Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

sandero orange gri platine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    va salut.
    problema: vreau sa imi pun bari transversale sau sa schimb bancheta cu una rabatabila fractionabil (sau cum s'o zice)
    am carat placi de snowboard si mi'am cam julit interioru.mi'am dat'o de m'am julit
    care solutie e mai ieftina si mai ok.barile cum se prind ca am vazut ca sandero nu are ca o masina normala sistem de prindere pt bari.
    bancheta se skimba usor?cat e de scumpa una care se rabateaza 1/3 2/3?
    ms,

    Comment


    • #32
      Sistemul de prindere pentru bari nu este sub chederul ala de la tavan, unde calca marginea usii?Sunt acolo niste gauri(2 pe o parte) cu filet. Bancheta rabatabila gasesti si la dezmembrari, dar trebuie inlocuita tapiseria si iti mai trebuie o tetiera(cea centrala de tip virgula).In plus parca n-as pune un spatar de pe vreo masina 'patata cu sange' chiar daca i-as schimba tapiseria. Bari transversale as pune, daca acele gauri chiar reprezinta sistemul de prindere.
      Spatarul tau este prins doar in margini de podea?Cel fractionabil are prindere si in locul in care se fractioneaza.

      Comment


      • #33
        Daca pui bari pe pavilion, vezi ca nu se potrivesc cele de logan. Dar mai bine bari deasupra decat sa modifici sa pui bancheta rabatabila.

        Comment


        • #34
          ma gandesc ca trebuie tras de cheder sa prinzi barile...e cam aiurea...
          si asta cu bancheta e aiurea...daca are cineva o poza cu sistemu de prindere..cum sunt exact prinse si de unde se prind...

          Comment


          • #35
            nu trebuie tras nici un cheder ca sa pui bari la pavilion. Sistemul intra sub cheder, nu ramane in aer si nici ridicat.

            Comment


            • #36
              Sper sa reusesc sa fac poze maine atat la sistemul de prindere al barilor, cat si al spatarului rabatabil si fractionabil.
              Pana atunci, am gasit 2 poze cu spatarul, in care se observa de la distanta prinderea pe mijloc.
              Attached Files

              Comment


              • #37
                Raul in trusa de prim ajutor pe langa triunghiuri si stingator ai vreun set de becuri?
                Intreb deoarece eu parca aveam si nu mai este...
                Referitor la bari, eu am pus pe masina si sunt ok, nu intra apa sau ceva de genul.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by megyes raul View Post
                  Sper sa reusesc sa fac poze maine atat la sistemul de prindere al barilor, cat si al spatarului rabatabil si fractionabil.
                  Pana atunci, am gasit 2 poze cu spatarul, in care se observa de la distanta prinderea pe mijloc.
                  ms pt poze si info.
                  m'am uitat azi la doua sandero cu bari...la una era tras putin de cheder si imbraca frumos bratul barii iar la alta statea belit(sa'mi scuzati expresia) tare...
                  era urcat o gramadat pe bara si cred ca era o invitatie pentru apa sa se scurga pe acolo in masina...nuj ce sa zic...oare barile mai scumpe si mai de calitate se prind mai bine si nu omoara chederu in halu ala??

                  Comment


                  • #39
                    Am revenit cu pozele promise.
                    N-am primit niciun bec cu masina, in acea 'gentuta' este doar extintorul, 2 triunghiuri si trusa medicala(care a expirat la putin timp dupa ce am luat masina ). Am mai primit niste sigurante cu masina(care cred ca le-am primit toti), si anume cele ce sunt pe capacul de la tablou.
                    Primele 2 poze reprezinta gaurile de prindere in partea din fata.
                    A-3-a poza reprezinta gaurile de prindere in spate.
                    Pozele 4, 5 reprezinta prinderea pe mijloc a spatarului(in locul in care se fractioneaza).
                    Poza 6 reprezinta prinderea laterala pe partea stanga(nu se vede prea bine).
                    In poza 7 apare spatarul rabatat-fractionat.
                    Ultima poza arata sigurantele de pe capacul tabloului.

                    Ps: Daca mai ai ceva nelamuriri sunt dispus sa mai fac poze.
                    Attached Files
                    Last edited by megyes raul; 21 March 2012, 21:22.

                    Comment


                    • #40
                      Sigurantele acelea de rezerva nu le-am avut cand am primit masina,dar nu-i bai atat de mare.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by megyes raul View Post
                        Am revenit cu pozele promise.
                        N-am primit niciun bec cu masina, in acea 'gentuta' este doar extintorul, 2 triunghiuri si trusa medicala(care a expirat la putin timp dupa ce am luat masina ). Am mai primit niste sigurante cu masina(care cred ca le-am primit toti), si anume cele ce sunt pe capacul de la tablou.
                        Primele 2 poze reprezinta gaurile de prindere in partea din fata.
                        A-3-a poza reprezinta gaurile de prindere in spate.
                        Pozele 4, 5 reprezinta prinderea pe mijloc a spatarului(in locul in care se fractioneaza).
                        Poza 6 reprezinta prinderea laterala pe partea stanga(nu se vede prea bine).
                        In poza 7 apare spatarul rabatat-fractionat.
                        Ultima poza arata sigurantele de pe capacul tabloului.

                        Ps: Daca mai ai ceva nelamuriri sunt dispus sa mai fac poze.
                        ms inca o data!!

                        deci are un sistem de prindere...credeam ca le prinzi tu asa de capu tau...e bine asa!!! cautam un sistem ca la astra lu tata... din'ala cu capacel care face slide si descopera sistemu de prindere al barilor...
                        in concluzie e mult mai ok cu bari decat bancheta
                        tre sa le pun in vara pt iarna ca vine ..nu mai car placi de snowboard in masina cat o'i trai

                        Comment


                        • #42
                          SAlut , LA consum cum esti cu el ? si cati Km ai facut pana acum ?

                          Comment


                          • #43
                            eee...abia 2000km
                            lipsa banilor de benzina isi spun cuvantu!
                            pe prima mie de km mi'a iesit 7.8%, 95% urban/Bucuresti.e ok zic yo.
                            iarna nu am miscat'o deloc iar in curandul f apropiat vreau sa imi iau o interfata d'aia sa imi conectez androidu la masina sa vad consum instant si altele p'acolo.
                            cred ca vrei sa'ti iei masina...nu?
                            recomand cu mare caldura sandero ;) mai ales daca o gasesti la un pret bun cu vouchere si alte reduceri.
                            bafta!!

                            Comment


                            • #44
                              Am deja sandero orange , consum cam ~ 8 urban si ~5 extraurban , iar referitor la treaba ca nu ai mers iarna cu masina , ai facut foarte bine mie mi-a consumat si 14 % iarna asta ...:}

                              Comment


                              • #45

                                s-o stapanesti cu placere...lauda'te cu ya ;)
                                pune niste poze.neagra am vrut sa imi iau si yo..dar bine am facut ca nu...azi a fost ploaie cu nisip ..auzi
                                cand am coborat la masina am crezut ca a facut careva vro' gluma...era maro de noroi

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google