Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Servodirectie asistata mai rigida fata de alte marci ...de ce ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai normal ca merge mai usor cu rotile mai umflate. fiind ceeasi incarcare pe punte, acelasi motor si aceeasi pompa pe sandel cat si pe lighean, nu ar trebui sa fie diferente decat de la cauciucuri. si poate la loganul dizal, pompa electrica nu face atata presiune cat aia invartita de motor, cum e cazul la benzinar. plus ca dci e mai greu cu cateva zeci de kilograme decat un logan/sandero benzinar. ar fi oarece explicatii
    apropo de presiune, care "las-o mai ca merge-asa" , sa nu uiti sa le spui alora din service ca atunci cand vii la ei pt zgomote la puntea fata sa-ti dezumfle prima data rotile la presiunile indicate de constructor, nu sa-ti schimbe caseta de directie si capetii de bara, cum mai cunoastem niste cazuri de service-uri incompetente...
    dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

    Comment


    • #17
      seba...tin sa te contrazic....e asistata la logan
      Directie asistata hidraulic
      www.dacia.ro mergi la configurator la PH2...si o sa vezi

      Comment


      • #18
        se intareste volanul la viteza mare si merge usor la viteza mica? am condus zic eu destul de mult loganuri, dar n-am sesizat asistarea. directie asistata nu e totuna cu servo, dar probabil in reclamele dacia da bine cuvantul asistata. praf in ochi pt aia care umbla dupa "obtionale", parerea mea. am desfacut carcase de volan si n-am gasit nici un senzor de pozitie. cum asta e un element necesar la o directie asistata, da-mi voie sa ma indoiesc de ce scrie dacia acolo pe site. mai mult, unde-i senzorul de pozitie al casetei de directie? are asa ceva dacia pe logan? nu cred...deci bye-bye asistare. welcome servo hidraulic
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #19
          eu pe Phase Deux am directie asistata hidraulic...si merge foarte usor la viteza mica si mai greoi la viteza mare...asa cum zici u....

          Comment


          • #20
            or fi schimbat ceva in bine...ai senzor de pozitie pe volan? daca nu ai, mai greu sa asisti directia...apropo, de la ce viteza incepe sa se intareasca directia? acum chiar m-ai facut curios, se pare c-a schimbat dacia ceva in bine.
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #21
              Eram cat p'aci sa adaug un nou thread cu aceeasi intrebare.. noroc ca am dat search!

              Ca si OP, din cauza ca "asistarea" este aproape inexistenta la viteze mici (ii simti lipsa
              in volan mai ales cand pleci..) si pentru ca nu stiu cum e la alte Sanderos, va intreb
              daca asta e normal sau e ceva defect in caseta mea de directie ?

              In comparatie cu directa unui Megane2, la acest Sandero volanul se invarte mult mai greu la viteze mici (0 .. 20Km/h) si nici nu revine. Peste 50Km/h (sau 2000rpm) incepe
              sa fie servodirectie cu adevarat si revenirea volanului functioneaza.

              Chestia este ca la viteza, chiar si volanul neasistat al Daciei 1300 se misca mai usor,
              ba chiar simteai ca revine singur ...

              "Asistarea" asta isi merita banii numa' daca te ajuta la viteze mici, la plecarea de pe loc
              cum ar fi la megane unde cand plec de pe loc (la relantiu = fara sa cresc rpm) pot invarti
              volanul cu un singur deget (sau mamaia de 70 de ani cu o mana)

              Intrebari:
              1) La Sandero, depinde sau nu servodirectia de turatia motorului ?
              (caseta de dir. functioneaza cumva cu ulei pompat (energie) prin cureaua de accesorii?)

              2) Este normal (adica din fabrica ok) sa-ti trebuiasca ambele maini ca sa invarti volanul la
              plecarea de pe loc si sa nu inceapa sa revina daca nu ai peste 30Km/h ?

              3) Servodirectiile Sandero si Megane2 sunt principial diferite ?
              Sandero 1.6MPI HiFlex
              2009 benzina

              Comment


              • #22
                Sandero I are servodirecție hidraulică cu pompă mecanică (acționată de cureaua de accesorii) și/sau GEPDA (servodirecție hidraulică cu pompă electrică) pe dCi.

                Sandero II are
                -servodirecție hidraulică cu pompă mecanică(acționată de cureaua de accesorii) doar la 1,2 16v euro 5
                -GEPDA* la restul motorizărilor euro5 și pe toate motorizările euro6

                2)Cu motor oprit cum e? Mai poți roti volanul?

                3) Megane2 ai servodirecție electrică, motor chiar pe coloana de direcție

                *cu turație variabilă și asistență variabilă funcție de viteza mașinii.
                sigpic

                Comment


                • #23
                  Sandero meu, Orange, din 2011, 1600, mpi, euro 5, are servodirectie actionata de motor electric!

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google