Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

My black Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cam asta am vrut sa spun si eu numai ca tu ai spus-o mai pe sleau

    Comment


    • #32
      Nu ma supar baieti.Eu am spus de la inceput ca e pus parca de tanti Mita sa n-o traga curentu'.Va intrebam si pe voi daca are vreun rost acolo sau este pus doar pentru timpul cat monteaza ei accesoriile si alte alea la masini si apoi poate fi indepartat precum spuma poliuretanica de la ambalaje.Ca de estetica nici nu poate fi vorba, ma intreb ce zice neamtu' sau frantuzu'.D-aia ma tot gandesc ...sa-l las sa nu-l las...ca doar este un simplu burete de 1/1 cm si lung de 90-100 cm.Doar ca n-ai unde sa-l gasesti...

      Comment


      • #33
        mie nu mi se pare ca e "flegmat" acolo.. e doar poza cu prea mult zoom

        Comment


        • #34
          Originally posted by julienb View Post
          mie nu mi se pare ca e "flegmat" acolo.. e doar poza cu prea mult zoom
          Gusturile nu se discuta...

          Comment


          • #35
            Hai mai ca in a doua poza care e mai in ansamblu se vede clar ca intra si iasa, nu urmareste un reper. Eu astept parerea Bunicutei pt ca are ochiul mai format la repere, el fiind si cel care a semnalat diferenta la haion. Sunt curios ce spune despre sarpele negru de la parbriz...

            Comment


            • #36
              Intr-adevar arata urat,montat foarte aiurea.Dar in loc sa-l scot,eu as incerca sa-l maschez cumva.Incearca sa-l indesi mai mult in gaura...nu stiu.De scos nu l-as scoate.

              Comment


              • #37
                Nu merge sa-l impingi mai tare pentru ca revine la loc.Si in plus de asta, fiind burete, se
                comprima neuniform si da un aspect mai urat.La partea care vine pe bord este autoadeziv,
                are un maclavais si mi-e teama ca tot frecandu-l o sa raman cu buretele in mana.
                Partea si mai proasta este aceea ca, asa cum am mai spus, din cauza razelor solare dar si de la caldura din interior se poate macina si sa vezi atunci bucurie.
                Dar ce vrei, nu poti sa le ai pe toate ...Asta sa fie necazul la masina mea...

                Comment


                • #38
                  Asa e, asta sa fie cel mai mare bai. Mai lasa-l o luna doua si vezi cum se comporta. Daca zici ca are si ceva adeziv e clar ca a fost proiectat sa fie pus acolo. Daca-l tragi acuma jos risti fie sa ramai cu o dâra de lipici care s-ar putea sa arate urat sau sa descoperi ca nu-i vopsit in spatele lui si sa ai dunga alba inloc de burete Eu l-as lasa pana ma chiar deranjeaza. La tine vad ca inca nu s-a ajuns in situatia asta

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Goan View Post
                    Eu astept parerea Bunicutei pt ca are ochiul mai format la repere, el fiind si cel care a semnalat diferenta la haion. Sunt curios ce spune despre sarpele negru de la parbriz...
                    Eu personal nu spun nimic despre cat de bine arata buretele ala, o spune foarte bine nenea asta in
                    review-ul DUSTER

                    Comment


                    • #40
                      Asa e @goan.Daca nu-mi fluiera, nu bate, nu zdrangane, nu carie marsarieru', nu ploua in ea(intentionat am tinut furtunul cu apa 5 minuta de la un capat la altul al masinii),sta bine
                      in curbe-o placere sa iei curbe usoare cu 90-100km/h fara sa se legene ca o barca,consum
                      relativ decent, ce mai conteaza un nimic de burete.Noi sa fim sanatosi...

                      Comment


                      • #41
                        Revin cu o constatare facuta la "Sandel" dupa ce am mai citit prin posturile voastre.
                        M-am uitat la capacelele de scurgere a apei din usi, si am vazut ca la ambele usi din fata , in partea dinspre balamale, nu exista capacele.La voi este la fel?Iar capacelele sunt naspa rau, pentru ca mai rau impiedica apa sa se scurga din usi.De la usa din spatele soferului am scurs, tragand de "limbuta" capacelului, cam o ceasca de apa.
                        Si atunci ma intreb nu cumva au pus capacelele pentru colectarea apei?Ca de, ii mai trebuie omului si apa, mai ales vara pe arsita...La celelalte usi nu am gasit apa...
                        Iar chestia cu lipsa manerului de la baterie este dea dreptul de tot rahatul si ii dau dreptate "bunicutei" cand spune ca lipseste pentru a face economie de carburant...De tot rasu'...Dar se intampla si la case mai mari...Nu se moare din asta...

                        Comment


                        • #42
                          Acum vine si intrebarea mea: la ce dracu mai folosesti manerul la baterie? Cred ca raspunsul va fi : ca iei bateria in casa iarna... Nu mai suntem la 1310. Chiar acest fapt nu-l consider important , chiar deloc.

                          Comment


                          • #43
                            Poate tie nu ti s-a intamplat sa nu mai porneasca masina din cauza bateriei. Mai ales iarna!Desi nu cred.Ce faci? O iei in brate si o duci la redresor? Sau umbli cu cabluri, fire si redresoare pe afara prin ploaie sau lapovita?Toate lucrurile de pe lumea asta au o menire.De ce sa le ciuntesti? De dragul de a fi in "trend", sau din economie ori comoditate?Este ca o galeata fara toarta.O singura data la doi ani daca vrei sa o folosesti trebuie sa o iei in brate ca altfel n-ai cum sa o transporti.

                            Comment


                            • #44
                              Nici la Skoda nu are maner. Ideea este ca in ziua de azi nu mai lasi masina 3-4 luni nepornita. Iar daca simt ca ma lasa bateria , pentru ca nu se intampla subit , atunci ma duc si o schimb. Deci prin urmare mie nu-mi trebuie maner daca umblu o sigura data la ea.

                              Comment


                              • #45
                                Astazi, fiind duminica, am mai citit din posturile user-ilor de pe forum si m-am oprit asupra
                                threadu-ului despre filtrul de polen.Dupa ce am citit despre rolul si pozitionarea lui, m-am dus fuguta la masina si am cautat locasul de sub bord unde trebuia sa decupez plasticul pentru filtru...Dar cand m-am aplecat sa ma uit sub bord, ce sa vezi...SURPRIZA...am deja
                                montat filtrul de polen...Nu ca ar fi o mare scofala, dar te scuteste de o cheltuiala in plus
                                si de drumul pe la service...Poate, cine stie, se vor fi mai dat pe brazda astia de la Dacia!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google