edited by Steppie; 27 March 2016, 19:41. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Steppie View Post
                          ........................................
                          6. Când plouă afară și conduc, îmi pătrunde apă pe praguri, ceea ce nu am mai experimentat până acum la nicio mașină pe care am avut-o Apa nu intră în habitaclu, este oprită de buza înălțată din interiorul pragului. Bănuiesc că mai trebuie să pun o garnitură suplimentară și pentru aceasta, nu?

                          Mulțumesc mult pentru sugestiile voastre!

                          Acolo patrunde apa la orice masina, depinde cum este pozitionata "garnitura", chederul. Daca este pus pe usa sau pe tocul usii, apa patrunde pana unde are voie. Eu recomand sa lasi sa circule aerul pt ventilatie, uscarea pragurilor. Poti pune chedere in pozitie verticala (curge apa), pt limitarea patrunderii mizeriei si antifonare. Eu am pus cum au scris si colegii, la usile fata si spate.
                          sigpic„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Steppie View Post
                            Mersi de idee. Cât despre cauciucuri, sunt cele de vară, Eco Contact.



                            Nu văd cum aș putea încurca consumul instant cu cel mediu. Spun doar că ceea ce îmi afișează pe c.b. este identic în ceea ce privește consumul instant (5,8-6,3) fie că e CC activ sau nu. Cât despre eco, am observat că face o diferență destul de semnificativă, mai ales la accelerări, tot din perspectiva afișazului consumului instant de pe c.b., în momentele de accelerare.

                            Desigur, și eu țin evidența la km și motorină consumată, notând atând cifrele indicate de computerul de bord cât și cele indicate de pompă. Când mă refer la consumul mediu al mașinii, mă refer la rezultatul dat de calculul făcut la pompă/plin.

                            Mersi mult de poză și de sugestie. Am înțeles că și la capotă că trebuie montat un cheder de dacia 1310, pentru a realiza o etanșare. Există vreun tutorial în legătură cu aceasta undeva?

                            Altfel, mai am în vedere să îi cumpăr obturatoare de praf și deflectoare de vânt.

                            Mai am câteva întrebări.

                            1. Când opresc motorul și mă dau jos, se aude un țiuit electric (nu am reușit să-i identific încă sursa). Acesta dispare la câteva secunde după ce încui ușile. Este clar că ține de sistemul electric, care încă menține alimentarea câteva momente. Și în cazul vostru este la fel?

                            2. Pe marea majoritate a drumurilor, doar cu excepția celor care au un asfalt impecabil și uniform, se aud zgomote în bord, ca și cum tremură ceva în interior (deși nu am nimic prin portiere, torpedou, și alte spații). Zgomotele nu sunt puternice, dar clar sesizabile când muzica este dată încet. Dispar când turația trece de 2500. E firesc?

                            3. Geamul șoferului scârțâie uneori când îl cobor, iar dacă nu îl cobor de tot, scârțâie și în timpul mersului, în poziția în care rămâne. Mă gândesc că ori a intrat ceva acolo, ori ceva nu este bine aranjat. Idei?

                            4. Mă gândesc să îmi schimb boxele și cu ocazia asta, să antifonez și portierele. Dintre cei care ați făcut aceasta, îmi recomandați aceasta? Daca da, ce material/service/etc recomandați?

                            5. Și-a pus cineva încălzire în scaune cu buton folosind spațiul dedicat pentru acesta, decupat în lateralele scaunelor?

                            6. Când plouă afară și conduc, îmi pătrunde apă pe praguri, ceea ce nu am mai experimentat până acum la nicio mașină pe care am avut-o Apa nu intră în habitaclu, este oprită de buza înălțată din interiorul pragului. Bănuiesc că mai trebuie să pun o garnitură suplimentară și pentru aceasta, nu?

                            Mulțumesc mult pentru sugestiile voastre!
                            -Cat priveste intratul apei la pragul de la usa (in zona unde de obicei se lipesc ornament prag cu sigla) - la Dacie intra mai mult ca la alte masini poate, la alte masini scumpe intra putin spre deloc apa la mers pe ploi puternice. Insa acest lucru nu este relevant, nu cred ca are mare importanta doar ca se murdareste pragul si trebuie sters/spalat.
                            - Cat priveste tiuitul. La toate masinile moderne dupa ce opresti motorul se aud niste tiuituri mai mult sau mai putin puternice (mai ales daca lipesti urechea de bord in stanga jos) sunt tot felul de relee, dupa ce masina intra in standby nu se mai aude nimic, e normala chestia, cat timp nu scot fum, miros sau se strica e OK.

