Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Presiune Pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    posibil sa scape pe la valve,schimba-le,asa am procedat si eu in iarna aceasta la schimbu'l anvelopelor de iarna.
    ps.din 2008 si pana in noiembrie 2013 am pastrat valvele cu care era echimpata janta

    Comment


    • #17
      Posibil.. Eu le am puse pe jante din 2010 de cand le-am luat, deci de 4 ani nu am schimbat valvele. Valvele astea se pot inlocui si fara sa dejantezi cauciucul?

      Comment


      • #18
        Desigur. Trebuie 4 valve si o surubelnita speciala pt ele.

        Comment


        • #19
          cred ca trebuie data anvelopa jos ca sa se poata inlocui valva,asa am vazut la vulcanizare

          Comment


          • #20
            Am fost la un service de roti si mi-a verificat toate rotile, prin scufundare in apa: doar la una pierdea putin aer pe la valva si a inlocuit-o. Pentru a schimba valva doar desumfla anvelopa dar nu o scoate de pe janta. Restul anvelopelor nu pierdeau aer. Dar faza tare e ca inainte le-a verificat presiunea: toate aveau peste presiunea indicata cu mult, chiar si 3,8! Cascadorii rasului frate Le-a adus la presiunea recomandata dar mi-e ca daca mai merg la alt service iar imi gaseste mai mult sau mai putin Cate bordeie, atatea....manometre

            Comment


            • #21
              iar o sa zici ca sunt nu stiu cum...ti-am zis undeva mai sus ,,iti iei un compresor din ala mic cu manometru... te duci la 2-3 vulcanizari faci presiunea. il calibrezi pe ala apoi le verifici doar cu ala
              deci inca o data am avut dreptate cu presiunea facuta in benzinarii.. a si inca ceva...o roata cu presiunea 1 si ceva e puternic vizibila :P

              Comment


              • #22
                Da, adevarul e ca si mie, la cat de putin ma pricep, mi s-a parut cam ciudat sa-mi gaseasca 1-1 si ceva...adica roata trebuia sa fie lasata bine...iti dai seama ca, in cazul in care manometrul lu nenea asta de la service spunea adevarul, la benzinarie aveam presiune normala in roti si ala mi-a bagat la greu.. Intrebare: cum calibrez manometrul compresorului? Ar trebui sa am un reper de care sa fiu 100 % sigur ca e corect..

                Comment


                • #23
                  Am zis anul asta sa bag si eu azot in anvelopele de vara. Zis si facut. O sa vad cum se comporta, pana acum singura diferenta palpabila e ca valvele au capacel verde :P

                  Comment


                  • #24
                    Unde ai umflat rotile si la ce pret? Ti-au desumflat roata complet?

                    Comment


                    • #25
                      Inainte avand aer in ele, toata treaba a facut 100 de lei (dejantare, umflare cu azot, echilibrare, schimbat valve, re-etanseizare). Daca te referi la vidare, nu, nu le-au vidat -nici nu cred ca poti sa scoti aerul TOTAL din ele - le-au desprins de pe jante si au bagat azot.

                      Comment


                      • #26
                        La vidare ma refeream.
                        Ms!

                        Comment


                        • #27
                          Cand o sa gasiti service-ul ala de roti unde goleste anvelopa TOTAL de aer si va baga 100 % azot, sa-mi spuneti si mie. La autoturisme chestia asta e mai mult fitza, marketing, da, azotul se baga in rotile la avioane, unde presiunea si conditiile de rulare sunt altele.. Desi am bagat azot, nu am pretentia ca e numai azot in anvelopa, am mers ani de zile si cu aer (care are 78 % azot) si a fost ok. Sunt constient ca e un moft.

                          Comment


                          • #28
                            Am verificat si eu presiunea si am bagat 2.5 in toate. Masina merge mai usor si e mai stabila in curbe decat cu 2 si 2.2 cat recomanda producatorul. Daca nu ar fii atatea gropi, as baga 3.

                            Comment


                            • #29
                              3 atm e deja prea mult. Vei simti fiecare pietricica (sa nu mai zic de gropi).
                              Din cate am auzit azotul are rol anticoroziv.
                              -fara-

                              Comment


                              • #30
                                Aia am si spus. Daca erau perfecte drumurile bagam 3. Asa ....2,5. 2 e prea putin. Se consuma mai repede si cauciucurile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google