Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vibratie la 2500 rot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    si eu cand accelerez si trec de 2500 rot/min. motorul face galagie si masina tinde sa vibreze. este de la toba, am mai intalnit asa ceva. verifica prinderea ei cu amortizoarele de cauciuc si etanseitatea imbinarilor. la 1.4 este normal sa fie motorul mai zgomotos odata cu cresterea in turatie.

    legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.

    pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.

    si eu cand accelerez si trec de 2500 rot/min. motorul face galagie si masina tinde sa vibreze. este de la toba, am mai intalnit asa ceva. verifica prinderea ei cu amortizoarele de cauciuc si etanseitatea imbinarilor. la 1.4 este normal sa fie motorul mai zgomotos odata cu cresterea in turatie.

    legat de role intinzatoare. aceste role sunt niste rulmenti care intind cureaua de distributie. cand rola incepe sa-si dea duhul rontaie la pornire. apoi usor, usor rontaie si in mers. zgomotul se aude destul de clar din zona curelei. cand rola incepe sa rontaie fuguta la service pentru inlocuire. riscati sa se blocheze si sa rupa cureaua de distributie. cand se rupe cureaua pistoanele bat in supape. un caz fericit este de indoire supate, care se pot schimba si se rectifica chiulasa. daca pistonul bate mai mult in ele si s-au indoit deja, atunci bratul pistonului se deformeaza si nu mai urca cum trebuie in cilindru. se pierde compresia. atunci chiar ca este nasoala treaba. se pune set nou motor, cu sanse reduse sa mai fie ca din fabrica. la un volvo setul de pistoane costa 2000 Euro, rectificare chiulasa + supape 600 Euro, manopera 400 Euro. De la o rola sau curea de maxim 100 Euro impreuna, se poate ajunge la o paguba de 3000 Euro.

    pentru cel cu zbarnait in bord. cablul de antena este problema. el coboara de sus si trece pe marginea metalica de sub parbriz. apoi o taie peste plastice pana la casetofon. cam in zona aeratorului central dreapta. scoti casetofonul si bagi mana dupa cablul de antena. eu i-am pus burete de izolatie la usa pe anumite zone si adio zgomote. mai ai niste cabluri subtire si pe cutia de documente. la fel cu buretel, de jur imprejur. din cand in cand mai strange cu grija suruburile de fixare a bordului.
    Last edited by Winnie; 7 April 2010, 21:59. Reason: Automerged Doublepost

    Comment

    Working...
    X
    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
    Politica de Securitate Google