Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Dimensiuni boxe

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Daca le pui acolo mai mult vibreaza decat iti canta. Pui statie in momentul in care vrei ca sunetul sa fie mult mai puternic decat iti poate scoate un radiocd.

    Comment


    • #17
      Salut... Am citit toate comentariile voastre de mai sus si am ramas foarte surpins sa constat ca voi spuneti faptul ca diametrl boxelor la sandero este de 5" sau de 13 cm. Eu am o probleam mi-am cumparar recent o pereche de boxe pentru spate cu diametrul de 13 cm si am ramas foarte surprins sa constat ca defapt este mai mic de 13 cm eu cred ca este de 10 cm... Afirm acest lucru deoarece boxele respective nu intra in portiera cum ar trebui( sa treaca de clamele de prindere) deci daca are rost totusi ce diametru au???

      Comment


      • #18
        ia o ruleta si masoara diametrul boxelor si al gaurilor...eu mi-am pus pe spate boxe de 13cm. e posibil ca la versiunile mai noi din rationamente economice "prietenii" nostri de la Dacia sa fi micsorat diametrul boxelor.
        -fara-

        Comment


        • #19
          Originally posted by iahim06 View Post
          Salut... Am citit toate comentariile voastre de mai sus si am ramas foarte surpins sa constat ca voi spuneti faptul ca diametrl boxelor la sandero este de 5" sau de 13 cm. Eu am o probleam mi-am cumparar recent o pereche de boxe pentru spate cu diametrul de 13 cm si am ramas foarte surprins sa constat ca defapt este mai mic de 13 cm eu cred ca este de 10 cm... Afirm acest lucru deoarece boxele respective nu intra in portiera cum ar trebui( sa treaca de clamele de prindere) deci daca are rost totusi ce diametru au???
          ai avut cablurile trase pana la portiera din spate?
          daca nu...se trag greu? sunt pe 4 sau 8 ohmi?
          ms,

          Comment


          • #20
            Cum a spus si cei de mai sus, boxele care vin din fabrica pe sandero sunt de 13cm, singurul lucru ce poate sa difere, este modalitatea de prindere a acestora . Eu am tras cablurile pentru boxele si tweterele din usile fata, nu a fost usor, dar nici greu, partea grea este sa tragi acele fire pe langa firele existent deja, prin acel tub flexibil de cauciuc. In general pe auto se folosesc 4 ohm, dar ramane la alegerea fiecaruia ce impedanta va alege.
            In cazul meu am montat boxe de 16.5 cm(am folosit inel de mdf pentru fixare) si tweter de 25mm.
            Attached Files

            Comment


            • #21
              vrei sa zici ca pentru boxele din spate ai continuat cu cablurile boxelor de pe fata fara sa tragi altele din casetofon?
              nuj ce sa zic...si sa mai pui si boxe cu impedanta diferita pe acelasi circuit?!

              Comment


              • #22
                Vezi la ,,Fire pentru boxe spate Sandero Stepway,,

                Comment


                • #23
                  La mine vin din statie 4 canale ptr usile fata(boxele de 16.5 si twetere) si iesirile de la radio CD merg pe spate (boxe de 13 cm si twetere). Intradevar daca legi cum ai spus tu modifici impedanta. In cazul meu asa am legate boxele.

                  P.S. Nu stiu la ce te-ai referit prin "boxe de impedanta diferita pe acelasi circuit" , ele avand toate 4 ohm.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    eee...le-ai pus frumos

                    eu vorbeam de doua boxe amarate pe usile din spate
                    iar la faza aia m-am referit ca nu e ok sa pui pe fata de 4 ohmi iar pe spate de 8 ohmi si sa le tragi si din aceeasi iesire a casetofonului.

                    Comment


                    • #25
                      In caracteristicile radiocd scrie 4, 8, 4-8, 16 ohmi, nu se pune nici mai mult, nici mai putin. Daca ai iesire pe 8 ohmi si legi in serie 2 dif de 4 ohmi asta inseamna 8 ohmi, este ok, in schimb daca sunt conectate in paralel aceleasi difuzoare asta insemna 2 ohmi, aproape de scurt, ceea ce inseamna ca va iesi un mare fum . Iesirile acelea de 4x50W cu o tensiune de 12-14V sunt basme, reali vreo 25W.

