Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cauciucuri de iarna !?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Azzzuro daca iti luai la inceputul lunii, puteai lua Debica Frigo 2 la 188 ron, asa ai luat Motrio si mai scumpe, la 190 ron... Era de asteptat ca astia vor umfla preturile, eu de aceea m-am grabit sa le iau.
    Insa cum anul asta inca nu sunt obligatorii gumele de iarna, s-ar putea ca vanzatorii sa o lase mai moale cu preturile si sa le dea nitel inapoi, asta dublat si de ce-a spus "bunicuta" ca multi isi cumpara deja gume de iarna SH si astfel risca sa ramana cu ele pe stoc.

    Comment


    • Nu m-am grabit sa iau pentru ca nu aveam deloc de gand sa pun pneuri de iarna(iarna trecuta masina a stat in parcarea de la munca),iar intr-un an fac cca 8000 km si 70% din ei in timpul verii...

      Nu cred ca este o mare diferenta intre Frigo2 si Motrio,in zona buget cam toate sunt la fel.Daca as fi avut o masina mai puternica as fi incaltat-o cu ceva de clasa superioara,dar la cat merg eu iarna astea sunt suficiente!...

      Comment


      • salutare,in seara aceasta am dat o fuga la kaufland si mi-am cumparat (pt sandel bineinteles) un set lanturi la pretul de 54,99 ron(pret psihologic).Buget pt anvelope de iarna nu exista pt acest an din pacate.
        ps.la un magazin (nazaret)cu specific auto aceleasi lanturi pe aceleasi dimensiuni,le aveau la pretul de 76,50 ron

        Comment


        • Azzzuro, evident ca sunt suficiente, si eu circul putin mai ales iarna, si de aia am cautat ceva mai ieftin. N-am bani de Michelin-uri de 400 ron bucata.
          Oliseh, pun pariu ca lanturile alea de la Nazareth sunt produse de o alta firma ? (ps. si eu tot din Kaufland mi-am luat lanturi anu' trecut...pe la 55 ron parca erau si atunci...o sa te chinui sa le montezi)

          Comment


          • la nova care am avut-o am folosit o singura data lanturi tot cumparate din kaufland si nu mi s-a parut a fi atat de dificil de montat.Probabil ca sunt produse de alta firma dar tot modelul romb zicea doamna ca sunt.
            ps. sper sa nu am nevoie de ele

            Comment


            • De acord cu tine Azzzuro, si eu am cautat anvelope cat mai ieftine si nici eu nu merg mult iarna (iarna trecuta am iesit cu masina prin oras de vreo 2-3 ori), insa eu am preferat Debica Frigo, chestie de optiune.
              Apropo de lanturi, lamuriti-ma si pe mine cand sunt necesare: daca ai anvelope de iarna mai este necesar sa mai pui si lanturi? (la deplasarea pe un drum cu zapada, caci plec de la premiza ca pe gheata sunt ineficiente si gumele si lanturile)
              Daca ai anvelope de vara si pui lanturi pe ele, poti circula in siguranta pe drum cu zapada?
              Am auzit ca folosirea lanturilor nu este prea indicata, caci poate afecta directia, anvelopa in sine si chiar janta... Asa o fi?

              Comment


              • Mai eu nu stiu cum ii cu lanturile, ca nu am montat si sper nici sa nu trebuiasca,
                dar eu unul o vad faza cu lanturile gen rampa alunecoasa, nu poti urca pui lanturile urci si gata. Sau mers 2-3 KM pe viscol cu tr1-2 stiu eu ce conditii. Dar nu ma vad plecand Cluj-Oradea cu lanturi.
                Legat de anvelope de iarna + lanturi, daca situatia este de asa maniera, atunci musai

                Comment


                • Cam asa cred si eu, ca lanturile se folosesc pe distante scurte si in conditii deosebit de grele de iarna (viscol, rampa cu zapada si gheata, etc). Nu cred ca e indicat sa mergi cu ele pe distante lungi si cu viteza mare...

                  Comment


                  • Eu am montat anul trecut lanturile sa vad si eu cum se pun.
                    Montajul a fost relativ simplu. Am mers cu lanturile printre blocuri unde nu ajunsesera cu dezapezirea si s-a simtit diferenta.Insa cand am iesit cu ele pe asfalt am zis ca mi se rup rotile

                    Comment


                    • Nu am lanturi si nu cred ca imi voi cumpara, daca zapada va fi atat de mare incat sa necesite lanturi s-o scot din parcare si sa merg printre blocuri pur si simplu nu o s-o scot E clar ca pe asfalt afecteaza directia, jentile si chiar anvelopele.

