Ei iata ca au trecut deja cei 3 ani de garantie. De acum sunt pe cont propriu in ce priveste partea mecanica si electrica. A mai ramas garantia pentru caroserie (6 ani). Sandelul are deja 50.000km deci, probabil, anul viitor voi schimba kitul de distributie.
Rememorand problemele aparute pana azi in decursul celor 3 ani amintesc:
- razuire cant capota motor la prima schimbare a lamelei stergatorului - rezolvat in timp dupa scandalul facut la OPC-uri, Vocea Clientului si cu sprijinul membrilor forumului;
-patruns apa de ploaie in masina pe la portiera stanga spate- rezolvat in service prin aplicarea de mastic sub chederul usii si in interiorul usii aranjat cu grija si lipit bine cu mastic partea de jos a fetei de usa;
- rupt fulia alternator - remediat in garantie rapid, fara probleme, inginerul stabilind ca a fost un defect de fabricatie (norocul meu a fost ca am sesizat cand am plecat de pe loc , la iesirea din parcare cand a trebuit sa iau tare dreapta si am constatat ca volanul se invarte foarte greu);
- masina zgariata in parcare- rezolvat pe RCA-ul celui neatent;
-spart parbriz datorita unei pietre aruncate de roata unei masini ce se deplasa in sens opus- inlocuit cu parbriz nou la reprezentanta pe CASCO;
-pete pe capitonajul tavanului , mai ales in partea din spate a masinii- rezolvat , cel putin pana acum, prin curatarea capitonajului la o spalatorie mai de doamne ajuta care avea un aspirator ce injecta si apoi aspira spuma si mizeria.
- deteriorarea vopselei la manerele exterioare, exfoliere observata dupa cateva spalari- remediata in garantie prin inlocuirea integrala a manerelor afectate.
-montat aftermarket aparatori de noroi fata si spate si filtre de polen in interior si in exteriorul masinii.
Acum stand si analizand ce s-a intamplat pe parcursul acestor ani si starea masinii in prezent eu sunt multumit.
Daca analizam costul reviziilor pana acum iar pot spune ca nu e rau.
Ce mi-as dori in prezent?
- o antifonare mai buna a caroseriei sa nu mai aud chiar toate pietrele ce lovesc caroseria, aruncate de roti;
- poate nu ar fi rau sa existe niste aparatori pentru muchia caroseriei la pasajul rotilor( orice piatra care loveste acolo poate deteriora vopseaua)
- un consum mai mic de combustibil ( vara scot la drum lung sub 6l/100km dar iarna nu coboara sub 7% nicicum)
- niste covorase mai bine profilate, mai ales cel din partea soferului care e prea scurt si nu poate evita uzura mochetei sub pedale sau in locul unde sta si se odihneste piciorul stang.
Cam asta ar fi, concluziile le trageti voi.
Rememorand problemele aparute pana azi in decursul celor 3 ani amintesc:
- razuire cant capota motor la prima schimbare a lamelei stergatorului - rezolvat in timp dupa scandalul facut la OPC-uri, Vocea Clientului si cu sprijinul membrilor forumului;
-patruns apa de ploaie in masina pe la portiera stanga spate- rezolvat in service prin aplicarea de mastic sub chederul usii si in interiorul usii aranjat cu grija si lipit bine cu mastic partea de jos a fetei de usa;
- rupt fulia alternator - remediat in garantie rapid, fara probleme, inginerul stabilind ca a fost un defect de fabricatie (norocul meu a fost ca am sesizat cand am plecat de pe loc , la iesirea din parcare cand a trebuit sa iau tare dreapta si am constatat ca volanul se invarte foarte greu);
- masina zgariata in parcare- rezolvat pe RCA-ul celui neatent;
-spart parbriz datorita unei pietre aruncate de roata unei masini ce se deplasa in sens opus- inlocuit cu parbriz nou la reprezentanta pe CASCO;
-pete pe capitonajul tavanului , mai ales in partea din spate a masinii- rezolvat , cel putin pana acum, prin curatarea capitonajului la o spalatorie mai de doamne ajuta care avea un aspirator ce injecta si apoi aspira spuma si mizeria.
- deteriorarea vopselei la manerele exterioare, exfoliere observata dupa cateva spalari- remediata in garantie prin inlocuirea integrala a manerelor afectate.
-montat aftermarket aparatori de noroi fata si spate si filtre de polen in interior si in exteriorul masinii.
Acum stand si analizand ce s-a intamplat pe parcursul acestor ani si starea masinii in prezent eu sunt multumit.
Daca analizam costul reviziilor pana acum iar pot spune ca nu e rau.
Ce mi-as dori in prezent?
- o antifonare mai buna a caroseriei sa nu mai aud chiar toate pietrele ce lovesc caroseria, aruncate de roti;
- poate nu ar fi rau sa existe niste aparatori pentru muchia caroseriei la pasajul rotilor( orice piatra care loveste acolo poate deteriora vopseaua)
- un consum mai mic de combustibil ( vara scot la drum lung sub 6l/100km dar iarna nu coboara sub 7% nicicum)
- niste covorase mai bine profilate, mai ales cel din partea soferului care e prea scurt si nu poate evita uzura mochetei sub pedale sau in locul unde sta si se odihneste piciorul stang.
Cam asta ar fi, concluziile le trageti voi.
Comment