Una peste asta Sandelul a demonstrat inca odata ca e un "altfel" de Logan. Nu pot sa zic ca e (mai) rau.....dar sunt dezamagit pentru ca ma asteptam la mai mult.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less
Teste EuroNCAP
Collapse
X
-
Eu zic ca **** ii ok la fel cum ii ok si pt varianta cu ***. La mai mult, cat ? ***** ? Totusi ii masina low-cost deci sa fim totusi constienti. Eu cred ca daca isi propunea sa concureze cu Volvo la siguranta atunci probabil ca avea si pretul aferent. Eu ma declar multumit si consider ca-i normal cat a obtinut.
Comment
-
Nu m-am facut inteles...sunt dezamagit nu de cele 3 sau 4 stele....ci de cum se deformeaza ...si in special de faptul ca plafonul e afectat. Parca loganul statea un pic mai bine. Si comparand deformatiile plafonului la logan si sandero la 64km/h as inclina sa zic ca la 70km/h sandero deja se face armonica la sofer, pe cand loganul sta mai bine. In plus ideea ar fi ca dupa ce scapi dintr-un astfel de accident sa poti sa repari si masina. Avand in vedere deformatiile plafonului, si "specialistii" romani concluzia e clara. Nu se mai repara, sau chiar daca se face nu mai e "la linie".Bafta!
Comment
-
Inteleg ce spui, asa ii. Ce sa facem, suntem obligati sa fim o societate de consum. Ii mai imp ca masina sa se vanda si eventualele piese sa fie inlocuite decat sa fie reparate. Constructorul ii mai interesat sa o produca repede decat sa stea ani sa studieze "Cum se va repara/Cum se va comporta".Last edited by Goan; 27 November 2008, 12:48.
Comment
-
Personal, ma ingrijoreaza cel mai tare pozitia genunchilor care sunt turtiti de bord, desi cutia de siguranta pare ca a rezistat destul de bine.
Unii spun ca daca e o masina low gudget e normal sa nu fie un Volvo in materie de siguranta. Corect pana la un punct, dar totusi desi poti face rabat de la orice la o masina low cost, nu trebuie sa faci rabat la capitolul siguranta.
Pe de alta parte, costurile de cercetare au fost deja platite, si aici ma refer la experienta celor de la Renault, care stau chiar bine in materie de siguranta, deci background-ul exista, pacat ca nu e chiar bine implementat la Logan si Sandero.
ps. eu cand intru la un crash test pe site-ul oficial, nu ma intereseaza neaparat cat de sifonata e masina, ci care sunt culorile afisate pentru sofer si pasager:
Renault Clio 2005 5 stele:
Comment
-
Eu zic sa nu ne panicam asa, normal nu este o masina atat de rezistenta precum am vrea. trebuie sa plecam de la premisa ca in esenta e tot un logan dar mai bine facut. Acest fapt e demonstrat de rezultatele celor doua masini, mai exact loganul te scoate mai rau decat sandero, atat de grafice cat si de culorile din diagrame demonstreaza acest lucru, loganul are zone rosii sandero nu, mai exista in plus optiunea de siguranta cu airbaguri laterale, alte tetiere si centuri, fapt ce mai aduce un plus de siguranta.
Bube mari sunt la impactul cu stalpul unde....e inspaimantator rezultatul desi ai o sansa buna sa iesi viu si protectia pietonilor.
Oricum sa ne amintim faptul ca...la ora actuala Sndero e cea mai sigura masina romaneasca produsa pana acum, ceea ce e un mare salt. As vrea sa vad un crash test cu solenza, cielo si celelalte modele autohtone si sunt sigur ca nu ar mai parea asa inspaimantator rezultatul Sanderoului.
Sa fiu cinstit cred ca cele 3 stele sunt si o politica Renault care nu are de gand sa impartaseasca knowhow-ul pentru ca nu ar mai fi rentabila dacia ca brand marinduse costurile de productie.
Oricum toate peste toate Romania este singura tara care face praf cele mai multe masini de 5 stele, avand o rata a mortalitatii foarte mare, nu e vina masinilor ci a drumurilor stim cu totii asta la noi orice ai face pe un dn sau un e tot ajungi in copac neexistand parapeti plus ca marea majoritate a drumurilor te forteaza sa faci depasiri fapt ce creste considerabil riscul oricat de bun sofer ai fi ne mai vorbind de semnalizari si gropi material antiderapant etc le stim cu totii.
