Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero 7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero 7

    Salutare baieti,
    sunt posesor de Sandero 1.6 8v culoare Rouge du feu din septembrie 2011 si am deschis acest topic pentru a va povesti experienta mea cu aceasta masina.
    Am achizitionat-o cu tichete remat si per total a ajuns 8000E (mai mult de atat nu as plati pentru un Sandero).
    Este varianta Laureate avand toate optiunile mai putin pachetul de jante si geamuri electrice pe spate.
    Dintr-un procent de 100% am avut doar 5% probleme dar care nu sunt foarte deranjate iar per total masina asta face pretul platit.

    1. Prima problema descoperita in primi 1000 km a fost un zgomot la sistemul de esapament in zona tobei finale, un zgomot asemnea unei piulite care zdrangane intr-o teava.
    Am fost la reprezentata, au venit 3 oameni de la Pitesti plus proiectantul francez al sistemului de evacuare iar dupa o zi de analizat masina (cu mine de fata) dupa ce au ridicat-o pe elevator si studiat din toate directiile au schimbat catalizatorul si sonda.
    Problema nu s-a rezolvat si am hotarat sa-mi schimb toba finala.
    Am optat pentru o toba poloneza ULTER cu diametrul de 100mm iar din ziua in care am montat-o zgomotul a disparut.

    2. A doua problema este binecunoscuta 2-4-2 afisata in bord la temperatura motorului.
    Am fost de 2 ori cu ea in service la reprezentata (service-uri diferite din Constanta) si de fiecare data mi s-a spus ca masina nu are nimic si ca asa trebuie sa functioneze. Le-am cerut si un raspuns oficial in scris ca masina asa trebuie sa functioneze motiv pentru care i-am si actionat in instanta.

    3. A 3-a problema este legata de chederul acela intre bord si parbriz care asta-vara din cauza caldurii s-a dezlipit si a trebuit sa-l scot. Rolul lui era de a nu permite bordului sa zdrangane la denivelari.
    O sa gasesc o solutie pentru a pune ceva la loc pentru ca la denivelari se aude ciudat acum, nu mai e sentimentul ala de bord omogen, bine legat.

    4. A 4-a problema cred ca tine de problema nr 2 si consta in faptul ca masina trage mai bine atunci cand am caldura pornita de la treapta doi in sus . Se simte altfel cum evacueza, e un sunet legat si placut iar daca opresc caldura masina trage putin mai incet iar evacuarea are un sunet metalic si parca ceva nu functioneaza in regula acolo.

    Am facut prima revizie de un an, anul trecut in septembrie. Mi-am cumparat singur filtrele de aer, ulei (MAN) si uleiul Castrol 5W50 Magnatec si mi le-au montat cei de la reprezentata in schimbul unei mici sume de bani.
    Acum am 21.000 km si pot spune ca este o masina mai mult decat potrivita pentru oras.
    Cel mai multumit am fost de carburantul de la OMV.
    Am un stil de condus mai sportiv cu schimbat intre 3500-6000 ture iar consumul este acum dupa 20.000 km undeva la 9-10 in oras cu stilul asta de mers.
    Inainte cu acelasi stil de mers consuma si 13-14 dar si-a mai revenit acum.
    Cu masina am circulat 98% in oras si am facut doar cateva drumuri la exterior.
    Am reusit sa consum un rezervor si vreo 10l la un drum Constanta-Bucuresti dus intors cu mentiunea ca am pus combustibil Carera 100 si am mers cat duce masina in bord dus intors.

    Modificari actuale la masina :
    Folii geamuri fata/spate cu aceeasi tenta.
    Evacuare finala ULTER
    Inele aeratoare de la DUSTER
    Arcuri sport H&R
    iar acum pentru ca vine vara sunt in cautarea unui nou set de jante pe 17"
    Sunt curios cum e kitul de admisie de la H&R pentru Sandero.

    Mai jos aveti o fotografie din interior iar cand se incalzeste afara si trecem de la rotile de iarna la cele de vara revin si cu una din exterior

    Click image for larger version

Name:	177351_10151133636051483_649366790_o.jpg
Views:	1
Size:	110.9 KB
ID:	61566
    www.cameramanul.ro

  • #2
    Salut! Bun venit pe forum.

