Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Citi dintre cei care nu au bara stabilizatoare au zgomote la directie/punte fata?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salutari din nou.
    Vad ca cei de la VC si toti cei din service-urile Dacia merg pe acelasi mod de identificare a problemelor, indiferent de locatie sau sipmtome: inregistrarea zgomotelor ( la mine chiar au facut un filmulet cu masina in sarcina, cand era ridicata pe elevator in service-ul AMG ), trimiterea lor la Pitesti, dupa care , coincidenta prea mare , este de vina caseta de directie in toate cazurile si se hotarasc sa o inlocuiasca.
    Dupa parerea mea casetele de directie nu cred ca au ceva ( se uzeaza repede sau sunt prost facute ), ci cred ca e altceva de vina [ un nene pe care il cunosc de ceva vreme mi-a spus ca e posibil sa apara aceste troncanituri la piesa din capatul axului volanului (crucea cardanica parca se numeste) - problema avuta si la DSN, dar care se remedia cu inlocuirea acelei piese, sau din cauza insusi a axului volanului , deoarece se deformeaza - material prost, iar toate zgomotele si trepidatiile se transmit la sistemul de directie ( volan - caseta directie , forteaza in pompa de servo si de asta tremura circuitele de la ea ) ].
    Totusi, astea sunt doar niste speculatii, pareri a altor mecanici, si nu ar trebui sa o luam pe incercate, dupa parerea mea, ca sa aflam niste defecte.
    Cat despre modul si locul de exploatare, in cazul meu, acestea sunt:
    -mers zilnic prin Bucuresti circa 25 km, aproape in fiecare weekend deplasari in afara Bucurestiului de circca 300-500 km ( dar nu mers pe drum de tara cu gropi, sau teren accidentat ), fara a urca sau cobori cu viteza bordurile sau a brusca masina la fiecare plecare de pe loc (demaraj in tromba).
    Si inca ceva, daca ne gandim ca exista si oameni care si-au cumparat Sandero, si care stau in zone de munte, sau in zone unde inca nu s-a asfaltat si sunt inca drumuri pietruite ( de exemplu portiunile de bulevarde din Bucuresti cu piatra cubica , ce prezinta foarte mari denivelari - sunt persoane care circula zilnic pe acolo cu masina) atunci ar trebiu sa mergem cu ea trasa de cai , asezata pe o caruta?????
    Sau sa o menajam in asa fel incat sa mergem cu ea doar pe drumuri cu asfalt ca in palma???? Presupun ca ati mers pe autostrada Bucuresti - Constanta, si ati vazut ( si simtit ) ce rosturi de dilatare avem la poduri, de parca trecem peste o linie de tramvai sau de tren. In cazul asta ce ar trebui sa facem???
    Va tin la curent cu ce am mai aflat de la VC sau am rezolvat cu Sandelul meu.
    Salut

    Comment


    • #17
      Daniel! partea cu pompa de servo e foarte interesanta. poti preciza mai exact ce se intimpla? te referi la faptul ca o data "slabita"/deformata acea piesa de la ax volan (sau ma rog piesa din caseta) se produc/transmit trepidatii la rotirea volanului cind intra in actiune si pompa de servo? ..si eu am semnalat astfel de simptome si totusi mi se pare ca vibreaza ceva ciudat in coloana de directie si cind intra in functiune pompa de servo. initial am crezut ca e in regula si doar mi se pare. totusi la nici o masina din cite am condus nu am simtit asa trepidatii la parcari in volan cind intra servo. in plus daca te uti din afara (am testat eu cu mecanicul, el la volan eu afara) rotile tremura destul de tare la viraj. ma uitam zilele trecute la un logan scoala care forja la greu parcari si culmea rotile lui nu tremurau la rotirea volanului pe loc. salutari si numai bine!