                            Eu la Dacie ii gasesc 3 defecte la care pot sa bag devina: rugina ( am dubii ca in timp - 10 ani sa zicem rezista bine la rugina) , antifonarea slaba spre inexistenta si suspensia prea moale tip "barca" comoda in oras ce-i drept dar la viteza mare in curbe problematica.

                            In rest Dacia este o masina simpla, fiabila, fara pretentii pea mari de care eu sunt multumit. Nu poti sa iei Dacie ( chiar si Stepway) si sa te simti cu ea ca si cu o masina scumpa. Asta am stiut-o de la inceput.

                            Cat priveste consumul. Si eu trec prin asta dar cu o alta masina, mai performanta sa zicem. Prin oras, pe distante scurte, pe timp rece consumul nu este relevant, vei innebunii sa tot calculezi cat consuma pe un drum de 5 minute :-)
                            In afara, la drumuri mai lungi daca te apropii de un consum de 5 sau 5,5 eu zic ca trebuie sa fi multumit.
                            Cu consumul asta e o intreaga smecherie ...

                            Eu zgomote ciudate in Sandero nu am, oricum nu suport sa scartaie sau sa zdrangane ceva cand merg ...

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by Steppie View Post

                              Mai am câteva întrebări.

                              1. Când opresc motorul și mă dau jos, se aude un țiuit electric (nu am reușit să-i identific încă sursa). Acesta dispare la câteva secunde după ce încui ușile. Este clar că ține de sistemul electric, care încă menține alimentarea câteva momente. Și în cazul vostru este la fel?

                              2. Pe marea majoritate a drumurilor, doar cu excepția celor care au un asfalt impecabil și uniform, se aud zgomote în bord, ca și cum tremură ceva în interior (deși nu am nimic prin portiere, torpedou, și alte spații). Zgomotele nu sunt puternice, dar clar sesizabile când muzica este dată încet. Dispar când turația trece de 2500. E firesc?

                              3. Geamul șoferului scârțâie uneori când îl cobor, iar dacă nu îl cobor de tot, scârțâie și în timpul mersului, în poziția în care rămâne. Mă gândesc că ori a intrat ceva acolo, ori ceva nu este bine aranjat. Idei?

                              4. Mă gândesc să îmi schimb boxele și cu ocazia asta, să antifonez și portierele. Dintre cei care ați făcut aceasta, îmi recomandați aceasta? Daca da, ce material/service/etc recomandați?

                              5. Și-a pus cineva încălzire în scaune cu buton folosind spațiul dedicat pentru acesta, decupat în lateralele scaunelor?

                              6. Când plouă afară și conduc, îmi pătrunde apă pe praguri, ceea ce nu am mai experimentat până acum la nicio mașină pe care am avut-o Apa nu intră în habitaclu, este oprită de buza înălțată din interiorul pragului. Bănuiesc că mai trebuie să pun o garnitură suplimentară și pentru aceasta, nu?
                              1. E normal.
                              2. Se mai intampla sa apara "greieri"... Drumurile noastre foarte bune fac asta. Te inteleg ca esti perfectionist si ca e masina noua, insa vei avea parte de asemenea anomalii...Ceva de genul am avut si eu si ma dispera ( se auzea in jurul la 1750-2000 ture, daca dadeam foarte usor si fin ). Intre timp, a disparut. De ce si cum ? Habar nu am. Te consumi degeaba, cam asta e ideea finala.
                              3. Problema ( care o consider eu ) este ca a intrat mizerie la una sau toate rolele de la macaraua geamului. Aceeasi problema, mai ales dupa ce ploua o am si eu. Datorita iarasi drumurilor foarte bune si "curate", intra praful ce se lipeste de geam iar cand tu il cobori ( in interiorul portierei ) si il ridici, dai praful jos de pe geam in interiorul portierei. Solutia ar fi sa dai jos fata de portiera si sa ungi cele 3 role. Dar, dai jos fata de portiera, posibil sa iti vina alti "greieri" prin masina.
                              4. Fa cu ceva de calitate. Ai grija ce si cum folosesti, sa nu patesti ca el ( ultimele 2 filmulete ). Nu cred ca exista un service care sa faca asa ceva ( am cautat si eu... ). Daca gasesti, da-mi si mie de stire
                              5. De unde il cumperi, poti sa mai dai cativa bani si il si monteaza. Urmeaza sa fac si eu in curand pasul asta...Daca vrei sa stii de unde m-am interesat eu, iti dau un pm.
                              6. Se mai intampla...Nu cred ca tot timpul patesti asta. Daca da, verifica si tu pe unde intra ( o galeata/ sticle de 5L ). Verifica sa fie si scurgerile din portiera neobturate ( sub portiera, ai o garnitura de cauciuc )
                              Alta zi, alt idiot

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google