Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero Laureate 2008 SV03TBH

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sandero Laureate 2008 SV03TBH

    Ei iata ca au trecut deja cei 3 ani de garantie. De acum sunt pe cont propriu in ce priveste partea mecanica si electrica. A mai ramas garantia pentru caroserie (6 ani). Sandelul are deja 50.000km deci, probabil, anul viitor voi schimba kitul de distributie.
    Rememorand problemele aparute pana azi in decursul celor 3 ani amintesc:
    - razuire cant capota motor la prima schimbare a lamelei stergatorului - rezolvat in timp dupa scandalul facut la OPC-uri, Vocea Clientului si cu sprijinul membrilor forumului;
    -patruns apa de ploaie in masina pe la portiera stanga spate- rezolvat in service prin aplicarea de mastic sub chederul usii si in interiorul usii aranjat cu grija si lipit bine cu mastic partea de jos a fetei de usa;
    - rupt fulia alternator - remediat in garantie rapid, fara probleme, inginerul stabilind ca a fost un defect de fabricatie (norocul meu a fost ca am sesizat cand am plecat de pe loc , la iesirea din parcare cand a trebuit sa iau tare dreapta si am constatat ca volanul se invarte foarte greu);
    - masina zgariata in parcare- rezolvat pe RCA-ul celui neatent;
    -spart parbriz datorita unei pietre aruncate de roata unei masini ce se deplasa in sens opus- inlocuit cu parbriz nou la reprezentanta pe CASCO;
    -pete pe capitonajul tavanului , mai ales in partea din spate a masinii- rezolvat , cel putin pana acum, prin curatarea capitonajului la o spalatorie mai de doamne ajuta care avea un aspirator ce injecta si apoi aspira spuma si mizeria.
    - deteriorarea vopselei la manerele exterioare, exfoliere observata dupa cateva spalari- remediata in garantie prin inlocuirea integrala a manerelor afectate.
    -montat aftermarket aparatori de noroi fata si spate si filtre de polen in interior si in exteriorul masinii.
    Acum stand si analizand ce s-a intamplat pe parcursul acestor ani si starea masinii in prezent eu sunt multumit.
    Daca analizam costul reviziilor pana acum iar pot spune ca nu e rau.
    Ce mi-as dori in prezent?
    - o antifonare mai buna a caroseriei sa nu mai aud chiar toate pietrele ce lovesc caroseria, aruncate de roti;
    - poate nu ar fi rau sa existe niste aparatori pentru muchia caroseriei la pasajul rotilor( orice piatra care loveste acolo poate deteriora vopseaua)
    - un consum mai mic de combustibil ( vara scot la drum lung sub 6l/100km dar iarna nu coboara sub 7% nicicum)
    - niste covorase mai bine profilate, mai ales cel din partea soferului care e prea scurt si nu poate evita uzura mochetei sub pedale sau in locul unde sta si se odihneste piciorul stang.
    Cam asta ar fi, concluziile le trageti voi.
    Sandero Laureat 1.4 MPI

  • #2
    Ce sa zic, multi km inainte fara probleme. Legat de partea cu aparatori la pasajul rotilor, eu am luat folie de protectie caroserie pe care urmeaza sa o aplic acolo. E transparenta si doar de foarte aproape se vede ca acolo este folie.

    Comment


    • #3
      Cunosc folia transparenta, mi-a facut cineva o demonstratie infoliindu-mi un far. Treaba e ok dar costa prea mult cu folie transparenta.
      Farul arata bine, nu e ingalbenit ,si in teorie nu se va crapa usor. Vom vedea. Oricum tipul m-a convins prin profesionalism. Am reparat la el cealalta masina , un Audi , si am fost multumit de calitatea lucrarii.
      Sandero Laureat 1.4 MPI

      Comment


      • #4
        Multi km fara reparatii !!
        Referitor la covorase, eu am luat din Cora parca niste covorase tip tavita iar cel de la sofer are "o limba" pentru locul unde lasi piciorul stang jos.

