Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Sandero electrizat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • corect cele spuse de tine. sunt avantaje si dezavantaje.
    -fara-

    Comment


    • Sincer eu pana acum sunt foarte multumit de motor, chiar si de 75cai. Mi-ar fi placut sa fie ceva mai puternic, dar fiecare stie mai bine cati bani are la dispozitie. Daca chiar am nevoie de masina puternica pot oricand sa conduc lancer-ul socrului care e 1.8 140cai.

      Comment


      • Ai vopsit masina.

        Pui si tu ceva poze?

        Comment


        • sotia nu mai are vreo sora? vreau si eu un socru ca al tau! =))

          l-as face fericit imediat..cu un lancer de 140 cp as muri repede si nu acasa.

          ontopic: ceva poze noi?
          -fara-

          Comment


          • Cum sa vopsesc masina? Voi pune si niste poze noi cu sandelul cand ajung acasa. Tot ce ma bate gandul in ultima vreme e sa ii schimb amortizoarele pe fata. Alte modificari sa-i fac nu prea imi vin in minte. Aaaa...ba da, ii voi monta bara stabilizatoare pana sa plec in Croatia si cam atat.

            Legat de Lancer, e ok dar eu nu as avea bani sa il intretin. La mers extraurban, stil agresiv am reusit sa consum 36l pe ruta Medias-Sibiu si retur, adica ~120km. Plus ca o revizie anuala la reprezentanta e cam 1100ron.
            Last edited by bogdan_cj; 30 July 2013, 13:25.

            Comment


            • Da-l in masa... 36 l. Poate are rezervorul spart

              Tin eu minte ca spuneai ceva de vopsit.

              Comment


              • Da, vroiam/vreau sa imi vopsesc o aripa, dar mai are putin de asteptat.

                Si lancer-ul nu are rezervorul spart, atata a consumat. E si cu cutie automata si faceam multe kickdown-uri in depasiri.

                Comment


                • Azi din curiozitate m-am uitat si pe cb dupa 2 saptamani de mers prin oras doar cu ac pornit si datele stau asa:

                  consum: 8.3
                  viteza medie: 29km/h
                  km parcursi: 320km

                  Eu zic ca e ok consumul doar urban. Pareri?

                  Comment


                  • Ne jucam cu cifre. Urbanul este irelevant. Si totul pleaca de la faptul ca acel consum se raporteaza la km parcursi. Daca ai 30 de stopuri si mergi - opresti, ce fel de consum este raportat? Unul irelevant! Sunt atatia factori care influenteaza consumul ca un CB poate lua foc. Reper vant, incarcare km, distriburea greutatii in autovehicul, aerodinamica si multe altele. In oras consumul raportat de CB este inutil. Resetati si intrati in ora 4 - 5 dupa-amiza intre cartier si centru. Veti ajunge si la 14 l/100 km. Aveam 1.5 litri in plus la consum, de cand am schimbat cauciucurile cu unele super eco A-A am revenit la consumurile initiale. Iata inca un reper de luat in calcul cand iti creste consumul. Pe langa multe altele ...

                    Comment


                    • Da, stiu ce zici winnie, dar eu intrebam in comparatie cu alti colegi. Sa zica si ei ce consum au urban sa vad daca e ok, ca am schimbat recent si bujiile.

                      Si e posibil ca de la o benzina proasta sa consume putin mai mult? Intreb ca am alimentat ultima oara de la un rompetrol si masina merge destul de rau. Cu benzina de la omv nu am nici o problema.

                      Comment


                      • de la o benzina proasta poti sa schimbi si uleiul nu sa observi numai un consum marit (stan patitul) si un mers imprastiat.

                        Comment


                        • Nu prea inteleg ce ai vrut sa spui. Eu de obicei alimentez omv si nu am probleme, dar de cand am bagat rompetrol parca nu e masina ce o stiam eu. Trage greu, relanti instabil...

                          Comment


                          • Pai uite asa: bagi benzina proasta, ardere incompleta, intra pe langa segmenti in ulei, subtiaza uleiul si gata. Eu am patit asa cand m-am intors din germania. La Caransebes am bagat de la un Lukoil mare vreo 15l. consuma in dusmanie, nu mai avea putere. A doua zi m-am uitat la ulei si aveam aproape 3 cm peste maxim (in conditiile in care in Germania aveam 2mm sub maxim) si mirosea a gaz lampant, bujiile cand le-am scos erau fleasca, negre si foarte unsuroase. Si asa m-am facut cu un schimb de ulei neprevazut (inainte sa plec doar ii facusem schimbul). De obicei alimentez EfixS sau Mol98. Depinde si ce fac smecherii la statie, am avut in service 4 Clio care alimentasera toti in aceeasi zi de la un MOL din Valcea (alaturi de un bmw540d, un insignia gtc diesel si un astra h) toate 7 s-au oprit la 100m de statie cu injectia praf. In cazul tau, mergi cu ea pana se termina si pune EfixS sau 100 de omv. uita-te si la ulei, curata bujiile....
                            Last edited by chroma; 19 August 2013, 08:53.

                            Comment


                            • Chestia ca daca e benzina proasta intra in ulei nu este o explicatie absolut tehnica. Cred ca trei sferturi din combustibilul din Romania e de proasta calitate si asta ar insemna sa avem toti ulei cu benzina in baie.

                              Cauze pentru benzina in baia de ulei pot fi: compresia compromisa (segmenti cu probleme), amestecul de carburator incorect (de la carburator?) - nu se realizeaza arderea corect, bujie cu probleme - nu da scanteie, eventual benzina ajunge pe altundeva in baia de ulei de ex. prin membrana pompei de benzina daca e fisurata.

                              Daca fiecare data cand bagam benzina proasta in masina ar intra si in baia de ulei inseamna ca toti am avea masinile praf....

                              Comment


                              • Pai mai am o linie la rezervor si sambata cand plec spre Croatia voi alimenta din nou cu OMV si sper sa se rezolve situatia.

                                Momentan masina asteapta cuminte seara de sambata ca sa mearga si ea la mare putin. Asa ca pentru un asa eveniment important am facut o lucrare importanta...am pus solutie de parbriz.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google