Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Servodirectie asistata mai rigida fata de alte marci ...de ce ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Servodirectie asistata mai rigida fata de alte marci ...de ce ?

    Am observat la servodirectia de pe sandero ca e ceva mai greoi decat pe alte marci de masini .... exemplu Kia cee'd cu care am mers , iar cand invarti pe loc de volan nici nu-l simti in schim la sandero se simte ceva mai rigid cand iei viraj pe loc de exemplu. Oare se poate modifica si la sandero sa fie foarte usor la viraj pe loc.. Ce credeti ?

  • #2
    probabil asa este, dar nu conteaza si pe ce sta roata :-? (nisip,pietris,bitum,..etc)

    Comment


    • #3
      in general pe orice tip de asfalt pietris sau nisip , celelalte marci se vireaza mai usor. O fi alta tehnologie de hydraulic? asistenta dubla sau....? etc nu stiu

      Comment


      • #4
        In principiu poti spune orice, doar ca vireaza greu nu. Sunt cativa factori de luat in considerare: tipul servodirectiei (hidraulica / electrica, asistata / neasistata), unghiurile directiei, diametrul volanului, profilul anvelopei, presiunea din anvelope, incarcarea puntii fata. Am avut inainte de Sandero un Fiat Punto cu servo electrica (dual drive) care vira foarte usor (in modul City, fiica-mea vira cu doua degete-la 10 ani), in prezent conduc un Grande Punto cu directie asistata care vireaza la fel de greu (sau de usor) ca Sandero (in modul normal, nu City, care oricum de la 40 km/h "intareste" directia).

        Comment


        • #5
          Si mie mi se pare ca merge mai greu pe loc. Am comparat cu o octavia din 2003.

          Comment


          • #6
            Ia incercati sa miscati volanu cu motorul oprit si contactul pus... Mai rau ca la 1300.

            Comment


            • #7
              chiar ca volanul e greoi.chiar foarte greoi pentru o masina din 2008 mult mai greoi chiar fata si de solenza :|

              Comment


              • #8
                marius10 Nu exagera si tu acum ca nu e asa. A fost o remarca fata de alte modele de masini dar diferentele nu-s mari.

                Comment


                • #9
                  Cei care ati condus Sandero si Logan DCI, ati sesizat o diferenta la servodirectie??

                  Scoala de soferi o fac pe logan DCi cu servo, dar trag asa de greu de volan de parca as fi cu vechea dacie 1300(poate exagerez putin dar totusi...), la sandel il invart mult mai usor.

                  Comment


                  • #10
                    Si mie mi se pare ca merge cam greu volanul.Am testat si la o skoda fabia dar mergea foarte usor.Cu o mana il invarteam fara nici o problema...pe cand la Sandero cam greu, de aceea folosesc amandoua mainile cand virez pe loc.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Shoot View Post
                      Cei care ati condus Sandero si Logan DCI, ati sesizat o diferenta la servodirectie??

                      Scoala de soferi o fac pe logan DCi cu servo, dar trag asa de greu de volan de parca as fi cu vechea dacie 1300(poate exagerez putin dar totusi...), la sandel il invart mult mai usor.
                      Cred ca masina pe care faci scoala are probleme cu servo. Am mers cu Logan DCI si se invarte super usor si pe loc (motor pornit) si in miscare. Nici nu exista termen de comparatie cu Slz mea fara servo care la randul ei e parfum fata de berlina din 98 a lui tata.

                      E posibil insa si ca DCI-ul pe care faci scoala sa fie o varianta mai cheala fara servo....la benzina sigur exista loganuri fara servo...nu am verificat dar e posibil sa existe si dci fara servo.
                      Bafta!

                      Comment


                      • #12
                        Posesor de logan PH2...am condus acum 2 zile un sandelu.....chiar o distanta destul de marisoara 20km unde am alternat cu o portiune de drum bun si unul pietruit.......ce pot spune?
                        Volanul se invarte ok....nu mi s-a parut ca ar fi greoi.Iar ca sa raspund referitor la problema cu motorul oprit si miscand de volan...este perfect normal sa faca asa.....deoarece toti senzorii sunt decuplati si nu intra servo si directia asistata in functiune....
                        dai cheie si ai sa simti diferenta !

                        Comment


                        • #13
                          Am condus Sandero de 1.4 ,1.6 si Logan de 1.6 si 1.5 DCI si toate sunt la fel.Asa se invarte el,asa merge directia ca asa a fost proiectata.Mai am acasa o Fabia si se misca volanul mult mai usor.Cat despre directia asistata de la Solenza,fara nici o indoiala ca cea de la Solenza era mult mai lejera.Pt asta bag mana in foc,mi-a placut mult!Dar pun asta pe seama faptului ca era si o masina mai usoara si probabil ca erau un pic altfel setarile facute la directie!
                          Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

                          Comment


                          • #14
                            n-au treaba senzorii. apropo, care? ca servo de logan nu e asistata, e servo si atata. si normal ca merge greu din cauza ca pompa servo nu face presiune sa ajute la virarea rotilor. si pe langa efortul de a intorce rotile, cand servo e oprit, trebuie sa si plimbi lichidul in instalatie. de aia merge greu directia cu motorul oprit.
                            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                            Comment


                            • #15
                              Eu invart destul de usor volanul la sandelu` meu (al parintilor de fapt), cu palma fara sa apas... este chiar ok, in timp ce loganul dci merge destul de greu, trag cu ambele maini de el, si Da are servo, a ridicat capota si mi-a facut o scurta prezentare... este posibil sa fie si din cauza ca masina este putin mai veche 3 ani?? si probabil diferenta de presiune din pneuri, eu stiu sigur ca pe fata am cam 2,5 atmosfere (am fost la dealer i am comunicat presiunea din pneuri ca trebuie sa fie cat scrie pe portiera, dar a zis ca o lasa asa deoarece asa a venit de la pitesti :| )

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google