    Sunt curios la ce te referi cand spui admisie de la H&R . Din ce stiu H&R fabrica numai distantiere si componente de suspensie. Se poate un link?

    De ce ai ales 5W50 ? (Castrol Magnatec 5W50 nu exista)

    La ce jante te-ai gandit? Eu pe ceva de genu m-i s-a pus pata .

    Apreciez curajul de a te apuca sa modifici masina .

    Pune si tu niste poze cu exteriorul.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Originally posted by nicustraton View Post
      2. A doua problema este binecunoscuta 2-4-2 afisata in bord la temperatura motorului.

      3. A 3-a problema este legata de chederul acela intre bord si parbriz care asta-vara din cauza caldurii s-a dezlipit si a trebuit sa-l scot. Rolul lui era de a nu permite bordului sa zdrangane la denivelari.
      O sa gasesc o solutie pentru a pune ceva la loc pentru ca la denivelari se aude ciudat acum, nu mai e sentimentul ala de bord omogen, bine legat.

      4. A 4-a problema cred ca tine de problema nr 2 si consta in faptul ca masina trage mai bine atunci cand am caldura pornita de la treapta doi in sus . Se simte altfel cum evacueza, e un sunet legat si placut iar daca opresc caldura masina trage putin mai incet iar evacuarea are un sunet metalic si parca ceva nu functioneaza in regula acolo.
      [ATTACH]5150[/ATTACH]
      sa te bucuri de ea.
      e identica cu a mea la dotari, culoare diferita :P
      Referitor la probleme :
      2. asa face si la mine. dar am pus interfata OBD, diferenta intre 2-4 linutze este de 2-3 grade, si sta fix acolo in regimul de functionare al motorului. eu inca cred ca e o greseala de implementare soft : scalarea gradelor - linutze ar trebui regandita
      3. intotdeauna m-am intrebat ce rol are . eu l-am indesat inauntru acolo
      nu l-am scos, desi multi au tras de el. dar nu prea e cheder la mine, e un buretel asa....
      4. o sa incerc sa vad, asa nu am simtit diferenta

      Comment


      • #4
        Nu vad nici o logica intre cat de bine trage masina si caldura pe treapta 2 la aeroterma. In afara ca se consuma mai mult curent.

        Comment


        • #5
          Originally posted by gaby_laz View Post
          Salut! Bun venit pe forum.

          Sunt curios la ce te referi cand spui admisie de la H&R . Din ce stiu H&R fabrica numai distantiere si componente de suspensie. Se poate un link?

          De ce ai ales 5W50 ? (Castrol Magnatec 5W50 nu exista)

          La ce jante te-ai gandit? Eu pe ceva de genu m-i s-a pus pata .

          Apreciez curajul de a te apuca sa modifici masina .

          Pune si tu niste poze cu exteriorul.

          Salutare,

          Am vrut sa scriu kit admisie K&N si eram cu gandul la arcuri
          La ulei la fel am gresit si nu am mai putut edita, este vorba de Castrol Full Sintetic Magnatec 5W40.
          Am gasit 3 seturi de jante cu prindere 4x100 care mi-au placut pana acum iar cat de curand ma voi opri la unul si il voi comanda.
          Puteti vedea in fotografiile de mai jos jantele care imi plac.
          Fotografia cu Sandero rosu este cu masina mea doar ca i-am pus eu jantele in photoshop sa vad cum ar veni cu ele

          Click image for larger version

Name:	Snapshot_2013-03-26_125855.jpg
Views:	1
Size:	24.1 KB
ID:	57501

          Click image for larger version

Name:	assets-cache02.flogao.com.br photos 12 05 16 41 141454394.jpg
Views:	1
Size:	71.6 KB
ID:	57502

          Click image for larger version

Name:	eu sandero 7.jpg
Views:	1
Size:	205.9 KB
ID:	57503
          Last edited by nicustraton; 26 March 2013, 17:19.
          www.cameramanul.ro

