Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

1.5 dCi, EURO 6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5 dCi, EURO 6

    Salutare dragi forumiști

    Sunt nou venit, și de 3 zile posesor al unui Sandero Stepway 1,5 dCi, Euro 6. L-am cumpărat cu 6600 km la bord de la un dealer autorizat, și încă îl "descopăr".

    Pe lângă plusurile și minusurile pe care am putut să le observ, două sunt cele care mă "macină" cel mai tare:

    1. Consumul real și consumul raportat de computerul de bord.

    Am mașina de trei zile însă am reușit să fac deja 1000 km cu ea prin țară. Mă frapează consumul extra-urban foarte mare în comparație cu cel precizat atât în fișa de prezentare, cât și de alți proprietari. Mie pe autostradă, la o viteză de 110 pe pilot automat, fără vânt, îmi indica un consum mediu de 5,6 litri (ca idee, Accord-ul meu 2.2 diesel consumă la această viteză în jur de 4,9). Chiar dacă consumul afișat mi se părea cam multicel, având în vedere că mașina era goală și fără a/c, după ce am făcut plinul la pompă am putut să constant și consumul real: 6,5!!!! De asemenea, c.b. îmi indica un consum total de 19,8 litri de la resetare (pe care evident am făcut-o la ultimul plin), dar în rezervor au încăput 23,6! Plinul îl fac de fiecare dată la fel, adică până când "sare" prima data pompa. Iar stilul de condus în exterior - unul foarte liniștit, fără accelerări bruște sau manevre agresive.

    În București, consumul pe bord îmi apare undeva în jurul lui 7,6%. Nu am făcut încă o măsurătoare la pompă în această privință dar tare sunt curios. Asta în condițiile în care stilul meu de mers, cu ECO și Start/Stop pornit, este unul foarte liniștit și economic.

    Este ceva neînregulă cu ea? De ce un consum real atât de mare și de ce o discrepanță colosală între valorile reale ale consumului și cele indicate de computerul de bord?

    2. Mi s-a petrecut deja de 4 ori ca atunci când introduc cheia în contact, după ce aștept închiderea martorilor de pe bord, cheia să nu vrea să avanseze către ultima poziție, care pornește motorul. Soluția a fost să aștept câteva minute și apoi nu mai făcea probleme. Ați întâlnit acest caz și voi? Știți despre ce ar putea fi vorba.

    Aștept plin de interes sfaturile voastre cu privire la cele două mari întrebări, și apoi am să vă mai cer și unele sugestii cu privire la antifonare, chedere, etc etc.

    Mă bucur că există un astfel de forum și sper să contribui și eu într-un mod cât mai util!

    Mulțumesc!

  • #2
    Bine ai venit pe forum!

    Sa stapanesti sanatos masina si sa parcurgi cat mai multi kilometri!

    Referitor la "problemele" pe care le-ai identificat:
    1. stepway consuma mai mult in comparatie cu accord pentru ca este mai inalta, coeficientul de aerodinamica este mai mare, dar si fata de sandero simplu, cu acelasi motor etc
    - de asemenea, masina este inca noua, dupa 10 000 kilometri se mai "aseaza" lucrurile, iar masina va fi pusa in valoare "la maxim" dupa 20 000 kilometri parcursi
    - majoritatea utilizatorilor de Logan/Sandero 2 au spus ca ceea ce indica computerul de bord referitor la consum coincide cu ceea ce au alimentat; la fel este si in cazul meu - poate aici sa fie o problema!

    2. nu este o problema, am patit si eu de cateva ori. Volanul este blocat si sta in "tensiune", trebuie rotit putin, sa fie drept si masina va porni fara probleme la prima cheie.

    Comment


    • #3
      Teoretic o sa se mai lase consumul in viitor.

      Crezi ca numai tu esti patit cu consumul mare? :-) Stai sa vezi. De o luna si ceva mi-am luat o masina noua, are consumul dat la oferta , fisa tehnica de la cumparare 3,4% ( motor de 1.6 BlueHDi, 120 CP) iar consumul mediu dupa primii 1500 km este de 7,5% (80% in oras). Totusi masina de 1300 kg si 4,6 m lungime si la pret cat 2 Stepway noi.

      Ce vreau sa zic ca altii mint mult mai cu tupeu ca si Dacia, la mine la Dacia Sandero (1.2 benzina) consumul este "numai" cu 1 litru si ceva in plus fata de fisa tehnica fata de alti prestigiosi producatori la care consumul poate fi si dublu.
      Pentru ca nu toti pot sa mearga cu masina in conditii de testare - cu folii pe ea, cu cauciucuri speciale si supraumflate, fara consumatori si fara oglinzi si eventual cu cine stie ce combustibil.
      Si nu poti merge, cel putin in oras numai pe pilot automat si cu turatie de 1000 ca sa consume minim. Ca bulesti turbina, injectoarele, catalizatorul etc

      Deci nu esti singurul cu masina noua care injura la un consum nerealist dat de producator ...