      Comment


      • #18
        Salut Ciomp, da asa este. Doar la "unele Sandero" este normal, dupa cele spuse de cei din service AMG. Ba chiar mai mult de atat, mi s-a si "demonstrat" ca la altele, de exemplu Golanul, nu are aceste simptome.Cum se intampla la mine: nu mereu, dar destul de des ( dupa ce mi s-a schimbat prima oara caseta de directie - 3 zile la rand, in permanenta la rotirea volanului pe loc trepida tot sistemul de la servo, asa cum am mai spus si in celelalte post-uri ale mele ) se simt vibratii si trepidatii foarte puternice in volan. Acestea au deseori aceleasi sunete pe care le percep in mers de la caseta de directie, bato vina (coincidenta poate). Ambele roti trepideaza si au vibratii foarte puternice stanga - dreapta, iar volanul parca loveste de ceva foarte tare, parca o nicovala ( ma repet dar vreau sa se inteleaga bine simptomul - acelasi zgomot si aceleasi virbatii pe care le simteam la DSN in mers, de la crucea cardanica ). Maine sper sa am timp, si am sa fac o inregistrare cu modul in care reactioneaza intreg sistemul de directie la rotirea pe loc a rotilor si am sa il pun undeva pe retea, poate se vor da mai multi cu parerea si vom putea elucida acest caz inainte ca cei de la Dacia sa isi mai bata joc de noi, prin a ne duce de nas si sa punem punctul pe I, in a ne respecta in primul rand ca oameni, si in a beneficia de un produs conform si in stare perfecta de functionare conform certificatului de calitate.
        S-a incercat a mi se rzolva aceasta problema la un alt service Dacia din Bucuresti, prin urmatoarele metode:inlocuirea jantelor si a cauciucurilor mele cu altele , de pe o masina care nu are aceste simptome(au crezut ca sunt de vina cauciucul si janta:cauciuc tocit si janta stramba,deformata-am sa pun poze si cu cauciucurile pe care le am pe masina de cand am cumparat-o, si inca le folosesc) - acelasi rezultat;inlociurea ansamblului janta cauciuc cu unele mai inguste(au crezut ca are aderenta prea mare la sol si forteaza pompa de servo)- acelasi rezultat - de parca nu ei au dotat masina cu aceste cauciucuri si jante;
        Voi incerca sa pun cat mai multe poze pentru a se observa cat mai multe detalii.
        Ca o alta observatie, in timp ce rotile trepideaza, ansamblul conducte - butoias ulei servo vibreaza ca la un cutremur de 10 grade RICHTER, turatia motorului are variatii - in a creste si a scade aleator si ne-constant. Am sa filmez tot ce se poate si tot ce pot.
        Si inca ceva: cei de la service mi-au spus ca e normal ca doar motorul merge, pompa servo actioneaza in urma functionarii motorului si deci este normal sa trepideze; dar acum vin si eu cu intrebarea logica: "DACA E NORMAL, DE CE NU A FACUT DE LA BUN INCEPUT, CI ABIA DUPA 14.000 KM, SI S-A AMPLIFICAT DUPA PRIMA SCHIMBARE A CASETEI DE DIRECTIE????????"
        Am sa fac tot posibilul ca maine sa am timp si sa va pun la dispozitie cele promise mai sus. P.S. Si voi ceilalti ce puteti adauga poze sau inregistrari, daca sunteti de acord , haide-ti sa le vedem impreuna, prin a le posta pe site.
        Toate bune.

        Comment


        • #19
          bata-le norocul! asteptam ceva imagini de la tine Daniel. eu nu m-am uitat sub capota dar in volan, cum spuneam simt! ..o sa verific si eu cu capota ridicata. iti impartasesc insa ideea: de ce nu a facut de la inceput? ..cum naiba de si servodirectia pare afectata? eu mi-am luat masina special pentru drumuri mai rele si am zis ca o sa reziste mult..se pare ca m-am inselat amarnic. o fi din cauza "evolutiei europene" Dacia . ce sa mai zic!
          numai bine!

          Comment


          • #20
            Sper sa nu supar pe nimeni dar cred ca sunt multe mesaje postate care isi au locul pe mesaje private sau pe messenger. Sincer, daca nu as fi posesorul unui sandero as crede ca alegerea unui astfel de masini ar fi o alegere proasta, ceea ce nu este cazul. Am inteles, o parte dintre noi au probleme cu un stergator, un scartait de scaun, un troncanit la directie, corect ? Cat o mai tinem asa ? Si eu am criticat, mi-am spus punctul de vedere dar sa nu scriem la infinit acelasi lucru si la fiecare deschidere de forum sa intalnesc numai critici la adresa acestei masini. Stiu ca imi atrag antipatia unor colegi dar acesta este punctul meu de vedere.

            Comment


            • #21
              Marian din pacate aceste probleme sunt foarte reale!..ma refer la cele legate de directie! si cu toata colegialitatea si respectul pe care il port tuturor, daca exista mi se pare normal sa discutam despre ele si poate...sa le putem rezolva ajuntindu-ne.
              Daca cineva care a facut acest forum crede ca trebuie cenzurat sa cenzureze si sa lasam doar lucrurile frumoase...eu ma retrag, nu e nici o problema. Nu tin neaparat sa imi irosesc timpul, sau sa postez numai de dragul de a posta sau a intretine discutii pentru ca nu am ce face altceva decit sa hulesc o masina. Am luat aceasta masina, mi-a placut si INCA imi place, dar ea are probleme. Aceasta e ideea, fie ca ne place sau nu, sunt nevoit sa admit ferm faptul ca personal nu imi place ca are aceste probleme. fara suparare, salut!

