Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

SL Arad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • SL Arad

    Sandero 2008 1.4 mpi 27000 km, masina am luat-o SH luna asta.
    Am pus gaz pe ea, altfel imi ofileste cardul. Pentru viitor, dupa ce imi revin financiar , as dori sa ii montez incalzire in scaune (precablaj are deja), sa ii pun stropitori parbriz tip perdea, sa activez pornirea stergatoarelor la stropire parbriz si termometru interior-exterior. Am vazut ca sunt solutii pe forum pentru unele dintre ideile mele. Pentru termometru as dori sa pun ceva cat mai profi, as dori ca datele sa fie cat mai apropiate de realitate, pentru sezonul rece e foarte util sa sesizezi ca temperatura trece de la pozitiv la negativ si sunt sanse sa inghete carosabilul.
    Attached Files

  • #2
    Sa o folosesti sanatos si sa te bucuri de ea cati mai multi km fara probleme. Arata foarte bine masina, dar de ce nu dai jos stickerul ala cu dacia jos? Pentru restul imbunatatirilor iti stam la dispozitie cu sfaturi. Multe din imbunatatirile care vrei sa le faci le gasesti la jurnalul meu la my ride, mai putin scaunele incalzite.

    Comment


    • #3
      Multumesc, la fel si tie! Stickerul imi place, nu mi se pare ca strica aspectul. Ca scrie Dacia, asta e, si daca il dau jos tot Dacie ramane . Inainte de Sandero am avut Clio, Dacia Supernova, Citroen BX, Dacia 1300. Cel mai multumit, ca fiabilitate, am fost de Dacii, asa ca ma bucur ca am iar o Dacie . Cu Dacia 1300 am mers pana in Helsinki si retur si nu am avut emotii (a fiert acumulatorul, releul incarca prea mult, dar am rezolvat acolo :P), si cu Supernova as merge foarte linistit, dar cu Clio as sta cu frica in san, la 1.5 dci poti sa spui ca injectia e consumabil si costa cat o masina.
      O sa ma uit la imbunatatirile tale, ma intereseaza indeosebi termometrul, am vazut ca sunt multe tipuri de termometre, mai multe posibilitati de montare si as vrea sa gasesc combinatia care sa

      Comment


      • #4
        Termometru interior-exterior care mi se pare cel mai potrivit este cel de aici:

        are tot lumina rosiatica si se monteaza in consola centrala mijloc partea de jos asa cum l-am pus eu.

        Termometru asta masoara si tensiunea la masina.

        Si eu am vrut sa-mi iau tipul asta insa am luat cu 20 lei un Auriol de la Lidl, sonda externa am pus-o sub portbagaj langa roata de rezerva si arata OK. In 15 minute am montat termometrul.

        Oricum trebuie sa tii cont ca orinde ai pune sonda exterioara tot va fi influentata de masina. Chiar daca e sub oglinda, in bara sau sub masina.
        Last edited by ascomp; 20 March 2013, 09:15.

        Comment


        • #5
          Termometrul e influentat de masina care e in stationare (si doar in sens pozitiv, cand e masina la soare), in mers nu are voie.
          Ma intereseaza ca el sa arate date reale cand masina e in deplasare. La Clio era in oglinda, dupa 1-2 minute de mers stiam ca temperatura pe termometru e cea reala (cum ar fi masurata la umbra). Asa ceva as dori si la Sandero. Sub masina arata temperatura corecta cand masina se deplaseaza?

          Comment


          • #6
            Eu am pus senzorul in bara din fata, ca la gama vag si arata foarte ok temperatura. Ma gandeam intr-o vreme sa pun un senzor de pe noul logan si sa il pun in oglinda cum e si la clio, dar dupa ceva teste am vazut ca arata foarte bine si unde am pus eu senzorul.



            Termometru dinasta am eu si il gasesti pe ebay cu maxim 50ron cu tot cu transport.

            Comment


            • #7
              Da sub masina este OK si este destul de ferit si foarte usor de montat. Cablu s-a tras pe sub consola centrala plastic unde e frana de mana si cotieta, apoi pe sub mocheta spate si pe sub bancheta spate apoi e un capacel de plastic oval si il scoti pe acolo - e zona langa roata de erzerva pe partea opusa cu esapamentul. Eu nu am vrut sa ma complic a fost cel mai simplu.

              Oricum termometru e influentat de masina si sosea chiar si in mers, exemplu: afara sunt 35 grd si mergi pe drum, cum credeti ca nu e influentat senzorul extern de caldura degajata de asfalt oriunde ar fi? :-) Si in plus zona pe care e pus termometru se incalzeste si ea un pic.
              Asta este este un pic orientativ temperatura afisata.

