Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Vibratie la 2500 rot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Vibratie la 2500 rot

    Salut,

    Am un Sandero 1.4 si de ceva vreme in treapta a doua si a treia cand ajung la 2500 rot/min se aude un fel de huruit mai ciudat la motor (ca si cum ar vibra ceva), iar dupa ce se depaseste aceasta turatie, sunetul motorului revine la normal.
    Din cate am observat acest lucru nu se prea intampla cand este motorul rece, ci doar dupa ce se incalzaeste.

    A mai observat cineva ceva similar?

  • #2
    da.. la mine asa face la 2000. am vb cu un mecanic dacia si a zis ca e rola intinzatoare care se chimba in garantie. dar sa o mai las ca poate isi revine.incearca sa urci o panta si sa ajungi la 2500 sa vezi cum huruie...ca atunci e in sarcina la maxim.
    -fara-

    Comment


    • #3
      La mine e si mai ciudat: face odata la 2000 si odata la 3000. Acelasi zgomot.

      Comment


      • #4
        =)) de 2 ori ghinion. da sincer al meu dupa 3000 oricum huruie de il ia dracii. deci poate sa fie din cauza rolei sau pur si simlu ca peste 3000 e turat.
        -fara-

        Comment


        • #5
          Salut.
          Si eu am acelasi huruit (dar la 2000-2100 rot/min) si il am de cand am luat masina adica asta vara . Am fost la servis de mai multe ori si am primit acelasi raspuns tabla protectoare a tobe de esapament intra in rezonanta si de aceea scoate acel huruit, dar au spus sa nu ma speri ca e normal sa faca asa. Raspuns tipic celor din servisurile autorizate dacia.
          Spanu daca poti sa imi explici si mie ce rola unde este in cutie de viteze, ca sa stiu ce sa le spun cand voi ajunge in servis.

          Comment


          • #6
            nu stiu mecanica noilor motoare. daca vrei iti spun cum sa desfaci si sa montezi ulterior in sufragerie o dacia 1310. dar la cele noi nu ma pricep. eu am un prieten in service-ul dacia care ii face lu tata la logan(si acum si mie la sandero) reviziile de 4 ani incoace. si el are logan din 2005 si la fel a facut si a lui. i-a schimbat rola intinzatoare. asa mi-a zis ca e rola intinzatoare. acum nu stiu ce intinde rola aia ..probabil vreo curea sau vreun lant habar nu am. sa iti dea aceasta informatie cei care se pricep si au vazut un motor dezmembrat.
            -fara-

            Comment


            • #7
              Spanu am crezut ca sti, dar nu e nicio problema, si foarte bine problema servisurilor din Romania, nu ii intereseaza dect atunci cand masina nu mai este in garantie asta in cel mai fericit caz.

              Comment


              • #8
                Multumesc pentru raspunsuri.
                Am sa vad ce imi spun si cei de le service cand voi ajunge.
                Oricum de la sine cred ca e putin probabil sa-so revina.

                Comment


                • #9
                  Aceeasi problema o am si eu cu ,,rezonanta" evacuarii la 2500 ture..Singura rezolvare este inlocuirea tablei de la evacuare cu una mai groasa sau captusirea ei cu material rezistent la foc (azbest se mai gaseste pe ici pe colo ) dar dupa garantie din pacate pt ca nea Basc de le service Dacia este genul ,,las-o ma ca merge-asa"..

                  Comment


                  • #10
                    dorele...nu am dat atatia bani ca sa \"mearga asa\".(asta ar trebui sa le zicem la service) de aceea sustin ideea de corsa, polo sau cordoba. la aia nu \"merge asa\", la aia merge cum trebuie sa mearga


                    vad ca iar incepi cu posturi ironice la adresa colegilor de forum.
                    Last edited by Stefan; 16 February 2009, 15:50.
                    -fara-

                    Comment


                    • #11
                      Da, asa este dar daca nu ai noroc si dai peste acelasi mecanic ce faci? Iti ramane doar sa continui sa te duci in servis pana cel de acolo se satura si iti rezolva problema; Eu cel putin asta fac, o data si odata trebuie sa faca ceva, am la activ 3 drumuri in servis...

                      Comment


                      • #12
                        si eu am aceasi problemase apropie revizia si cu ocazia asta o sa intreb si eu la service

                        Comment


                        • #13
                          vibratii

                          am si eu o problema pe la 2700 rotatii. se aude un zgomot ca si cum plasticul bordului intra in rezonanta si are un bizait ,care vine de undeva din zona aeratorului de parbriz , dar din interiorul bordului parca .cum trece de turatia asta cum dispare zgomotul.va rog sa ma ajutati cu un sfat daca a mai patit si altcineva asa.

                          Comment


                          • #14
                            Pentru cei de mai sus: rola intinzatoare e o rola care tine intinsa cureaua de distibutie.
                            Revin: si la mine se aude un zgomot (ca un harait, sau hasait) la 2000 de ture, cum trec in sus sau in jos de turatia asta nu se mai aude. Eu unul nu ma stresez (desi e enervant zgomotul) sa crape masina daca vrea...e in garantie.

                            Comment


                            • #15
                              Dar eu zic sa lasati sa faca zgomot.ce mai vreti masina no fost fabricat in fabrica de Mercedes.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google