Salutare baieti,
sunt posesor de Sandero 1.6 8v culoare Rouge du feu din septembrie 2011 si am deschis acest topic pentru a va povesti experienta mea cu aceasta masina.
Am achizitionat-o cu tichete remat si per total a ajuns 8000E (mai mult de atat nu as plati pentru un Sandero).
Este varianta Laureate avand toate optiunile mai putin pachetul de jante si geamuri electrice pe spate.
Dintr-un procent de 100% am avut doar 5% probleme dar care nu sunt foarte deranjate iar per total masina asta face pretul platit.
1. Prima problema descoperita in primi 1000 km a fost un zgomot la sistemul de esapament in zona tobei finale, un zgomot asemnea unei piulite care zdrangane intr-o teava.
Am fost la reprezentata, au venit 3 oameni de la Pitesti plus proiectantul francez al sistemului de evacuare iar dupa o zi de analizat masina (cu mine de fata) dupa ce au ridicat-o pe elevator si studiat din toate directiile au schimbat catalizatorul si sonda.
Problema nu s-a rezolvat si am hotarat sa-mi schimb toba finala.
Am optat pentru o toba poloneza ULTER cu diametrul de 100mm iar din ziua in care am montat-o zgomotul a disparut.
2. A doua problema este binecunoscuta 2-4-2 afisata in bord la temperatura motorului.
Am fost de 2 ori cu ea in service la reprezentata (service-uri diferite din Constanta) si de fiecare data mi s-a spus ca masina nu are nimic si ca asa trebuie sa functioneze. Le-am cerut si un raspuns oficial in scris ca masina asa trebuie sa functioneze motiv pentru care i-am si actionat in instanta.
3. A 3-a problema este legata de chederul acela intre bord si parbriz care asta-vara din cauza caldurii s-a dezlipit si a trebuit sa-l scot. Rolul lui era de a nu permite bordului sa zdrangane la denivelari.
O sa gasesc o solutie pentru a pune ceva la loc pentru ca la denivelari se aude ciudat acum, nu mai e sentimentul ala de bord omogen, bine legat.
4. A 4-a problema cred ca tine de problema nr 2 si consta in faptul ca masina trage mai bine atunci cand am caldura pornita de la treapta doi in sus . Se simte altfel cum evacueza, e un sunet legat si placut iar daca opresc caldura masina trage putin mai incet iar evacuarea are un sunet metalic si parca ceva nu functioneaza in regula acolo.
Am facut prima revizie de un an, anul trecut in septembrie. Mi-am cumparat singur filtrele de aer, ulei (MAN) si uleiul Castrol 5W50 Magnatec si mi le-au montat cei de la reprezentata in schimbul unei mici sume de bani.
Acum am 21.000 km si pot spune ca este o masina mai mult decat potrivita pentru oras.
Cel mai multumit am fost de carburantul de la OMV.
Am un stil de condus mai sportiv cu schimbat intre 3500-6000 ture iar consumul este acum dupa 20.000 km undeva la 9-10 in oras cu stilul asta de mers.
Inainte cu acelasi stil de mers consuma si 13-14 dar si-a mai revenit acum.
Cu masina am circulat 98% in oras si am facut doar cateva drumuri la exterior.
Am reusit sa consum un rezervor si vreo 10l la un drum Constanta-Bucuresti dus intors cu mentiunea ca am pus combustibil Carera 100 si am mers cat duce masina in bord dus intors.
Modificari actuale la masina :
Folii geamuri fata/spate cu aceeasi tenta.
Evacuare finala ULTER
Inele aeratoare de la DUSTER
Arcuri sport H&R
iar acum pentru ca vine vara sunt in cautarea unui nou set de jante pe 17"
Sunt curios cum e kitul de admisie de la H&R pentru Sandero.