              Comment


              • #8
                Originally posted by ascomp View Post
                afara sunt 35 grd si mergi pe drum, cum credeti ca nu e influentat senzorul extern de caldura degajata de asfalt oriunde ar fi?
                Pai eu asta si vreau, sa arate corect temperatura din exteriorul masinii. Daca masina e pe asfalt, e probabil ca temperatura sa fie cu ceva diferita fata de cea de la umbra, asta nu inseamna ca termometrul arata gresit.
                Pentru termometrul aflat in oglinda, distanta fata de sosea e cam 1 m. Probabil ca, la masina care se misca, termometrul va masura temperatura aerului aflat la 1 m de asfaltul fierbinte. Decisiv trebuie sa fie curentul de aer si nesemnificativ soarele, asfaltul sau masina.
                Nu stiu cat de mult influenteaza soseaua aerul de deasupra. Tinand cont ca masele de aer se deplaseaza, cu cat distanta fata de sosea creste, eroarea ar trebui sa scada. Daca pui un calorifer fierbinte iarna in strada nu prea poti sa simti caldura stand la 1m de el.
                Curentul de aer care raceste motorul nu trece pe sub masina dupa aceea? Oare nu poate sa influenteze senzorul aflat sub masina? Am vazut ca, pentru cele montate din fabrica, sunt preferate variantele in oglinda sau bara fata.
                Last edited by raigas; 20 March 2013, 11:55.

                Comment


                • #9
                  Cat ai dat pe masina?

                  Comment


                  • #10
                    4300
                    @bogdan_cj acelasi termometru poate fi pus si pe ecran portocaliu si pe albastru sau sunt modele diferite? cum arata senzorul? oare nu se poate monta si in oglinda? conexiunea la bricheta as vrea sa o fac prin spate, sa nu am fire afara

                    Comment


                    • #11
                      Da, e acelasi termometru dar la care se poate alege culoarea. Portocaliul e foarte ok si seamana cu luminile din bord. Senzorul e rotund si nu iti incape in oglinda, dar daca iei un senzor de clio si dai o gaura mica in oglinda ai toate sansele sa iti iasa ca din fabrica. Fiind legat la bricheta eu am tras firul pe deasupra pedalelor si l-am legat in panoul de sigurante la siguranta de la bricheta.

                      Comment


                      • #12
                        Voi unde aveti trusa medicala, triunghi, extinctor?
                        Mi-ar placea sa nu le mai vad prin portbagaj. Sub scaune e spatiu destul, problema e cum il pot folosi?
                        M-am gandit la un fel de plasa elastica, ca un marsupiu :P, prinsa sub scaun, in care sa pun lucrurile astea. Are cineva asa ceva sau exista alte variante de a folosi spatiul respectiv?

                        Comment


                        • #13
                          Eu le-am pus in spatele portbagajului acolo unde e locul ala lasat in jos inainte banchetei si am procedat astfel. Am avut o geanta neagra de fas de la dacia in care erau toate si zdranganeau, am mai luat 1m de burete subtire(3mm parca are) si am mers cu ele la croitor si mi-a modificat si compartimentat geanta respectiva cu burete si imi intra toate la fix acolo. E ceva de genul |_|____|__| unde in stanga am trusa de becuri, mijloc e trusa medicala, dreapta e o trusa mica de scule si in spatele gentii e locul pentru triunghiuri. Extingtorul e mic si l-am pus momentan langa coarba, dar am gasit la dacia un suport de extingtor ce se pune sub scaunul soferului si vreau sa il pun acolo ca sa nu zdrangane. Voi face si o poza sa iti arat dar sper ca ai prins ideea. Cu vreo 30ron rezolvi problema daca vrei sa faci asa.

                          Comment


                          • #14
                            Am suporti de biciclete si portbagaj pentru bare transversale ramase de la vechea masina dar la Sandero nu am barele. Cele originale sunt cam urate, nu imi place cum ies capetele barelor in afara suportilor laterali, la Clio aveam bare care erau rotunjite la capete. Oare capetele alea se pot scurta sa iasa mai putin in afara?
                            Sunt in dilema si pentru ca am gasit pe forum ca nu sunt compatibile barele Logan - Sandero, dar e plin de anunturi cu bare Logan/Sandero. nu as vrea sa le cumpar si sa nu se potriveasca.

                            Comment


                            • #15
                              Nu sunt compatibile logan/sandero pentru ca la sandero e diferita forma plafonului. Eu mi-am luat teapa ca am luat bare de logan si nu le pot pune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google