                      Comment


                      • Pentru autoturisme, anvelopele de iarna pot inlocui lanturile, dar nu si invers.

                        Lanturile antiderapante se folosesc numai pe distante scurte si viteze mici de deplasare si numai cand suprafata de rulare este acoperita de un strat de zapada care este mai mare decat grosimea zalelor care formeaza lantul, iar zapada trebuie sa fie suficient de batatorita. In alte conditii lanturile pot deveni „accesorii sinucigase” atat pentru multe dintre subansamblurile masinii, cat si pentru pasagerii acesteia!

                        Cu anvelopele de iarna este insa o alta poveste, mult mai frumoasa.

                        Dacă le vrei doar pentru iarna, cumparand doar doua "gume" este exact cum ai avea o cizma si un slap intr-o zi rece de iarna.
                        Anvelopele de iarna ofera mai mult control si stabilitate pe gheata si zapada si pe vreme rece, in general. Amestecul mai moale de cauciuc al anvelopelor de iarna poate functiona bine la temperaturi scazute precum cele de -40°C inainte sa se intareasca, in timp ce cauciucul unei anvelope universale vara-iarna incepe sa se intareasca la temperaturi de -7°C. Cand avem de-a face cu zapada, fiecare anvelopa va reactiona diferit – una ar putea supravira in timp ce cealalta ar putea subvira – am pierde asadar controlul masinii.
                        Pentru control maxim pe gheata si zapada, toate cele 4 anvelope de iarna trebuie sa fie identice. Combinatia anvelopelor nu poate doar degrada stabilitatea masinii, dar va afecta si uzura modelului anvelopei . Daca anvelopele vara-iarna sunt folosite tot anul, striurile se vor uza mai repede. Datorita faptului ca anvelopele de iarna sunt pentru a fi folosite doar pe timpul iernii, exista mai putina uzura si ruptura la ambele seturi de anvelope.
                        Tehnologia anvelopelor de iarna in contrast cu cea a anvelopelor universale vara-iarna este diferita. Pe langa diferentele din amestecul de cauciuc mentionat mai sus, anvelopele de iarna au de asemenea modele si striuri (canaluri mici care intersecteaza grupe de santuri mai mari) proiectate specific cu scopul de a impinge apa lateral si de a sapa in zapada de pe suprafata carosabilului, maximizand puterea de a porni, intoarce si opri. Este important de notat ca anvelopele marcate cu simbolul unui varf de munte cu un fulg de nea intrunesc criteriile de performanta de tractiune pe zapada. Odata ce avem cele 4 anvelope de iarna echipate la masina, nu trebuie sa uitam sa le mentinem in mod adecvat. Verificarea presiunii anvelopei este la fel de importanta iarna ca si vara. Pentru fiecare 5 grade scazute in temperatura, anvelopa va pierde cam 450 g aer. Gonflarea corecta va extinde viata anvelopei si va va imbunatati eficienta carburantului. Presiunea aerului ar trebui verificata lunar, in special dupa primul inghet.
                        Iarna, aderenţa este la fel de importantă atât pe axa spate cât şi pe axa faţă, deci autoturismul trebuie să fie echipat cu 4 anvelope de iarnă. Pentru mai mult control şi siguranţă este bine să înlocuim anvelopele al căror profil are mai puţin de 3,5 mm adâncime.
                        4 anvelope de iarnă aduc : uniformizarea comportamentului autoturismului, reducerea riscului de derapaj sau de deviere de la traiectorie, tracţiune îmbunătăţită.

                        Eu am, din decembrie 2008, 4 anvelope Dunlop SP Winter Sport 3D (Made in Germany) si va pot spune ca se simte in mod clar diferenta, conduci cu totul altfel, inclusiv pe ploaie. Atentie, insa, nu le montati, daca afara este cald. Daca le-ati montat si vremea devine calda, va recomand sa le schimbati. Cauciucurile de iarna contin foarte mult cauciuc natural, sensibil la temperaturile ridicate, nu mai stiu exact unde am citit la vremea respectiva, dar se recomanda ca anvelopele de iarna sa nu fie montate daca temperatura este mai mare +7°C.
                        Si inca ceva, daca ati hotarat ca anvelopele de iarna sunt necesare, atunci cumparati-va si jante, pe termen lung, veti fi in castig: punerea si scoaterea lor de pe janta, cauzeaza calitatii acestora si costa, iar daca mai adaugati si manopera echilibrarii rotilor, absolut necesara, imi veti da dreptate!
                        Mama proştilor este mereu gravidă!

