Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Teste EuroNCAP

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Teste EuroNCAP

    CATE STELE CREDETI CA VA OBTINE DACIA SANDERO LA TESTELE EURO NCAP?
    se vorbeste de 4 stele

  • #2
    pai mi se pare ca s-au facut si a luat 4 stele.Eu asa stiu!Daca hyundai i 10 are 4 stele,cu siguranta ia si Sandero tot atat.5 stele mi se pare cam mult pt o masina romaneasca totusi.
    Lucrurile se mai schimba,oamenii NU!

    Comment


    • #3
      Nu sunt deacord cu afirmatia: "5 stele e prea mult pentru o masina romaneasca". Corect ar fi fost: 5 stele e prea mult pentru o masina low-cost de clasa mica. Nu vad nicio legatura intre stele EuroNCAP si tara de provenienta a unui automobil.

      Comment


      • #4
        stefan si o masina low-cost poate obtine 5 stele,dar cred ca sandero va obtine 4(sau a obtinut 4 stele)

        Comment


        • #5
          M-am uitat pe site euroncap si inca nu a fost testat, cred ca mai trece ceva vreme pana o sa fie testat de la dacia numa Logan este testat

          Comment


          • #6
            a fost testat de curand, a obtinut 4 stele

            Comment


            • #7
              Da mai, stim si noi asta din surse neoficiale, ca doar de aia a fost facut topicul, dar asteptam publicarea rezultatelor.

              Comment


              • #8
                luna aceasta se fac publice rezultate oficiale.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Stefan View Post
                  Nu sunt deacord cu afirmatia: "5 stele e prea mult pentru o masina romaneasca". Corect ar fi fost: 5 stele e prea mult pentru o masina low-cost de clasa mica. Nu vad nicio legatura intre stele EuroNCAP si tara de provenienta a unui automobil.
                  Intradevar,de acord cu tine! Bine zis

                  Comment


                  • #10
                    Cand a fost prezentata Dacia Sandero, un chinez a studiat`o atent notand (el stie ce), la stiri se spunea ca ar vrea sa faca o masina chinezeasca asemanatoare cu sandero la pret mai redus cu dotari mai multe. Daca ar fi adevarat cred k ar iesi ceva de genul....

                    Vezi filmul de mai jos!!! Moarte sigura
                    ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                    Apasa aici

                    Comment


                    • #11
                      A aparut pe EuroNcap testul cu Sandero, ce poate fi de zis: pentru o masina model 2008 (sa zicem cu indulgenta) e un dezastru (parerea mea).
                      http://www.euroncap.com/tests/dacia_..._2008/340.aspx

                      ps. sunt mici imbunatatiri fata de logan, dar per total imbunatatirile sunt slabute. (uitati-va in ce hal s-a deformat plafonul in partea stanga sus, si uitati-va care e pozitia soferului si cum isi distruge genunchii in bord si coloana de directie)
                      Last edited by bunicuta; 26 November 2008, 17:22.

                      Comment


                      • #12
                        Au aparut primele teste rear impact, a fost testat si Sandero, care a obtinut scorul de 1.6. (punctaj maxim 3.5, punctaj minim 0.0)
                        Exista 3 clase de protectie:
                        1. good
                        2. marginal
                        3. poor
                        Sandero e in categoria a 2-a

                        http://www.euroncap.com/whiplash.aspx
                        Last edited by bunicuta; 26 November 2008, 17:41.

                        Comment


                        • #13
                          Crash Test Sandero:

                          ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                          Apasa aici
                          Last edited by bunicuta; 26 November 2008, 18:03.

                          Comment


                          • #14
                            Au fost doua crash-teste: un Sandero cu si unul fara safety-pack (adica airbaguri laterale, centuri pretensionate si tetiere "noua generatie").

                            Testul Sandero standard:
                            Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


                            ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                            Apasa aici


                            Testul Sandero safety-pack:
                            Find Euro NCAP latest ratings for recently tested vehicles sorted by publication date, star rating and make with standard equipment or safety pack


                            ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                            Apasa aici


                            Varianta standard are 3 stele, cealalata 4 stele.

                            Nu as putea spune ca e chiar dezastruos, ca se indoaie plafonu', nu e asa important, sa te uiti si la alte modele de 5 stele.
                            Centurile pretensonate la varianta cu laterale aduc imbunatatiri si la impactul frontal.

                            Impactul cu stalpul ma nelinisteste pe mine: trece stalpu ala prin Sandel ca prin unt.
                            Last edited by Stefan; 26 November 2008, 19:54.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Stefan View Post
                              Centurile pretensonate la varianta cu laterale aduc imbunatatiri si la impactul frontal.
                              Doar pt pasager, pt sofer nu este nici o imbunatatire la impactul frontal
                              Last edited by Stefan; 26 November 2008, 20:33.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google