              Comment


              • #22
                Te-ai suparat degeaba, nu am spus sa nu se scrie despre problemele care apar la cate o masina dar sa nu facem din scartaitul unui scaun o tragedie nationala, sa nu generalizam si sa nu scriem la infinit despre aceesi problema. Personal nu am nimic sa reprosez acestei masini, cat am dat atata face, nu poti da pe o masina 7000 de euro iar pretentiile sa fie de 70000. Sincer, daca m-ar interesa un sandero si as intra pe forum as renunta la cumpararea acestei masini, ceea ce nu este cazul fiind o masina foarte buna la banii pe care i-am dat. Am spus si repet, uzinele dacia sunt printre putinele, daca nu singura care arata si o alta fata a nostra in afara de hoti, cersetori, violatori si ar fi bine sa fim un pic mai retinuti, nu ii pot spune patriotism pt ca si acest cuvant a ajuns de c..... Inchei discutia pe aceasta tema, salut.

                Comment


                • #23
                  nu m-am suparat deloc, decit pe faptul ca eu am probleme! asta intr-adevar ma supara, si chiar tare. am mai spus si in alte posturi ca nu am pretentii si stiu ce am luat si nu ma leg de maruntisuri; insa cu sau fara incapatinarea de care dau dovada nu mi se pare normal ca in asa de scurt timp, si aproape imediat dupa achizitie in 2 luni sa imi apara probleme la sistemul de directie. daca as fi fost singurul de pe forum si as fi "tras" de discutia asta..iti dau dreptate, dar din pacate nu sunt singurul.alti colegi se pare ca au probleme mai mari si manifestari mult mai ciudate si punind cap la cap am aflat cu totii cite ceva. am citit si pe loganclub ca sunt probleme si cu modelul II.
                  si eu prefer sa spunem bancuri si sa ne amuzam, sa ne laudam cu masinile noastre dar din pacate aceste probleme ma fac sa fiu rezervat, sa incerc sa le identific si de ce nu sa stim cu totii care e cauza lor pentru ca cei care le vor mai avea sa stie cum sa le rezolve. cu bine!

                  Comment


                  • #24
                    daca si la logan ph2 sunt aceleasi probleme, o fi din cauza volanului reglabil, oricum nu din cauza barii stabilizatoare. sunt o caruta de loganuri ph1 si ph2 fara bara stabilizatoare care nu au probleme la directie nici dupa zeci de mii de km. de aici trag eu concluzia (poate gresita, poate nu) ca de la volanul reglabil se trage problema respectiva.
                    nicidecum de la un element al suspensiei pt care se face atata caz de parca montarea barei ar solutiona definitiv toate probleme sandelului si-ale ligheanului...
                    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                    Comment


                    • #25
                      Seba asta ma chinui si eu sa descopar de unde apare si care sunt cauzele! Dupa cum au postat colegii pare intr-adevar sa nu fie din cauza piesei "minune"...cine mai stie!?
                      Azi dimineata am mai constatat insa ca la virarea stinga dreapta a volanului se aude ceva in/din caseta.Nu tare dar se aude.Asa mi se auzea la masina veche, dar aia era uzata.
                      Mie mi-au facut o data masina bucati in service si a doua oara nu mai vreau..sincer.
                      Volanul meu e reglabil intr-adevar pentru ca e Laureate masina.
                      Last edited by ciomp; 10 November 2009, 12:14. Reason: corectare+ adaugire

                      Comment


                      • #26
                        Salut. Marian66v nu cred ca s-a suparat nimeni pe tine. Eu cred ca e normal sa dam cat mai multe detalii despre problemele noastre, aici pe forum, deoarece asa le poate citi oricine si poate reusim sa aflam de unde sunt aceste probleme si cum se pot remedia (dar nu prin metoda eliminarii-schimbam toata masina si dupa aceea vedem de fapt ca lipsea un surub - de exemplu)
                        Azi m-au sunat cei de la VC si m-au chemat joi ora 9 la Meridian Vest, sa ma intalnesc cu expertii de la Pitesti, sper sa se rezolve.In orice caz va tin si pe voi la curent. Sper sa pot atasa pozele si filmuletul cu sistemul de directie vibrand, pe care vi le-am promis.
                        Daca ne abatem de la subiect va rog sa ne atrageti atentia (in special mie), si nu vreau sa suparam pe nimeni sau sa ia o decizie gresita cu privire la achizitionarea unui autovehicul, dar cred ca toti ar trebui sa stie despre aceste probleme.(asta este parerea mea si nu vreau sa inervez pe nimeni.)
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Gata si inregistrarile.
                          Sunt realizate la o rezolutie mai slaba pentru a avea dimensiunea necesara a putea fi adaugata la mesaj.Daca nu se vede clar, rog mesaj pe privat si va trimit pe mess filmuletul original(asta doar daca vreti).
                          Va rog sa ignorati vocile ce se aud in fundal(ii spuneam domnisoarei ce sa faca)si sa fiti foarte atenti la ce zgomote se aud, la rotirea volanului, in moment ce trepideaza sistemul conducte-butoias lichid servo ( iar acest zgomot nu este produs de butoias sau conducte-el se aude din sistemul de directie,caseta...., volan...., ce o mai fi pe acolo, pentru ca este foarte puternic si se aude ca si cum ar lovi ceva tare, parac o nicovala); mai accentuat in partea a treia la inceput.
                          Pentru intrebari sau ceva comentarii, astept.
                          Oricum sa vedem ce rezolva "expertii" Dacia joi la 9 , cand ma vad cu ei.
                          numai bine.