                        Comment


                        • Deci am nimerit-o cu lanturile!
                          Vizavi de anvelope, de acord cu tine "manic user" , ptr siguranta maxima trebuie montate pe toate cele 4 roti anvelope de iarna.
                          Cu montatul nu stiu ce sa zic...eu le-am montat la inceputul lunii cand era frig, temperatura fiind clar sub 7 grade, apoi s-a incalzit, acum ce sa fac, sa stau toata ziua la cheremul vremii capricioase si prin service, scoate-le - pune-le - scoate-le - pune-le, etc... Nu cred, mai ales ca nu am circulat foarte mult de cand le-am montat. Si nu cred ca circuland chiar si mult cu ele se tocesc in asa hal incat sa devina inutilizabile, sa fim seriosi ca doar nu sunt facute din jeleu.
                          Cat despre jenti, e bine sa le ai pe fiecare pe jenti, montatul si demontatul repetat costa si in timp afecteaza anvelopa, in sensul ca nu mai retine presiunea cum trebuie. Ideal ar fi sa-mi permit in primvara 4 jenti din aliaj sa le folosesc cu anvelopele de vara, insa cred ca imi voi lua 4 jenti tot din tabla, asta e... Odata echilibrate raman echilibrate (atentie! cu conditia sa iti notezi pozitia in care erau si ptr care au fost echilibrate, ca daca montezi anvelopa dreapta fata in spate stanga, s-a dus echilibratul...) insa tot trebuie sa merg in service ptr geometrie...
                          Last edited by nmariuscalin; 17 November 2010, 21:29.

                          Comment


                          • 1. Eu am fost foarte serios atunci când am recomandat să nu rulaţi cu anvelope de iarnă dacă temperatura este ridicată, nu a fost o glumă. Bineînţeles că fiecare dintre noi ne protejăm investiţiile aşa cum credem de cuviință.

                            2. Echilibrarea unei anvelope, nu are absolut nicio legătură cu poziţia ei trecută sau viitoare pe maşină. Echilibrarea anvelopei se referă numai la distribuția egală a masei anvelopei faţă de janta pe care este montată, iar ea se obține prin montarea de contragreutăţi pe marginea jantei pentru a contrabalansa distribuția inegală a greutății anvelopei sau jantei.

                            P.S. Îmi permit să fac precizarea că este corect: jantă/jante, orice altă variantă nefiind agreată de niciun dicţionar (nu unul ştiut de mine)!
                            Mama proştilor este mereu gravidă!

                            Comment


                            • 1. Fiecare cu parerea lui...

                              2. Am intrebat la 3 service-uri diferite: echilibrarea rotilor se face la fiecare montare pe masina, indiferent daca au fost sau nu echilibrate anterior. Se considera ca s-a rulat cu rotile respective, deci de exemplu in primavara la re-montarea anvelopelor (aflate deja pe jante) de vara, se face din nou re-echilibrare. Asadar in cazul cand avem deja anvelopele pe jante nu se reduce in niciun caz costul cu echilibrarea, ci doar costul montarii pe janta.

                              Stiam domnule "manic user" cum se spune/scrie corect - "janta/jante" dar din cauza vitezei de scris am facut greseala respectiva. De altfel puteti verifica in postarile mele, am folosit deopotriva si "jante" si in mod gresit "jenti".

                              P.S. - din cate stiu, acest forum nu este unul dedicat ortografiei, gramaticii, etc....

                              Comment


                              • Şi cu ce contrazic informaţiile primite de la cele 3 service-uri afirmaţiile mele de la punctul meu 2, că sincer nu m-am dumirit: „Echilibrarea unei anvelope, nu are absolut nicio legătură cu poziţia ei trecută sau viitoare pe maşină. Echilibrarea anvelopei se referă numai la distribuția egală a masei anvelopei faţă de janta pe care este montată, iar ea se obține prin montarea de contragreutăţi pe marginea jantei pentru a contrabalansa distribuția inegală a greutății anvelopei sau jantei.” Aştept lămuriri!
                                Mama proştilor este mereu gravidă!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google