Salutari din nou.
Vad ca cei de la VC si toti cei din service-urile Dacia merg pe acelasi mod de identificare a problemelor, indiferent de locatie sau sipmtome: inregistrarea zgomotelor ( la mine chiar au facut un filmulet cu masina in sarcina, cand era ridicata pe elevator in service-ul AMG ), trimiterea lor la Pitesti, dupa care , coincidenta prea mare , este de vina caseta de directie in toate cazurile si se hotarasc sa o inlocuiasca.
Dupa parerea mea casetele de directie nu cred ca au ceva ( se uzeaza repede sau sunt prost facute ), ci cred ca e altceva de vina [ un nene pe care il cunosc de ceva vreme mi-a spus ca e posibil sa apara aceste troncanituri la piesa din capatul axului volanului (crucea cardanica parca se numeste) - problema avuta si la DSN, dar care se remedia cu inlocuirea acelei piese, sau din cauza insusi a axului volanului , deoarece se deformeaza - material prost, iar toate zgomotele si trepidatiile se transmit la sistemul de directie ( volan - caseta directie , forteaza in pompa de servo si de asta tremura circuitele de la ea ) ].
Totusi, astea sunt doar niste speculatii, pareri a altor mecanici, si nu ar trebui sa o luam pe incercate, dupa parerea mea, ca sa aflam niste defecte.
Cat despre modul si locul de exploatare, in cazul meu, acestea sunt:
-mers zilnic prin Bucuresti circa 25 km, aproape in fiecare weekend deplasari in afara Bucurestiului de circca 300-500 km ( dar nu mers pe drum de tara cu gropi, sau teren accidentat ), fara a urca sau cobori cu viteza bordurile sau a brusca masina la fiecare plecare de pe loc (demaraj in tromba).
Si inca ceva, daca ne gandim ca exista si oameni care si-au cumparat Sandero, si care stau in zone de munte, sau in zone unde inca nu s-a asfaltat si sunt inca drumuri pietruite ( de exemplu portiunile de bulevarde din Bucuresti cu piatra cubica , ce prezinta foarte mari denivelari - sunt persoane care circula zilnic pe acolo cu masina) atunci ar trebiu sa mergem cu ea trasa de cai , asezata pe o caruta?????
Sau sa o menajam in asa fel incat sa mergem cu ea doar pe drumuri cu asfalt ca in palma???? Presupun ca ati mers pe autostrada Bucuresti - Constanta, si ati vazut ( si simtit ) ce rosturi de dilatare avem la poduri, de parca trecem peste o linie de tramvai sau de tren. In cazul asta ce ar trebui sa facem???
Va tin la curent cu ce am mai aflat de la VC sau am rezolvat cu Sandelul meu.
Salut
Vad ca cei de la VC si toti cei din service-urile Dacia merg pe acelasi mod de identificare a problemelor, indiferent de locatie sau sipmtome: inregistrarea zgomotelor ( la mine chiar au facut un filmulet cu masina in sarcina, cand era ridicata pe elevator in service-ul AMG ), trimiterea lor la Pitesti, dupa care , coincidenta prea mare , este de vina caseta de directie in toate cazurile si se hotarasc sa o inlocuiasca.
Dupa parerea mea casetele de directie nu cred ca au ceva ( se uzeaza repede sau sunt prost facute ), ci cred ca e altceva de vina [ un nene pe care il cunosc de ceva vreme mi-a spus ca e posibil sa apara aceste troncanituri la piesa din capatul axului volanului (crucea cardanica parca se numeste) - problema avuta si la DSN, dar care se remedia cu inlocuirea acelei piese, sau din cauza insusi a axului volanului , deoarece se deformeaza - material prost, iar toate zgomotele si trepidatiile se transmit la sistemul de directie ( volan - caseta directie , forteaza in pompa de servo si de asta tremura circuitele de la ea ) ].
Totusi, astea sunt doar niste speculatii, pareri a altor mecanici, si nu ar trebui sa o luam pe incercate, dupa parerea mea, ca sa aflam niste defecte.
Cat despre modul si locul de exploatare, in cazul meu, acestea sunt:
-mers zilnic prin Bucuresti circa 25 km, aproape in fiecare weekend deplasari in afara Bucurestiului de circca 300-500 km ( dar nu mers pe drum de tara cu gropi, sau teren accidentat ), fara a urca sau cobori cu viteza bordurile sau a brusca masina la fiecare plecare de pe loc (demaraj in tromba).
Si inca ceva, daca ne gandim ca exista si oameni care si-au cumparat Sandero, si care stau in zone de munte, sau in zone unde inca nu s-a asfaltat si sunt inca drumuri pietruite ( de exemplu portiunile de bulevarde din Bucuresti cu piatra cubica , ce prezinta foarte mari denivelari - sunt persoane care circula zilnic pe acolo cu masina) atunci ar trebiu sa mergem cu ea trasa de cai , asezata pe o caruta?????
Sau sa o menajam in asa fel incat sa mergem cu ea doar pe drumuri cu asfalt ca in palma???? Presupun ca ati mers pe autostrada Bucuresti - Constanta, si ati vazut ( si simtit ) ce rosturi de dilatare avem la poduri, de parca trecem peste o linie de tramvai sau de tren. In cazul asta ce ar trebui sa facem???
Va tin la curent cu ce am mai aflat de la VC sau am rezolvat cu Sandelul meu.
Salut
Comment