Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

SL Arad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu am gasit portbagaj original sandero, de reprezentanta, am dat barele alea urate jos si mi-am pus barele mele de aluminiu, pe picioarele originale, care au si profil T unde pot sa pun suportii de schiuri. Au fost tinute cateva luni pe masina si nu au ramas urme de la talpici pe acoperis.
    Attached Files

    Comment


    • #17
      Originally posted by ascomp View Post
      Eu am gasit portbagaj original sandero, de reprezentanta, am dat barele alea urate jos si mi-am pus barele mele de aluminiu, pe picioarele originale, care au si profil T unde pot sa pun suportii de schiuri. Au fost tinute cateva luni pe masina si nu au ramas urme de la talpici pe acoperis.
      Arata mai bine asa dar e convenabil daca ai deja barele, sa iei sistemul original si sa cumperi si bare separat e cam scump.
      Pe picioarele originale se pot pune orice bare de aluminiu? Ce sistem de prindere are bara de picior?

      Comment


      • #18
        Eu am avut o portbagaj de aluminiu de la alta masina care era destul de frumos si l-am pus pe picioarele originale de portbagaj Sandero.

        Bara se prinde de un picior intr-un surub cu piulita patrata cat latura interioara a patratului si o fanta in care intra fortat o mica ureche de pe picior. Deci in 2 puncte pe picior e prinderea.

        Am ales sa cumpar portbagaj original Sandero pentru ca picioarele din fata au profil diferit de picioarele din spate si nu eram sigur ca portbagajul de Logan se potriveste exact.

        Comment


        • #19
          Arad - Budapesta 4 pers AC pornit consum aprox 10% la o viteza medie pe autostrada de 140 km/h
          Budapesta - Arad 1 pers fara AC consum aprox 7% la o viteza medie pe autostrada de 110 km/h
          la pretul 3,09 RON 1l GPL e destul de rentabil in ambele variante
          Last edited by raigas; 16 July 2013, 22:30.

          Comment


          • #20
            Arad - Budapesta si retur 505 km pana s-a terminat gazul (37 litri) viteza medie 92km/h, 390 km pe autostrada unde am mers cam la 110km/h (~3000 rpm), majoritatea drumului am mers in trena cuiva
            consum 7,32% echivalentul aproximativ al unui consum de 3,84% diesel sau benzina
            dezavantajul pe care il simt la 1.4 mpi fata de 1.5 dci-ul pe care il aveam inainte e diferenta enorma in consum pe care o da stilul de condus, la diesel chiar daca conduceam mai agresiv nu era prea mare diferenta

            Comment


            • #21
              Deci practic cam in cati km se amortizeaza investitia in instalatia de gaz?

              Aceiasi discutie era si cu diesel-benzina insa mereu se modifica pretul la cei 2 combustibili si reviziile la diesel sunt mai scumpe.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ascomp View Post
                Deci practic cam in cati km se amortizeaza investitia in instalatia de gaz?

                Aceiasi discutie era si cu diesel-benzina insa mereu se modifica pretul la cei 2 combustibili si reviziile la diesel sunt mai scumpe.
                Nu se poate calcula in km pentru ca rentabilitatea pe km creste cu cresterea consumului, la un stil condus sportiv sau in oras consumul e mai mare, deci se amortizeaza la un nr mai mic de km.
                Se poate calcula foarte simplu in cantitatea de combustibil consumat:
                1,1 litri GPL (considerand 10% consum suplimentar) = 1,1X3,09= 3,399 lei
                1 litru benzina = 5,95 lei
                economie = 5,95 - 3,399 = 2,551 lei la 1,1 litri GPL
                adica la 2300 lei investitie (reg 3 simpla) = 2300X1,1/2,551 = 991,77 litri GPL

                Considerand ca dupa 1000 de litri GPL consumati e amortizata investitia, inseamna ca:
                la un consum de 10% se amortizeaza in 10000 km
                la un consum de 7,5% se amortizeaza in 15000 km
                la un consum de 5% se amortizeaza in 20000 km

                Eu am amortizat deja jumatate din investitie in 6 luni.

                Comment


                • #23
                  Dupa 10000 km pe GPL consider ca merita toti banii.
                  Pentru cei care mai au dubii referitoare la GPL se pare ca:
                  1. rezervoarele sunt mai sigure decat cele pentru benzina sau motorina
                  2. GPL mareste durata de viata a motorului
                  3. GPL este un combustibil mai ecologic si mai ieftin decat benzina sau motorina
                  4. credinta ca rezervorul GPL este o bomba s-a nascut la Hollywood iar cei care cred in ea au cam lipsit la orele de fizica .
                  Astea nu le zic eu ci le zic cei care pun rezervoare GPL pe autobuze scolare si au incercat sa le gaureasca cu pusca:
                  Today, many motorists across the globe are using LPG for driving. Below are some of the reasons why you should consider autogas.

                  direct link: http://www.youtube.com/watch?v=Qssra39-inw
                  Tot aici este si reteaua GPL de la nivelul intregii europe:
                  myLPG.eu helps you find all the autogas stations and installers you need wherever in Europe you are.

