Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandel 75 ponei

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Cat te-a costat resoftarea?

    Comment


    • #47
      1. Maciulia se poate refolosi fara nici un fel de probleme. Cand o montezi dupa ce ai scos-o o pui pan ain capat apoi apesi putin mai tare pe ea pana clipseaza.
      2. 200 lei - resoftarea

      Comment


      • #48
        Update resoftare:

        Dupa ce la inceput tacanea avansul, am fost inapoi la Cristi si a mai facut ceva optimizari la soft si problema a fost rezolvata.

        Am fost foarte curios cat o sa consume dupa resoftare - m-am gandit ca odata adus un plus de putere, aband acelasi mers ca inainte consumul ar fi trebuit sa fie acelasi sau sa scada. iata ca nu m-am inselat - in oras consuma intre 6.0 si 6.5, iar pe exterior se stabilizeaza undeva la 5.2 l/100km, ccea ce mi se pare extraordinar in conditiile in care inainte nu scoteam consum sub 6.2 l/100km pe exterior. Vorbim aici de benzina cu cifra octanica de 95 si nicidecum de 98 sau 99.

        Deci ieri am resetat calculatorul la plecarea din Timisoara si am facut undeva la 200km dus-intors. In masina ma aflam numai eu si fara bagaje. Nu a fost pornita cladura sau clima; nici macar incalzirea in scaune. Singurii consumatori au fost becurile si casetofonul.

        Harta cu traseul parcurs o aveti mai jos. In Arad m-am invartit cam 45 de minute cu ceva treaba, iar in rest am mers intins si linitit; cat am putut nu am bruscat masina, deoarece am fost si eu ft curios cat de mic poate fi consumul. Cum spune o vorba romaneasca am mers la consum.

        Inainte de resoftare nu am reusit niciodata sa scot sub 6.2 l/100km.
        Viteza a fost de aprox 90 - 110 km/h.

        Consumul cel mai mic a fost cand am ajuns la destinatie - de 4.9 l/100km, iar la intoarcere cand am parcat in fata blocului a fost de 5.2 l/100km.

        Daca se merita sau nu sa facem resoftare ramane la aprecierea fiecaruia. Eu unul sunt multumit si cred ca merita investitia.

        Poze mai jos.
        Attached Files

        Comment


        • #49
          cu ce vit medie ai mers?

          Comment


          • #50
            Viteza media aratata pe CB este de 58.7 - poza nr. 5.

            Eu am mers intre 90 si 110 km/h.

            Comment


            • #51
              Faci si tu upgrade-ul la diuzele tip perdea? Pui si filtru de hartie?

              Comment


              • #52
                Zilele urmatoare. Azi le-am comandat. Urmeaza si poze. Momentan voi merge pe varianta fara filtru..... sau..... vedem - inca nu sunt hotarat.

                Diuzele zilele urmatoare vin.

                Comment


                • #53
                  Si la mine luni ar trebui sa ajunga. Le-am comandat acum 2 zile. Astept sa vad daca se merita investitia sau nu.

                  Comment


                  • #54
                    Update - Inlocuit vechiul Sony cu un Clarion nou noutz daca se poate spune asa - este inca in garantie.

                    Ca si prim impresie - se aude mult mult mai bine decat Sony Xplod-ul ce l-am avut. Are si usb care este tras prin bord direct in torpedou pt a nu se vedea stick-ul. Aici am uitat sa fac poza.

                    Legat de acele butoane de clima, mentilatie, pozitie traseu aer - am incercat sa trag de ele sa vad daca ies si se pare ca nu se pot trage - sau eu am tras mai cu mila pt a nu provoca ceva daune. Cand aflu o sa postez.

                    Sprituitoarele de pe capota teoretic ar trebui sa ajunga astazi. Daca se va aintampla asta maine dimineata va pun poze si va impartasesc primele pareri.

                    Urmeaza capeti de bara, placute frana, filtru aer, filtru ulei - toate de fabrica. Sunt deja comandate cel mai probabil pe miercuri o sa ajunga.

                    O saptamana cat mai faina si spor la lucru tuturor!
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      Consola centrala si inelele aeratoare sunt de Duster (maron-negru) ?

                      * eu am pe masina dvd-ul din fabrica cu usb si bluetooth si se aude acceptabil, cel putin pe mp3 se aude OK.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by ascomp View Post
                        Consola centrala si inelele aeratoare sunt de Duster (maron-negru) ?

                        * eu am pe masina dvd-ul din fabrica cu usb si bluetooth si se aude acceptabil, cel putin pe mp3 se aude OK.
                        M-ai prins - intradevar sunt de Duster originale din fabrica. Am si manerele de usi (interior) tot de duster si crede-ma ca arata super fain.

                        Stiu ca ai audio de fabrica - as fi vrut si eu dar,.... si asta este ft bun, iar ca li claritate este peste cel de fabrica - asta poate pt ca am schimbat si boxele. La tine imi place bluetooth-ul, dar imi voi lua un parriot ce se ataseaza la parasolar si o sa il folosesc doar la drum lung.

                        Comment


                        • #57
                          De mult nu am mai avut timp sa postez updat-urile Sandel-ului.

