Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Jurnal de bord: Sandero 2 , 1.2 75cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E 250 aftermarket.
    NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

    Comment


    • #17
      Primele impresii de drum lung

      In acest week-end am facut primul drum lung, 330 km dus -intors. Cam 20 din ei au fost in Bucuresti , restul afara , si jumatate din ei, drumul de intors, au fost cu aerul conditonat pornit. Computerul mi-a aratat un consum de 18,5 l si o medie de 5,7 l/100km. Eu zic ca este un cosum ok, deci cu 1 litru mai mult decat fostul Tico, dar in conditii net superioare . Trebuie sa mentionez, ca a fost de foarte mare ajutor, acel indicator din bord care indica cand trebuie schimbate vitezele pentru un consum redus. Practic, imi indica sa schimb in jur de 2200 rot. Daca ar fi fost dupa mine si as fi schimbat dupa ureche, ca la Tico, atunci as fi schimbat dupa 3000 rot, si cred ca ar fi iesit un consum mult mai mare. Bineinteles , daca ai nevoie de demaraje mai puternice, trebuie schimbat mai sus. Practic am depasit tot ce avea sub 100 km/ora, eu mergand cam cu 110 in afara localitatilor. Intradevar, nu poti sa crosetezi coloana cu masina asta, dar dupa parerea mea, te poti deplasa linistit, nu simiti ca esti limitat cu depasirile. Presupun ca poti merge chiar sportiv cu ea, dar atunci cred ca ar fi un consum imens.
      Am verificat si scutul, intradevar are un scut de plastic, dar destul de mic, parca nici motorul nu il acopera in intregime, ramane dupa scut un spatiu destul de mare neprotejat. Oare cel metalic are aceleasi dimensiuni sau o fi mai mare?

      Comment


      • #18
        E mai mare!
        NU-S IDIOT,NU dau QUOTE LA ULTIMUL MESAJ!!

        Comment


        • #19
          Impresii dupa 2000 km

          Salutare,
          Am facut deja 2000 de km, cei mai multi in afara Bucurestiului. Deoarece nu am mers mult in oras, nu am reusit sa imi fac o impresie clara despre consumul in oras, dar afara, media ramane 5,7 l desi acum nu o mai protejez, am trecut de cei 1000 km cu rodajul si am mers in toate scenariile, incluziv pe autostrada cu peste 130 km ora ( cam 100 km) . Aer conditonat cam 40% din distanta, si rute de munte cam 200-300 km. Un consum bun zic eu. La munte intradevar trebuie turata ceva mai mult, si au fost unele portiuni, unde am fost nevoit sa urc cu viteza a doua, in special la curbele ac de par in urcare. Mergea si cu a treia dar se accelera prea greu dupa curba. In schimb unde am observat eu ca e cam lenesa, la plecare de pe loc din panta, trebuie sa o turezi un pic si sa mergi un pic cu treapta 1, daca dai repedea a doua, nu prea mai accelerezi. La Tico imi aduc aminte ca schimbam imediat a doua si accelera ok. Depasiri din scurt la viteze mai mari nu prea e indicat sa faci, accelereaza destul de greu, dar per ansamblu, consider ca iti faci treaba cu acest motor fara sa ai limitari exagerat de mari cum ziceau multi pe forumuri si care ma cam speriasera la inceput. Insa pentru cei care merg frecvent cu viteze de peste 120km /ora si conduc mai sportiv recomand un motor mai puternic.

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
          Politica de Securitate Google