Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daniel, singura solutie e sa faci reclamatii peste reclamatii la OPC. Pana acum cativa ani, legea care proteja consumatorii spunea ca daca un produs se strica de 3 ori, puteai primi banii inapoi. Din pacate legea aia nu mai e valabila, asa ca doar daca ai da in judecata Dacia, eventual mergand si la un psiholog pentru cateva sedinte de consiliere (pe motiv de stres cauzat de multiplele probleme ale masinii si timpul pierdut prin serviceuri ca factor de surmenaj psihic), ai putea castiga procesul cu Dacia si astfel sa ceri daune materiale si morale care sa-ti acopere costurile achizitionarii masinii.

    ps. eu am cu masina pana acum 4100 Km, si merg destul de des pe drumuri proaste (denivelari si gropi), nu o menajez deloc si nu am nici un fel de problema tehnica (doar pe undeva prin bord, in dreapta, cand trec peste denivelari sau gropi aud zgomot de plastic care scartaie)
    Chiar nu cred ca cele 3 casete de directie au avut toate defecte de fabricatie, cred ca problema e una mai complexa...chiar nu stiu ce sa zic.

    Comment


    • #62
      stiti ce mai e ciudat! zgomotele nu sunt la fel. de ex la o groapa peste beton sau peste linia de tramvai (dar nu la viraj maxim) la viraj troncane scurt, parca ar percuta ceva. la denivelari mai mari si viraj catre maxim bate cum ar fi o piesa grea care apasa cu putere si la mine e infundat zgomotul. caseta nu poate sa sune in acest mod "greu". ma refer la al doilea descris. parca ar cadea motorul pe ceva asa e de puternic si nu e metalic zgomotul. eu am si "imbracat" arcurile cu furtune.
      Daniel imi pare extrem de rau pentru tine dar sunt sigur ca o vom rezolva. Uite colegul DanM079 zice ca la Sandero difera putin suspensia fata de Logan in sensul ca e mai tare.Poate ca au scos bara si de aia au facut-o asa. Oricum ceva e acolo dar lucrurile nu se leaga...deocamdata. Caseta asta (ma repet si eu) nu e de portelan. Numai bine!

      Comment


      • #63
        Sincer si eu cred ca acolo ii o problema cu mai multe piese, subansamble.
        Nu are cum sa fie numai de la biata caseta de directie.
        Cea mai buna varianta ramane cea propusa de Sanderizer.
        Trebuie cautat un service, o zi de luni sau sambata dimineata cu cineva dispus pt "Cercetare".
        Numai ca "Time is Money"...

        Comment


        • #64
          uitati cum se monteaza si se demonteaza un arc. imaginea e din manualul de service logan. in cazul meu nici macar nu sta in locas si se balangane in toate partile. ce sa mai vorbim de prese.
          in manualul de service mai scrie ca vibratiile si zgomotele/trepidatiile la directie au 2 cauze: jocuri la directie sau probleme la acest ansamblu arc-amortizor. mai citesc..poate mai sunt si altele
          Attached Files
          Last edited by ciomp; 24 November 2009, 12:09.

          Comment


          • #65
            ciomp@ sistemul la sandero difera de cel de la logan. asta mi-a zis-o mecanicul de la dacia. ca la sandero un mai trebuie presa. doar desfaci 2-3 suruburi si ai scos arcu afara. mi-a zis-o cand a vazut ca aveam un arc sarit de pe talerul lui si mi-a dat in grija sa nu mai fac acrobatii cu masina ca are un sistem prost si daca sare arcul de pe taler o sa scartaie pana il pun la loc.
            -fara-

            Comment


            • #66
              pai cred si eu ca e prost sistemul. cum de s-au gindit sa il faca asa la drumurile noastre unde nu ai cum sa nu faci acrobatii...nu stiu. asa o fi si la stepway?..chiar sunt curios.