                          Am montat urmatoarele:
                          - butoane clima model nou (se baga un cutit cu lama rotunda la varf si se forteaza intr-o parte pana declipseaza putin, apoi se tine de acolo cu degetul si fortezi usot cu mana in cealalta parte, in acelasi timp tragand si de unde a declipsat deja - montajul nu dureaza mai mult de 10 min)
                          - sprituitoare tip perdea
                          - fise bujii magnecor electrosports 80
                          - bujii irigiun NGK IX
                          - coborare geamuri fata fara sa pun cheia in contactul masinii
                          - placute frana de origine
                          - filtru ulei si aer de origine
                          - ulei castrol 5w30

                          Am si capetii de bara noi de origine, dar mai astept sa achizitionez toate piesele de rirectie si aproximex ca in primavara ii voi face cadou directie nou nouta - ii ajunge si lui 90.000 km cu piesele de fabrica. Nu am schimbat nici macar o bucsa pana acum.

                          Am facut acum 2 - 3 sapt un drum de aprox 400 km, fara sa merg la consum si fara sa instalez fisele si bujiile noi, urmand sa fac mai multe teste in perioada viitoare. Consumul la acest drum a fost de 6,3 l/100km iar viteza medie a fost de 73,2 km/h. Nu pot spune ca am facut raliu, dar nici nu am avut cel mai linistit mers, in general am tinut-o peste 120 km/h si de acolo in sus cat permitea drumul. Traseul a inclus si o parte cu munte si ft multe curbe, unde nu ai oricum cum sa scoti un consum mic, iar masina a fost incarcata de bagaje atat pe bancheta din spate cat si portbagajul full. Traseul a fost urmatorul: Timisoara - Lugoj - Caransebes - Herculane - Orsova - Severin - Filiasi - Craiova - Caracal. (am maers la nunta )

                          Vreau sa va spun ca se simte un plus de putere si de cuplu, masina trage mai usor si liniar pe toata plaja de turatii, are un demaraj de speriat (fata de stock) in treptele 1,2,3, iar consumul de cand a venit frigul este de 7,2 l/100km in oras, cu cauciucuri de vara. De obicei iarna la mine urca pe la 8 - 8.7 consumul.

                          Urmeaza pana la sfarsitul anului (sper) volan imbracat in piele, DRL de la Streulea si poate alte modificari minore cum ar fi pornire stergatoare la actionarea sprituitoasrelor fara sa misc maneta, pornire avarii cand bag in marsalier, afisare consum instant pe CB.

                          Si urmeaza pozele, iar daca nu ne mai auzim pana la sarbatori
                          Attached Files

                          Comment


                          • #58
                            Moamaaaa ce ti-ai luat Noul Sandero?

                            Comment


                            • #59
                              zice ascomp de la birou in loc sa puna mana sa munceasca

                              Acum serios arata chiar fain si zic eu ca de un an si jumatate de cand conduc masinutza asta chiar si-a schimbat aspectul. Oricum pana ajung unde vreau eu mai este mult si mai sunt multi bani de investit. Deocamdata am cam tot confortul pe ea. Vreau sa ii montez si plafoniera pt pasagerii din spate - pe care o am deja dar nu am timp de montaj, vreau si suport de ochelari sus langa oglinda retrovizoare, vreau si senzori de parcare, vreau eu multe dar deocamdata mai trebe sa strang finante. Aseara am comandat si becul de marsalier care costa 100 lei. Daca te uiti pe tutorialelogan.ro o sa vezi acolo ca l-a montat si Streulea. Am de platit si DRL-ul si imbracatul in piele al volanului pana in decembrie.

                              Noi sa fim sanatosi si sa putem munci ca restul se rezolva usor usor.

                              Pana acum nu regret nici o investitie in masina; consider ca toate au adus un plus de confort si usor usor toti prietenii cand se urca in masina reactioneaza ceva de genu "ma da chiar este fain sandero de la dacia, nu ma asteptam sa arate asa fain" - dar ei nu stiu cate izolatii fonice am pus, cati bani am dat pe toate acareturile instalate.

                              Comment


                              • #60
                                Poti sa imi spui si mie cati cai ai castigat ? In momentul in care maresti cuplul (la un 1.4 ca al tau ma indoiesc dar in fine ) il castigi din consum.Ce crezi ca face ,,resoftarea" ? Modifica momentul aprinderii ,creste consumul...sau scade consumul (dar scad si performantele.

                                Ai fi uimit sa vezi ce ai obtinut daca o pui pe DINO ! Ai obtinut un Placebo,un consum maim mare si o durata de viata mai mica .O sa vezi cu timpul.,,Performantele"astea ti le dadeau si cei din fabrica ,ca doar nu-i deranja sa mai bage ceva la pretz dar nu au facut-o .de ce oare? Nu te supara dar va cam amagiti cu castig de putere si consum scazut (in acelasi timp ) din soft.Vrei putere si consum scazut ? Atunci da-i jos linia de evacuare si pune alta fara catalizator ..sa vezi atunci diferenta .restul sunt ,,apa de ploaie".Spuneai ca ,,tzacane "tachetii dupa resoftare ? De ce oare ? Pt ca s-a schimbat momentul aprinderii sau ,,avansul" pt cei care stiau sa se joace pe vremuri cu un delco.Avansul are un ,,singur "punct in care motorul merge perfect ..restul genereaza compromisuri la pornire la cald,rece,consum,repriza..etc \.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google