                          Comment


                          • #28
                            Foarte urat! Imi aduce aminte de pejoul meu vechi,la care mai face asa la un moment dat,dar nu mult,fiindca mi-a si crapat furtunul.In cazul meu a fost vorba de neintretinerea corecta a sistemului (s-a mers o vreme fara lichid servo).In momentul in care am alimentat cu lichid,toate impuritatile au ajuns la supape - valve ce draq are pe acolo si a crescut presiunea pana a crapat furtunul.Asta s-a intamplat la capat de cursa.La tine nu poate fi vorba de asa ceva,fiind masina noua,dar in schimb - doar o idee - poate fi rezultatul unei asamblari de mantuiala,in urma careia s-ar fi deteriorat vreo bucata de cauciuc care sa obtureze acum canalele.Poate fi motiv de crestere a presiunii. Cel putin mie asa mi se pare,ca este presiunea prea mare.
                            Iar cu obturarea cu guma de la supape sau furtun - mi se pare iar plauzibil,mi s-a intamplat cu furtun si rezervor NOU.

                            Dar la fel de bine se poate sa aberez. Oricum,nu te lasa pana nu se rezolva! E inadmisibil ce ti se intampla.Succes!

                            P.S.: Uitati-va bine: cand roteste domnisoara volanul,parca nu face asa urat.In momentul in care preia Daniel si roteste constant fara intreruperi,se accentueaza fenomenul.Asta pare sa sustina ideea de presiune prea mare.La rotirile mai lente ale domnisoarei,sistemul are ragazul sa compenseze.Nu este cazul cand roteste DD.
                            Last edited by sanderizer; 10 November 2009, 23:11.

                            Comment


                            • #29
                              intr-adevar foarte urit! desi rotile nu se vad chiar bine in imagini cum vibreaza..cred insa ca se intimpla cam la fel ca si butoiasul. la mine tremura roata similar la bracare maxima. nu imi dau seama insa din imagini daca intensitatea e aceeasi. in volan eu simt o miscare usoara stinga-dreapta ca un tremur, pe parcursul rotatiei volanului, dar e mica, slab sesizabila, in comparatie cu tremuratul rotii. roata am avut "placerea" sa o vad (imi cer scuze ca ma repet) in timp ce testam cu "meseriasii" sa identificam zgomotele la scut. sincer am facut ochii mari cind am vazut ca face asa si tremura vizibil cu ochiul liber. culmea e ca pompa mea de servo nu scoate un fisiit ca la logan sau alte masini de ex -m-am uitat atent mai ales la un logan scoala cum am spus (cum s-ar elibera niste supape in timpul cursei, cum ar "rasufla"..ceva de genul) ci intra in trepidatii si doar scoate un biziit mai gros. o fi alta constructie, nu ma pricep. am observat insa faptul ca si daca o obosesti "biziie" mai tare, asta tot odata cu testele in service. cei de la service mi-au spus ca e normal ca forteaza tare pompa, dar totusi nu am sesizat la nici o masina din cite am condus aceste simptome la servodirectie. pot insa si eu sa aberez sau sa exagerez caci nu le am cu tehnica moderna, dar tipicar si perfectionist sunt! in consecinta daca si sistemul de servo poate sa sufere (cauza nu o stim din pacate, nu o stiu poate nici "diplomatii" de la Dacia se pare) e foarte foarte nasol. bravos stimabile si iti doresc sa rezolvi cit mai curind. in prima faza o sa incerc sa fac si eu o comparatie cu cei care au "atelajul" pe fata complet. imagini nu am chiar acum cum sa captez ca sunt privat de camera pina in weekend, iar telefon cu camera nu posed. deh...tehnica ma omoara si ma feresc. salutari si numai bine!
                              Last edited by ciomp; 10 November 2009, 23:54. Reason: corectare

                              Comment


                              • #30
                                DD, asteptam update! Ce au constatat "expertii Dacia"?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google