                      Comment


                      • #26
                        Eu din ce stiu acele puteri 4 x 50 W, intradevar sunt reale dar se ating doar la o anumita fregventa si impedanta, in majoritatea cazurilor fiind la 1KHZ la 4 ohm. Precizez ca acesti W nu sunt RMS ci W muzicali, din acest motiv majoritatea producatorilor pun 2 seturi de W (in cazul radio CD) "Output Power, DIN 45324 at 4 ohm (W): 4 x 27 si Max. Output Power, 1 kHz at 4 ohm (W): 4 x 52. Presupun ca asta ai vrut sa spui.
                        Despre impedanta... este adevarat ca daca ai o impedanta mai mare intradevar se aude mai clar, dar cu cat cresti impendanta mai mare iti scade puterea. Daca ai o impedanta mica intradevar se aude mai tare, dar apar si foarte multe distorsiuni. In cazul head unit-ului (radio CD), acestea nu sunt facute sa mearga la orice alta impedanta inafara de 4 ohm, daca o scazi apar distorsiuni si in final se va arde, daca o urci lafel se va incalzi datorita ca acesta va trebui sa "munceasca" mai mult pentru a misca bobina difuzoarelor. Eu zic ca la 8 ohm nu se mai aude indeajuns de tare, desi se aude clar. Cat despre cei 16 ohmi care a spus colegul mai sus... nu cred ca este o alternativa realista.

                        P.S. Majoritatea electronicelor din masina sunt facute sa mearga pana la 16V, dar deja intram in offtopic.
                        Last edited by gaby_laz; 13 August 2012, 20:27.

                        Comment


                        • #27
                          Caracteristicile finalilor folositi de majoritatea radiocd-urilor sunt trecuti in felul urmator: 8V-15W, 12V-20W, 14V-22W........27V-50W. Valorile sunt luate aleator pentru un singur final. RMS sunt reali ceilalti sunt comerciali. Este adevarat, daca rezistenta coboara spre zero bobina se excita mai puternic si se aude mai tare dar dispar cateva armonici . Cred ca ne-am indepartat cu mult de subiect.

                          Comment


                          • #28
                            o doamne...m-ati bagat in ceata.

                            ce vreau sa fac e sa ajung in spatele casetofonului care banuiesc ca are ceva conectori si sa mai trag 2 perechi de cabluri pentru usile din spate.
                            e inginerie mare?

                            Comment


                            • #29
                              Vezi la ,,Fire pentru boxe spate Sandero Stepway,,

                              Comment


                              • #30
                                Buna,

                                Am pe masina (sandel laureat) 4 difuzoare, dar am mai primit inca 4 (acelasi model dar de pe un logan) pe care le-am pus pe spate. Intre timp am schimbat si casul...am pus un sony 4*45W, dar vreau sa schimb si difuzoarele. M-am gandit ca in usi sa pun BLAUPUNKT de 40W fiecare, iar pe spate ovale de putere mai mare.
                                Sa va spun ce am lucrat intre timp cu difuzoarele existente si cele primite.
                                Le-am legat astfel:
                                - stanga fata cu stanga spate (+ la + si - la -) si le-am pus pe iesirea stanga fata;
                                - dreapta fata cu dreapta spate (+ al + si - la -) si le-am pus pe iesirea dreapta fata;
                                - 2 din cele noi (+ la + si - la -) le-am pus pe iesirea stanga spate;
                                - 2 din cele noi (+ la + si - la -) le-am pus pe iesirea dreapta spate.
                                ...deci am ocupat fiecare iesire.

                                Problema este ca am aflat ca le-am legat in paralel si astfel am realizat pt fiecare pereche o impedanta de 2ohm, ceea ce poate duce la arderea finalilor casetofonului.

                                Pot face legarea in serie (+ cas la + dif, -dif la + dif, - dif la -cas) pt fiecare pereche ca sa realizez inmpedanta de 8ohm? Pot sa faca aceasta legare in serie la firele care vin la mufa casului ca sa nu mai umpblu la firele din usi?

                                Astept urgent un raspuns!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google