Mai jos aveti o fotografie din interior iar cand se incalzeste afara si trecem de la rotile de iarna la cele de vara revin si cu una din exterior
sunt posesor de Sandero 1.6 8v culoare Rouge du feu din septembrie 2011 si am deschis acest topic pentru a va povesti experienta mea cu aceasta masina.
Am achizitionat-o cu tichete remat si per total a ajuns 8000E (mai mult de atat nu as plati pentru un Sandero).
Este varianta Laureate avand toate optiunile mai putin pachetul de jante si geamuri electrice pe spate.
Dintr-un procent de 100% am avut doar 5% probleme dar care nu sunt foarte deranjate iar per total masina asta face pretul platit.
1. Prima problema descoperita in primi 1000 km a fost un zgomot la sistemul de esapament in zona tobei finale, un zgomot asemnea unei piulite care zdrangane intr-o teava.
Am fost la reprezentata, au venit 3 oameni de la Pitesti plus proiectantul francez al sistemului de evacuare iar dupa o zi de analizat masina (cu mine de fata) dupa ce au ridicat-o pe elevator si studiat din toate directiile au schimbat catalizatorul si sonda.
Problema nu s-a rezolvat si am hotarat sa-mi schimb toba finala.
Am optat pentru o toba poloneza ULTER cu diametrul de 100mm iar din ziua in care am montat-o zgomotul a disparut.
2. A doua problema este binecunoscuta 2-4-2 afisata in bord la temperatura motorului.
Am fost de 2 ori cu ea in service la reprezentata (service-uri diferite din Constanta) si de fiecare data mi s-a spus ca masina nu are nimic si ca asa trebuie sa functioneze. Le-am cerut si un raspuns oficial in scris ca masina asa trebuie sa functioneze motiv pentru care i-am si actionat in instanta.
3. A 3-a problema este legata de chederul acela intre bord si parbriz care asta-vara din cauza caldurii s-a dezlipit si a trebuit sa-l scot. Rolul lui era de a nu permite bordului sa zdrangane la denivelari.
O sa gasesc o solutie pentru a pune ceva la loc pentru ca la denivelari se aude ciudat acum, nu mai e sentimentul ala de bord omogen, bine legat.
4. A 4-a problema cred ca tine de problema nr 2 si consta in faptul ca masina trage mai bine atunci cand am caldura pornita de la treapta doi in sus . Se simte altfel cum evacueza, e un sunet legat si placut iar daca opresc caldura masina trage putin mai incet iar evacuarea are un sunet metalic si parca ceva nu functioneaza in regula acolo.
Am facut prima revizie de un an, anul trecut in septembrie. Mi-am cumparat singur filtrele de aer, ulei (MAN) si uleiul Castrol 5W50 Magnatec si mi le-au montat cei de la reprezentata in schimbul unei mici sume de bani.
Acum am 21.000 km si pot spune ca este o masina mai mult decat potrivita pentru oras.
Cel mai multumit am fost de carburantul de la OMV.
Am un stil de condus mai sportiv cu schimbat intre 3500-6000 ture iar consumul este acum dupa 20.000 km undeva la 9-10 in oras cu stilul asta de mers.
Inainte cu acelasi stil de mers consuma si 13-14 dar si-a mai revenit acum.
Cu masina am circulat 98% in oras si am facut doar cateva drumuri la exterior.
Am reusit sa consum un rezervor si vreo 10l la un drum Constanta-Bucuresti dus intors cu mentiunea ca am pus combustibil Carera 100 si am mers cat duce masina in bord dus intors.
Modificari actuale la masina :
Folii geamuri fata/spate cu aceeasi tenta.
Evacuare finala ULTER
Inele aeratoare de la DUSTER
Arcuri sport H&R
iar acum pentru ca vine vara sunt in cautarea unui nou set de jante pe 17"
Sunt curios cum e kitul de admisie de la H&R pentru Sandero.
Mai jos aveti o fotografie din interior iar cand se incalzeste afara si trecem de la rotile de iarna la cele de vara revin si cu una din exterior
Comment