Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Presiune Pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Presiune Pneuri

    pe masina mea am cauciucuri R15. am vazut pe usa de la sofer indicatia ca la R15 sa bagi presiune 2.0 fata si 2.2 spate, indiferent daca mergi drum normal sau autostrada.

    pana acum am urmat indicatia 2.0 pe toate patru. in seara asta am verificat presiunea cu un controlor digital, calibrat, la un vecin venit din germania. aveam 1.9 fata si 2.0 pe spate, nu toate egale. am bagat pe bune 2.0 fata si 2.2 spate si vreau sa spun ca este alta masina. trage mult mai bine, se simte mult mai bine pe sosea, gropile le iau fara sa mai zornaie nimic prin bord. foarte incantat de masina.

    nu strica sa va verificati si voi presiunea. s-ar putea sa aveti surprize placute.
    Last edited by Winnie; 17 April 2010, 21:41.

  • #2
    sall all ,da zici bine nu strica sa verificati presiunea , mie cand mi sa dat masina mi sa dat cu presiunea aproape dubla in jur de 3,5 la toate rotile ,oricand puteau sa bubuie si bineinteles ca ei nu erau de vina ma refer la cei care pregatesc masinile inainte de a o preda

    Comment


    • #3
      In legatura cu presiunea in roti ce se poate intampla daca presiune in roti este de 2,5 si nu 2.0 bari?. Ar putea infulenta cu ceva sistemul de directie? Multi dintre cei cunoscuti mi-au spus ca isi unfla cauciucurile la 2.5 chiar si cei din vulcanizare tot la fel procedeaza tinand cont ca cauciucurile sunt 185 cu 65 pe 15 toli.

      Comment


      • #4
        Chiar 2.5 mi se pare mult, dar 2.2 pe toate patru am mai auzit. Eu cred ca 2.5 e prea mult pt ca atunci directia o sa sufere. Teoria asa spune, ca daca ai anvelopele prea umflate atunci toate vibratiile si socurile ce ar putea fi preluate de anvelopa sunt transmise mai departe. Asta in timp poate duce la o uzura mai mare a componentelor din ansamblul directiei. Mai ales pe timp de iarna, sunt multi conducatori care merg cu presiune sub cea normala, pt ca atunci roata se aseaza mult mai usor pe zapada/gheata si are aderenta mai mare. Numai ca mersul asta se traduce prin directie mai greoaie si consum mai mare.
        Decizia finala e a fiecaruia, dar eu cred ca ce e scris e lege. Acuma personalizari in functie de regiune/stil de condus/fixuri...se accepta

        Comment


        • #5
          @gabya99 - daca te iei dupa cei de la vulcanizare... intreaba data viitoare ce presiune "recomanda" pentru o roata de 26″??? ( E de bicicleta.)
          Pt mine 2.1 pe fata este perfect iar pe spate, in functie de incarcare.
          Oricum, la 2,5 spatele derapeaza muuult mai usor mai ales pe macadam.
          Asa ca folosesc 2,2 - 2,3.

          Comment


          • #6
            in interior pe portiera masisni sau pe stalp scrie! 2.0 fata si 2.0 spate pe autostrada si 2.0fata si 2.2spate in afara de autostrada.

            Comment


            • #7
              2.1 pe fata si 2.25 pe spate , asa le am eu pe logan

              Comment


              • #8
                La Stepway 2,2 pe fata, 2,0 pe spate.

                Comment


                • #9
                  I-am pus anvelopele de iarna pe 10 noiembrie si tot atunci i-am facut si presiunea in pneuri - 2 pe fata si 2,2 pe spate, cum scrie la carte. Azi, la aproape 3 luni de atunci i-am verificat presiunea intr-o benzinarie Petrom: toate 4 rotile aveau pe la 1,5.. Cred ca se incadreaza in limitele normale de pierdere a presiunii.

                  Comment


                  • #10
                    In principiu nu trebuie sa scada presiunea. Avand in vedere temperatura in aceasta perioada este posibil sa fie din cauza frigului. Ajusteaza presiunea pe toate 4 rotile si verifica dupa cateva zile la aceeasi statie. Verificarea se face inainte de a fi rulat cu masina, la "rece".

                    Bafta!

                    Comment


                    • #11
                      Anvelopele de vara le-am tinut ani la rand la 3. Nu mai derapa masina in curbe. Cele de iarna la 2.5. Poate e putintel mult 3 din cauza gropilor, insa 2,5 e perfect. Se vor consuma mai greu anvelopele, masina va trage mai bine si va consuma mai putin.

                      Comment


                      • #12
                        crezi ca "prostii" de la Dacia ne-au indicat presiunea recomandata asa ca nu aveau ce face?
                        Crezi ca presiunea aleasa de tine e ok?

                        P.S. eu recomand verificarea presiunei la 1 luna si inainte/dupa un drum lung...de la 300 km in sus..si bineinteles la rece


                        A si inca ceva ..mai recomand si folosirea unui manometru..etc personal.Masurand presiunea in 15 mii de locatii nu poti avea pretentia ca toate
                        aparatele sa fie le fel calibrate..deci aici poate si diferenta cam mare obtinuta de mister :P
                        Personal eu imi umflu rotile si verific presiunea cu aceeasi "dracie".
                        Last edited by chitziman; 3 February 2014, 00:20.

                        Comment


                        • #13
                          Baga o data 2,5 in toate, ca doar nu pierzi nimic, fa o tura si vezi diferenta. Acorda putina atentie curbelor.

                          Comment


                          • #14
                            In cazul presiunii prea mari apare uzura pe mijlocul pneului.

                            Subscriu la cele afirmate de chitziman: la intervale regulate sau inainte de drum lung verific presiunea cu un manometru personal.

                            Am incercat de cateva ori presiunea 2,2 bari pe toate pneurile. Comparativ cu 2,0 bari pe A2, pe portiunea Buc-Fundulea unde suprafata de rulare este mai proasta am avut impresia ca masina se dezmembreaza. Mentionez ca masina nu a fost plina (2 pers + rezervor plin, fara bagaj).

                            Ca sa "simti" personal diferenta dintre valorile recomandate de constructor si presiunea 2,5-3.0 poti face o incercare, cum ti-a recomandat L3on_rgby.

                            Numai bine!

                            Comment


                            • #15
                              Azi, dupa doua saptamani de la ultima verificare a presiunii, am fost la aceeasi statie Petrom s-o verific din nou. Mi-a gasit la toate rotile presiuni de 1,5 si chiar 1. Nu stiu ce sa mai zic, o sa merg la o vulcanizare sa verific toate pneurile, dar ciudat e ca data trecuta cand am verificat (dupa o pauza de aproape 3 luni) la fel mi-a gasit, si acum dupa doua saptamani iarasi aceleasi valori, in mod normal in ritmul asta peste inca o saptamana ar trebui sa fiu pe janta, ceea ce nu se intampla. Nu stiu, ori manometrul aluia de la benzinarie are ceva, ori pierd aer la toate 4 rotile..ceea ce e destul de bizar..nenea de la benzinarie mi-a zis azi "Aaa, pai asa se intampla la toate cauciucurile astea de iarna.." O sa merg totusi la o vulcanizare..

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google