          Comment


          • #6
            Originally posted by hash84 View Post
            sa te bucuri de ea.
            e identica cu a mea la dotari, culoare diferita :P
            Referitor la probleme :
            2. asa face si la mine. dar am pus interfata OBD, diferenta intre 2-4 linutze este de 2-3 grade, si sta fix acolo in regimul de functionare al motorului. eu inca cred ca e o greseala de implementare soft : scalarea gradelor - linutze ar trebui regandita
            3. intotdeauna m-am intrebat ce rol are . eu l-am indesat inauntru acolo
            nu l-am scos, desi multi au tras de el. dar nu prea e cheder la mine, e un buretel asa....
            4. o sa incerc sa vad, asa nu am simtit diferenta
            Multumesc la fel
            Am inteles ca sunt 2 sonde care se ocupa cu temperatura. Una afiseaza in bord si una afiseaza ptr deviceurile conectate la OBD.
            Da, buretel din ala cu adeziv pe spate. Cel mai tare a zdranganit bordul acum iarna ca este congelat si pana se incalzeste in masina si se inmoaie plasticul dureaza ceva
            www.cameramanul.ro

            Comment


            • #7
              Originally posted by ascomp View Post
              Nu vad nici o logica intre cat de bine trage masina si caldura pe treapta 2 la aeroterma. In afara ca se consuma mai mult curent.
              Nici eu nu inteleg de ce dar asta se intampla.
              Atata timp cat aeroterma baga caldura indiferent ca e treapta 2,3,4 masina toarce mai bine si nu este doar o senzatie in capul meu.
              A sesizat mai multa lume care s-a plimbat cu masina mea, treaba asta.

              Mai am o mica problema, cand plec de pe loc si dau drumul la ambreiaj usor usor de tot acul de la turometru scade putin sub 500 de ture, intesitatea farurilor scade si motorul cade in gol asa pana cand o turez putin
              www.cameramanul.ro

              Comment


              • #8
                Din ce vad sunt jante Nervasport de pe Megan 2. Restu nu stiu de ele .



                E normal sa patesti asa ceva din moment ce cresti sarcina motorului. Cat despre legatura intre treapta vetilatiei si mersul motorului cred ca e t-i se pare.
                Attached Files
                Last edited by gaby_laz; 26 March 2013, 18:44.

                Comment


                • #9
                  Am gasit o logica tehnica la chestia aia ca atunci cand merge aeroterma tare trage mai bine masina.

                  Poate fi pe partea electrica. Releul, adica chestia aia care stabileste cu cat sa incarce acumulatorul , cu cat este necesar, poate nu merge bine in parametrii, daca nu ai consumatori nu baga curent iar daca consumul creste (aeroterma consuma ceva curent) sesizeaza consumul de curent si de abia atunci baga mai mult curent deci - pe cale de consecinta logica :-) mai mult curent la bujii, scanteie mai buna, ardere corecta, ciclu corect, deci masina trage mai bine.

                  Alta explicatie inginereasca nu gasesc.....

                  Comment


                  • #10
                    Ceea ce spui tu ar avea logica, dar nu ai luat in calcul 2 lucruri.
                    1. Alternatorul are o fulie cu ambreiaj incorporat, asta inseamna ca oricat ar oscila in turatia el se va invarti la aceeasi viteza.
                    2. Releul de incarcare care lucreaza ca si un prag, mai exact, sesizeaza scaderea voltajului si compenseaza.

                    Sorry dar tot nu vad logica .

                    P.S. Cel mai mare consumator nu este aeroterma ci dezaburirea.
                    Attached Files
                    Last edited by gaby_laz; 26 March 2013, 21:20.

                    Comment


                    • #11
                      Nu am zis ca aeroterma este cel mai mare consumator. Consumatori importanti pot fi electromotorul sau farurile.

                      Ideea este ca atunci ca sunt consumatori releu baga mai mult curent deci poate fi o scanteie corecta. Fara consumatori daca releu nu e OK poate fi un curent mai slab in instalatie.

                      In fine.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google