                  Comment


                  • #24
                    de acord cu ce ai spus tu mai putin cu paragraful in care spuneai ca lungeste viata motorului. Este exact invers, o scurteaza. Si asta pentru ca arderea este uscata, frecarea este mai mare, uzura este mai mare. Un motor bine intretinut pe benzina duce undeva la 300000km fara reparatii, unul pe gpl duce spre 200000km. Acum stiu ca unii vor spune: am un amic a carui masina are 300000 pe gaz si nu a umblat la el. Daca acel amic l-ar cauta de toate boalele ar baga bani in reparatie. Oricum, conteaza foarte mult si exploatarea motorului: urban sau extraurban, calitatea benzinei sau a gazului, calitatea lubrifiantului si intervalele de revizie, calitatea bujiilor etc. Pentru cei care parcurg peste 15000km anual este recomandat gpl, pentru cei care parcurg peste 30000km anual este recomandat diesel. Restul.... benzina.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by chroma View Post
                      de acord cu ce ai spus tu mai putin cu paragraful in care spuneai ca lungeste viata motorului. Este exact invers, o scurteaza. Si asta pentru ca arderea este uscata, frecarea este mai mare, uzura este mai mare.
                      Nu eu afirm ca lungeste viata motorului. In linkul pe care l-am dat mai devreme se spune ca GPL are rata de ardere mai buna (adica nu face depuneri - calamina), este mai putin coroziv, are cifra octanica (102-108) mai mare decat benzina si de aceea motorul va avea viata mai lunga. Nu pot sa te contrazic nici pe tine nici pe ei pentru ca nu sunt de specialitate.

                      Eu personal, ca nespecialist, am nelamuriri cu arderea asta uscata, ar insemna sa crezi in calitatile de lubrifiere benzinei sau ale gazelor arse din benzina. Prin reducere la absurd, daca iti scade de la 300000 la 200000 nr de km parcursi din cauza arderii uscate, inseamna ca ai putea sa mergi acei 100000 km fara ulei in motor? Cu lubrifiere doar din calitatile de ardere ale benzinei? Exista diferente intre modul de ardere al benzinei si al GPL dar nu cred sa afecteze atat de dramatic durata de viata a motorului.
                      Tot aici zice ca la costurile ascunse care se adauga la trecerea pe GPL trebuie sa adaugi 1l lubrifiant la 10000 km. O fi ceva legat de arderea asta uscata :P, dar se pare ca doar supapele ar putea fi in pericol, nu e vorba de frecare si uzura in cilindri - pistoane.
                      Oricum nu imi bat capul, la 15000 km pe an ma mai tine motorul 10-15 ani chiar si cu arderea asta uscata, pana atunci salvez din GPL bani de inca una.
                      In 12 ani (la doar 180000 km):
                      8(%)X150(sute de km/an)X12(ani)=14400l combustibil

                      Cost benzina: 14400X5,7=82080 RON
                      Cost GPL: consum mai mare cu 10% : 14400+1440=15840l combustibil
                      15840X3,1=49104 RON
                      diferenta: 32976 RON
                      APROXIMATIV 7000 EU
                      Pai eu am dat pe asta 4300, merita sa mai bag 7000 de EU sa mearga 300000 km in loc de 200000? Chiar daca ar fi asa.
                      Last edited by raigas; 18 December 2013, 01:41.

                      Comment


                      • #26
                        benzina are si proprietati lubrifiante care la utilizarea GPL dispar. In plus, temperatura interna a motorului va fi mai ridicata, asta duce la subtierea si chiar disparitia temporara a peliculei de ulei. De aici si consumul de ulei (mai ridicat). Frecarile sunt mai mari pe GPL. Ar mai fi de discutat si actiunea asupra supapelor, bujiilor, segmentilor, pistoanelor. Cum am zis mai sus, fiecare isi face niste calcule strict referitoare la consumul de carburant si ia o decizie. Am avut clienti care au cumparat masina cu GPL de noua si in 3 ani au maxim 25000km (aici nu-i inteleg) dar si clienti care au in 2 ani 210000km (iar nu inteleg de ce nu au luat diesel). Personal consider ca singura masina care merita GPL si la care materialul folosit la chiuloasa, supape, pistoane rezista foarte bine la utilizarea GPL este Cielo fabricatie pana in 2000. Vad in service la noi destule Logan sau Sandero care au la 150000km chiuloasele deformate, internele praf si asta din cauza materialelor folosite. Fiecare dintre noi stie cat vrea sa tina masina, cum merge zilnic cu ea si ce parcurs are in km anual, cat il costa drumurile si consumabilele si in final, pe praful asta, GPL pare a fi solutia optima. Sa va mearga bine si sa nu ascultati la tampenii de genul "stai cu bomba in portbagaj etc" pentru ca nu are nici o legatura cu siguranta rutiera in caz de impact.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google