              Comment


              • #67
                mare mecanic ala. nici eu n-am folosit presa cand am schimbat arcurile stock cu unele sport. si la logan se intampla uneori sa sara arcul din taler daca sari mult cu masina s-o desprinzi de la sol. spanu, poti sa-i transmiti chestia asta mecanicului in cauza, in caz ca-l intreaba cineva, sa nu mai vorbeasca aiurea...
                dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                Comment


                • #68
                  seba@ tipu mi-a zis doar ca sistemul e altul. ca la logan nu a vazut arcuri sarite, si ca mai lipseste ceva la sandero fata de logan.
                  -fara-

                  Comment


                  • #69
                    mai sincer nu m-am uitat in detaliu la sandero, dar tare ma indoiesc ca ar lipsi vreo chestie esentiala. logan cu arcurile sarite stiu eu cateva cu arcuri stock si unul cu arcurile sport sarite am avut chiar eu. a trebuit sa restrang telescopul cu arcul montat pe masina si n-am mai avut probleme. desi e ilogic, ca partea de sus nu-si schimba pozitia, in ea sta greutatea masini...probabil insa ca in timp arcul se lasa un pic si la desprinderi sau curse mari ale amortizorului, poate iesi din pozitia de fixare. nu stiu cauza exacta, cert e ca a iesit si a trebuit sa restrang telescoapele. dupa care, n-au mai fost probleme.
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #70
                      Eu cred ca nu au nici o problema suspensiile. Daca erau ele de vina nu trebuiau sa faca la fel la toate????Sau difera de la Sandel la Sandel (ceea ce nu cred).
                      Si conform celor spuse de mine in post-ul anterior,
                      ""-iau masina pe 23.01.2009 - parcurg cca 15.000 km in care nu am sesizat zgomotele ( cu toate ca sotia mi-a atras atentia de cateva ori, dar nu am luat-o in seama)
                      -mi se scmimba la AMG caseta de directie - parcurg nici 1000 km , zgomotele si trepidatiile reapar
                      -fac galagie la VC, mi se inlocuieste iar caseta de directie (acum o saptamana), iar dupa 600 km parcursi, imi reapar iar toate cele mai sus mentionate.""
                      , atata timp cat ele nu s-au inlocuit (sau nu s-a intervenit asupra lor), de ce o perioada te timp ( chiar daca este scurta) nu au facut?????
                      Totusi, daca ele ar fi de vina, cred ca era normal sa faca asa de la bun inceput. Sau poate dupa ce s-au "lasat" si s-au "asejat" pe masina, a rezultat un "gol" ca sa ii spun asa , intre arc si flansa, si de acolo troncane.
                      Si iar ma repet: de ce nu face mereu ( shimba caseta-o perioada nu mai face ) si de ce nu este constant troncanitul ala? Adica mai proeminent pe partea stanga decat pe dreapta ( in cazul meu ) ca doar de uzat s-au uzat in acelasi timp si in mod egal ca perioada.

                      Comment


                      • #71
                        am gasit ceva interesant la colegii de la logan: se pare ca omul care a scris e foarte documentat si "se stie" pt ca avea posturi foarte interesante referitoare la caseta de directie. spunea in amanunt si cum se fac anumite reglaje...dar sa revenim: citez
                        "asta este definitia tehnica la directia de logan - NU are filtrare,odata ea ca si componenta (vis a vis de cadru) iar rotulele axiale tamponeaza in bracaj maxim metal pe metal (rotula pe carcasa caseta - de unde si zgomotul)
                        La masinile renaultse aplica o protectie la bracaj cu o bucsa de teflon (sau ce o fi) - intre rotula axiala si caseta de directie (fie bucsa e montata in carcasa casetei fie bucsa e imbarcata pe rotula axiala - depinde de solutia adoptata)"....mai sapam!

                        Comment


                        • #72
                          Da, poate asa este Ciomp, dar cum ai spus si tu in postul de mai sus, la bracaj maxim se manifesta asa.
                          Dar la viraje foarte lente stanga - dreapta, cam 1/4 din tura , de ce mai troncane?????
                          Ca doar acum nu mai atinge la capat de cursa.

                          Comment


                          • #73
                            fratilor vinerea viitoare ma duc eu la service ca am programare si rezolv problema!
                            -fara-

                            Comment


                            • #74
                              Bafta multa, sa ne ti la curent si pe noi cu ceea ce ai rezolvat.

                              Comment


                              • #75
                                pai deocamdata adun posibile cauze: nu stim sigur Daniel. poate fi asta cu rotula, poate fi arcul, poate fi si capota ca si aia troncane, daca te uiti sub capota mai e o cutie de plastic linga baterie care si aia are joc la mine (dar ala e plastic, excludem..e doar un exemplu), pot fi flansele amortizor. daca cei de specialitate nu stiu....eu ce sa mai zic. trebuie luate la purecat. eu nu renunt si vreau sa fac testul ITP sa vad io cu ochii mei ce se misca pe masina, la aparatul ala care o zgiltiie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google