Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel 75 ponei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cred ca e de la cutia de viteza, gandita mai bine si etajata mai bine. Am si Sandero si 307 si pot sa zic ca nu se compara cutiile de viteze. + am impresia ca la 307 pot schimba viteza mai repede ca la Sandero. Asta tinand cont la ambreiajul la 307 e de 2 ori mai tare (pedala) ca la Sandero si prinde uniform de jos pe cand la Dacie prinde sus in ultima jumate de cursa.

    PS: cu Peugeot-ul pot sa plec cu a 2-a de pe loc nici o problema, chiar pleaca tare daca ma intrec cu cineva (e Diesel).

    Comment


    • #77
      Se poate sa fie cum spui tu.

      Poate cand mai ajungi prin Tm cu Sandelu` sau 307-le facem un test daca vrei si vedem ce iese.

      Comment


      • #78
        Eu am avut si Tico. Avea ala un demaraj daca ii bagam benzina buna.... Ma luam cu oricare dintre voi cu Tico la interecere , pana la 60-70 sunt convinsa ca nu ma lua nimeni. :-)

        Comment


        • #79
          Originally posted by ascomp View Post
          sunt convinsa ca nu ma lua nimeni. :-)
          Esti convinsa?

          Comment


          • #80
            era s langa a mai :-))

            Dar pe bune Tico pleaca r/d de pe loc.

            Comment


            • #81
              Te cred ca pleaca glont Tico. Daca ai posibilitatea incearca o chestie ft tare - se ia una bucata matiz si se scoate tubulatura admisiei care vine dupa filtrul de aer - sa vezi tu atunci senzatii nene; zici ca ai motor de 2 litri. Mananca asfalt pe paine.

              Comment


              • #82



                aveti grija sa nu va intalniti cu el in trafic....o sa plangeti!!!
                -fara-

                Comment


                • #83
                  Am dat Tico la Rabla, l-am facut voucher. Avea 70 mii km, era intr-o stare perfecta, roata de rezerva era noua nefolosita nici macar odata. Nu l-am putut vinde nici macar cu 4000 lei...

                  Comment


                  • #84
                    1. Pacat ca l-ai dat, dar tu stii mai bine ca noi care a fost cea mai buna alegere.

                    2. Baietii aia sigur nu ies in fiecare zi cu masinile in trafic - sunt masini numai de liniute si eventual cate o tura sambata si duminica cand te plictisesti. Acum pot pune si eu intrebarea: Mai bine isi strang bani si isi iau altele cu motor mai mare? In asta consta frumusetea unor modoficari, cu toate ca la ei sunt duse la extrem.

                    3. @Serghei - sper ca tu nu te-ai suparat; vreau sa intelegi ca nu a fost un atac la pesoana, dar fiecare are felul sau de a imbunatati masina ce o detine si stie in ce directie vrea sa mearga. Crezi ca eu nu as fi putut pana acum sa ii cumpar niste roti si sa o fac sa arate mai fain - dar deocamdata vreau sa ma axez inca pe partea de motorizare care consider ca mai poate fi imbunatatita, iar la final o sa vina si rotile, dar fara suspensii pt ca vreau sa ma pot parca inca pe toate bordurile si vreau sa ies la un gratar in padure cu masina fara sa imi fie frica ca agat ceva sub ea, de altfel cum se intampla cu Alfa ce am avut-o inainte care a fost masina de astalt si atat. Vreau sa o pastrez ca si o masina de familie.
                    Tot ceea ce m-a deranjat este ca ai negat ceva la care eu am fost protagonist si martor in acelasi timp.

                    Urmeaza acum in 10 sa iau de la Cristi Streulea kit-ul de DRL, si tot sper ca voi avea timp pana la relevlion sa imbrac si volanul in piele.

                    Ca si un mic update adus in ultimele zile - Sandelu` a primit un Bec led marsarier de 11W P21W BA15S. Nu am crezut pana nu am vazut, dar va spun sincer ca te uiti cu masca de sudura la el si este pe bune. Costul unui astfel de bec fiind de 100 lei. Sper ca pana la anul sa le schimb pe toate (mai putin farurile si pozitiile) cu astfel de becuri.
                    Tot pentru anul viitor mi-am propus sa aduc mai multe imbunatiri masinii, dar despre care voi vorbi la momentul potrivit.

                    O zi faina tuturor!

                    Comment


                    • #85
                      Pentru imbracat volanul in piele trebuie dat jos?

                      Si cam cat costa chestia asta?

                      Comment


                      • #86
                        Dap. Trebuie dat jos si costa aprox 150 lei in Tm la Silviu.

                        Comment


                        • #87
                          Sa pui poze dupa ce-l imbraci in piele.

                          Comment


                          • #88
                            Promit ca pun poze, numai sa imi fac timp sa ajung cu el la imbracat in piele.

                            Comment


                            • #89
                              eu am cumparat volanul direct imbracat cu 200 de lei cred ca tot de la silviu. si am acum 1 volan (exfoliat) cel original al masinii. daca e vreun doritor! 100 lei!
                              -fara-

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by ascomp View Post
                                Cred ca e de la cutia de viteza, gandita mai bine si etajata mai bine. Am si Sandero si 307 si pot sa zic ca nu se compara cutiile de viteze. + am impresia ca la 307 pot schimba viteza mai repede ca la Sandero. Asta tinand cont la ambreiajul la 307 e de 2 ori mai tare (pedala) ca la Sandero si prinde uniform de jos pe cand la Dacie prinde sus in ultima jumate de cursa.

                                PS: cu Peugeot-ul pot sa plec cu a 2-a de pe loc nici o problema, chiar pleaca tare daca ma intrec cu cineva (e Diesel).
                                Peugeotul are motor de generatie mult mai noua ,ce este greu de inteles.
                                Ambreiajul tare nu are nici o legatura cu puterea motorului..chestie de lant cinematic,parghii etc .Dieselul de generatie cat de cat noua pleaca la ralanti si in rampa ..fara probleme (are o chestie numita ,,calculator"care stie cata motorina si aer sa-i dea pe goarna )..

                                Nu ma super ,discutiile in contradictoriu sunt constructive atata timp cat au loc la limita bunului simt iar aici nu a fost cazul de sarit calul.

                                Esti inca tanar si inca mai crezi ca ,,tot ce zboara da din aripi"..am trecut si eu prin faza asta cand aveam o dacie 1300 in fata careia nu putea nimeni sa-i stea ,,drept"..(ax cu came de renault ,galerie evacuare pe doua cai,doua carburatoare ,set de 1400 renault...etc ..radiator ulei .) .doar ,,inovatiile"au dus la 2000 lei in 1988..

                                Cum a spus colegul,trebuia sa faceti schimb de masini si atunci puteai afirma ca ,,l-ai facut".Am si eu un prieten care ,,umbla in soft" si ,,mareste" puterea masinilor inca de cand barza folosea contraceptive .mergea la liniutze cu ,,clientii "si se arata socat cat de bine i-a iesit ,,treaba"..

                                Cat despre tico,nu are rost sa vorbim ..pana si trabantul era AS pe primii 50 m datorita ,,greutatii" pe urma ,,se dadea jos din mers crezand ca i s-a oprit motorul".

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google