In final sunt multumit de sandero cum s-a comportat dar nu as vrea sa fiu in el intr-un accident.....Scoala daca nu poti te ajuta, daca nu sti te invatza daca nu vrei.......bei o bere ca e mai sanatoasa ca munca
Comment
-
Eu totusi cred ca rabatul facut la siguranta are radacini financiare. Ma gandesc ca pt a face Sandero mai sigura trebuiau folosite anumite concepte si tehnologii mult mai costisitoare. Imi pare rau ca revin dar "It's all about the money" si trebuie scris sus si tare: LOW-COST CAR. Sa o luam ca atare si sa ne bucuram de ce are si ofera la banii astia. Eu unul asa ma impac cu ideea.
Comment
-
Sandero 2008 3 stele:
Obs. se observa ca in cazul unui impact lateral structura Sandero produce rani mai usoare decat la Logan, fara airbag-ul lateral.
In privinta pedalelor, care la logan pot provoca rani grave, la Sandero au adus imbunatarile evidente, riscul ca pedalele sa raneasca laba piciorului e mult redusa.Last edited by bunicuta; 27 November 2008, 17:29.
Comment
-
Sandero 2008 4 stele (+ airbag-uri laterale si centuri cu limitator de efort)
Obs. comparati zona toracelui si a bazinului atunci cand este montat airbag-ul lateral (asa ca cei care vreti pe un Laureate vopsea metalizata in detrimentul airbag-ului lateral, poate va ganditi de 10 ori inainte)
Obs. aici se observa rolul centurilor cu limitator de efort prin presiunea mai mica asupra toracelui. Se pare ca limitatorul de efort e mai eficient pentru copilot decat pentru pilot. PS. centurile cu limitator de efort vin ca echipare atunci cand se comanda airbag-urile laterale !!!
Last edited by bunicuta; 27 November 2008, 17:31.
Comment
-
Se putea si mai bine...
Mai oameni buni...in mare parte sunt de acord cu voi cu ce s-a scris pe aici, dar sa nu uitam ca masina aceasta a (fost) este gandita pentru inceputul anilor 2000 cand pe atunci siguranta si cele 5 stele erau parca de neatins daca va aduceti aminte. Per total s-au facut imbunatatiri fata de crash-testul Loganului din 2005 si cu siguranta se puteau face mult mai multe lucruri care sa previna accidentarea pasagerilor masinii. Pana la urma totul este legat de costuri...fiecare senzor in plus costa si in final pretul la care va ajunge aceasta masina va fi mult mai mare.Daca e sa ne gandim tot din ratiuni de costuri niciun Sandero nu are avertizare acustica si luminoasa pentru centura nepusa(2 puncte) care in final ar fi condus sa obtina un scor de 33 de puncte, adica 4 spre 5 stele. Si aici avem un exemplu foarte bun Renault Clio 3 care a obtinut 5 stele EuroNCAP dar si pretul este cu 2000-3000 de € mai mare. Masina echipata cu safety pack - cum il numesc ei - s-a dovedit a fi destul de "sigura" si pe deplin isi merita cele 4 stele, dupa parerea mea. Oricum dupa ce am vizionat fimuletele pentru ambele masini nu-mi pare rau de cei 200 € dati pe airbag-urile laterale, la care initial doream sa renunt pentru ca masina venea mult mai repede daca o comandam fara. Spunea cineva mai sus ca este dezamagit, ca este un adevarat "dezastru" ca in anul 2008 o masina sa aiba 3 stele EuroNCAP. Hai sa nu exageram totusi...cu atat mai mult cei care vor sa cumpere Sandero cu vopsea metalizata sa se gandeasca de foarte multe ori dupa cum bine a spus bunicuta ce vor alege, siguranta sau vopseaua metalizata. Pana la urma sa privim si partea buna - este cea mai sigura DACIE care s-a construit vreodata.Last edited by monik; 27 November 2008, 22:06.
Comment
-
Eu am o nelamurire. Daca filmul prezinta crash testul la dacia sandero, atunci de ce apare pe http://www.euroncap.com/tests/dacia_..._2008/340.aspx : "Tested model Dacia Sandero 1.5dCi E2"??!! Dupa cate stiu eu sandero diesel inca nu se fabrica... Sau cei de la ncap au testat sandero made in Brasil?Last edited by nagyzsombi; 27 November 2008, 23:43.
Comment
Comment