si eu cand accelerez si trec de 2500 rot/min. motorul face galagie si masina tinde sa vibreze. este de la toba, am mai intalnit asa ceva. verifica prinderea ei cu amortizoarele de cauciuc si etanseitatea imbinarilor. la 1.4 este normal sa fie motorul mai zgomotos odata cu cresterea in turatie.
legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.
pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.
si eu cand accelerez si trec de 2500 rot/min. motorul face galagie si masina tinde sa vibreze. este de la toba, am mai intalnit asa ceva. verifica prinderea ei cu amortizoarele de cauciuc si etanseitatea imbinarilor. la 1.4 este normal sa fie motorul mai zgomotos odata cu cresterea in turatie.
legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.
pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.
legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.
pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.
si eu cand accelerez si trec de 2500 rot/min. motorul face galagie si masina tinde sa vibreze. este de la toba, am mai intalnit asa ceva. verifica prinderea ei cu amortizoarele de cauciuc si etanseitatea imbinarilor. la 1.4 este normal sa fie motorul mai zgomotos odata cu cresterea in turatie.
legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.
pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.
Comment