      Comment


      • #4
        Incearca atunci cand vrei sa vezi un consum, sa nu folosesti pilotul automat...ala mai mananca 0.4 - 0.6L / 100 km... Mai asteapta, se "aseaza" motorul. La mine, aceeasi motorizare ca a ta ( poate cu mici diferente ), consum sub 6% in oras si la drum lung, maxim 4.5, viteza medie fiind undeva peste 70 km/h. Trebuie sa vezi unde e cuplul optim. La mine, in a 3-a de exemplu, e intre 2000-2300. In oras, daca stau acolo, consumul e 4-4.5 in cel mai rau caz.
        Alta zi, alt idiot

        Comment


        • #5
          De unde e chestia asta ca pe pilot automat consumul e mai mare cu 0,6 l%? Adica daca mergi la drum lung si poti folosi (sau autostrada) automatul masina va consuma mai mult decat daca stai cu piciorul pe acceleratie?
          Nu am mai auzit asta ...

          Comment


          • #6
            Daca mergi cu pilot automat activat, consumul este mai mare, asa cum a precizat si Midnighte. Eu am pilot automat pe al meu Sandero si am observat aceasta diferenta.

            Comment


            • #7
              Să-mi fie iertat, însă așa ceva nu am mai auzit până acum: să crească consumul fiindcă mergi pe pilot automat!!! Dimpotrivă, viteza și turația constantă pe care o asigură pilotul automat favorizează un consum mai bun, mai ales dacă mașina se află în treapta și la turația potrivită. Singurul caz în care consumul ar putea crește este acela în care se merge cu pilot automat în pantă, și atunci, în loc ca turația și viteza să scadă, pilotul accelerează pentru a menține viteza cu prețul unui consum ceva mai mare. Dar cine folosește cruise-ul în pante? Eu vorbeam despre un drum Constanța-București.

              În altă ordine de idei, mai am la firmă o Honda (mașina mea obișnuită și preferată), un Volvo și un Subaru pe care le conduc în mod regulat, toate cumpărate noi cu 0 km, toate diesel. În cazul niciuneia nu a fost vorba de o discrepanță atât de mare între consumul de pe fișă și consumul real, chiar de la km 0. Și în niciun caz niciuna din ele nu are un consum crescut atunci când folosesc pilotul automat (fapt de altfel indicat clar și de c.b. al fiecăreia).

              Știu ce înseamnă o treaptă optimă și o mașină condusă bine. Fac zeci de mii de km anual și am consumuri foarte bune la toate, cu maxim 2,5 litri peste cifrele din fișă (și asta în cazul în care conduc mai agresiv).
              Last edited by Steppie; 16 March 2016, 00:13. Reason: Greșeală de tipar, cuvânt repetat

              Comment


              • #8
                1. Felicitări pentru achiziție.
                2. Pe CC sau RV consumul e mai mare cu 0,3 - 0,5L (cel puțin la L52), atenție nu instant ci la consumul total.

                În regim CC(CruiseControl) sau RV(RegulatorViteză) injecția "ține apăsată" accelerația permanent chiar și când mașina merge la vale.

                Când mergi manual nu apeși permanent ci din când în când, cât să menți viteza, în aceste cazuri consumul instant e 0,0L.

                Dacă lași CB pe consum instant se vede imediat ce am scris mai sus.

                idem pentru mers pe RV cu ECO activ, cu AC pornit, S&S dezactivat
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Oare daca mergi cateva mii de km pe autostrada, sa zicem, tot asa este, consumul pe automat va fi mai mare decat daca e pe manual, stai cu piciorul zeci de ore pe acceleratie ? :-)

                  Comment


                  • #10
                    Da, este. Dar evident nu ai de unde să știi, tu nu ai X52.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Ce este X52? Noul prototip Dacia?

                      Ce este X52? Noul prototip Dacia?
                      Last edited by ascomp; 17 March 2016, 13:53. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        X52 e noul model de Logan 2/Sandero 2 (de care am eu, initiatorul topicului).

                        Comment


                        • #13
                          Pai in cazul asta daca e sa ne dam mari tocmai mi-am cumparat de o luna o masina noua de 26 mii euro care in afara ca intra singura in parcare mai face 1000 de chestii on plus fata de X52. :-)

                          Insa cred ca e stricata, la drum lung sau pe autostrada cu tempomatul consuma mai putin decat daca tot dau eu la pedala. :-)

                          Dar tu nu ai de unde sa stii :-)

                          Comment


                          • #14
                            Ce știu însă e că PSA-ul e varză la diagnoză, tu nu știi dar vei vedea.

                            Mai știu și că Sandero-ul lui Steppie are destule funcții banale(pentru X52, lipsuri pentru neinițiați) gen HSA, semnalizare cu impuls, temporizare ștergătoare variabilă(și cu viteza), cameră marșarier și lista poate continua.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by ascomp View Post
                              Pai in cazul asta daca e sa ne dam mari tocmai mi-am cumparat de o luna o masina noua de 26 mii euro care in afara ca intra singura in parcare mai face 1000 de chestii on plus fata de X52. :-)

                              Insa cred ca e stricata, la drum lung sau pe autostrada cu tempomatul consuma mai putin decat daca tot dau eu la pedala. :-)

                              Dar tu nu ai de unde sa stii :-)
                              Face 1000 chestii in plus...dar e si 26 000 de euroi

                              Referitor la tempomat, o fi alt sistem la Peugeot
                              Cert e ca cel de la Dacia consuma combustibil.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google