        Comment


        • #5
          Eu mi-am gasit folie de protectie caroserie cu 70ron mp. De obicei firmele care fac bannere, prelate si alte minuni de genu au si asa ceva.

          Comment


          • #6
            Si mai vreu ceva... as vrea sa schimb grila fata cu emblema Dacia cu una cu emblema Renault. Am vazut ca in Rusia Sandero se vinde sub sigla Renault si nu Dacia, chiar daca sunt produse la Pitesti. Cat ar costa o astfel de grila? Evident ar trebui schimbat si logoul de pe hayon.
            Sandero Laureat 1.4 MPI

            Comment


            • #7
              Naspa, azi sunt suparat pe mine, m-am asezat pe scaun ca din pod si am impins in spatar. S-a auzit un pocnet sec si am verificat imediat reglajul lombar. S-a dus, nu mai lucreaza. Deci nu mai spune-ti ca sunteti multumiti de masini. ca abia atunci pica. O sa vad la primavara de acum cum voi putea remedia reglajul lombar.
              Sandero Laureat 1.4 MPI

              Comment


              • #8
                ehe...eu am peste 110.000, nu mai am garantie, dar nu am probleme cu ea. La vara schimb a doua oara distributia, si ambreajul da semne de oboseala. In rest alte probleme nu tare sunt. Sunt multumit de masina...la cat costa... e super ok

                Comment


                • #9
                  am patit-o si eu cu parbrizul pe a 120 , incetineam pentru ca era un camion in fata mea si exact atunci i s-a desprins o piatra de la roata si fix in parbtiz , am inchis ochii crezand ca ma trezesc cu bolovanul in brate , care nu era deloc mic , avea cam marimea unui pumn , norocul meu e ca nu s-a cipbit decat putin parbrizul... si nu a fost nevoie de schimb, nu aveam nici casco oricum , suntem sanatosi azi si stam de vorba succes in continuare la tot ce ti-ai propus cu ea !!!

                  Comment


                  • #10
                    pune mana si fa-ti casco sa nu plangi...pe urma..

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu noi detalii despre mașina mea Sandero1 , 1,4 laureat după 8ani si 6luni de utilizare aproape zilnica.
                      Pentru început va spun ca schimb in fiecare vara consumabile (ulei Dacia 5W30, filtru ulei, filtru aer si cam la 2 ani filtrul de polen- intre schimbări il mai suflu cu aercomprimat).
                      Anul acesta prin februarie am schimbat toba intermediară cu una noua de la borland.
                      Masina a fost revopsita in urma cu 2 ani pe casco pentru mici avarii provocate de grindina .
                      Bateria e aceeasi din 2008-Rombat si vad ca isi face treaba. E adevărat ca nu am intervenit asupra instalatiei electrice. Dupa 8 ani și 6 luni spun ca masina se prezinta bine.
                      Sandero Laureat 1.4 MPI

                      Comment


                      • #12
                        Bine ai revenit cu vești. Dar reglajul lombar l-ai fixat? Dar rugina mult menționată pe forumuri? Toba a fost afectată de rugină? A apărut și în altă parte? N-ai schimbat nimic la distribuție sau ambreiajul?

                        Comment


                        • #13
                          gecmc94 Reglajul lombar a fost reparat acum multi ani si funcționează ok! Puncte de rugina sunt câteva mici situate la bușonul rezervorului de benzina, altul pe coltul aripii spate la îmbinarea cu spoilerul(bara) spate si recent am văzut un punct in compartimentul motor.
                          In ceea ce privește distribuția, a fost schimbata prima data la aprox 70.000 km si a doua oara la cca 122000km. Cu aproximație spun pentru ca prima data depășisem limita de 60.000 km recomandata de producător si am schimbat distribuția când trecusem de 70000km. La a doua schimbare a distribuției am schimbat pompa de apă.
                          Nu am schimbat deocamdată ambreiajul sau altceva pe la motor.
                          Sandero Laureat 1.4 MPI

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google