Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Filtru de polen Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • eu am montat filtrul de habitaclu singur prin Iunie si va pot spune ca s-a schimbat treaba cu praful, mizeria pe bord. este un "must have
    . fluxul de aer bagat din exterior nu este deloc afectat. daca intereseaza pe cineva, operatiunea a durat 1 ora, si a iesit impecabil ca in fabrica. am folosit urmatoarele:

    - filtru de habitaclu de sandero cumparat de la auto cobalcescu = 65.00 LEI
    - panza de bonfaier cu latimea de 2 cm lungimea de 2 cm si zimti foarte bine ascutiti
    - panza de bonfaier subtire
    - cutter de buna calitate
    - pila de unghii
    - lanterna frontala - lumina este foarte importanta

    daca nu scoti scaunul pozitia este tare nasoala. acum depinde de cum vrei sa lucrezi ingrijit (cazul meu) sau lasa ca merge.

    iata pasii pe care i-am urmat.

    - am scos cu grija scaunul pasagerului. sa nu zgari plasticele din interior am pus pe sania scaunului un cearceaf. acum ai loc suficient sa stai pe spate si sa bagi bine capul sa vezi locasul.

    - dupa cum se poate vedea locasul are o parte de sus adancita si una iesita in afara. se lucreaza in etape, intai parta adancita si apoi partea de jos.

    - partea adancita: usor cu panza de bonfaier se "freaca" pe marginea din stanga si din dreapta. cu rabdare se poate taia destul de repede, apoi se repeta acelasi procedeu pentru partea de sus si joc prin aceeasi metoda. se foloseste varful cutterului in partea de jos, apoi pe laterale usor. daca ati adancit bine cu panza de bonfaier treaba este extrem de simpla. fiind taiat pe cele 3 parti se impinge capacul in interior. o sa se rupa usor de sus. prima etapa a mers simplu, acum se poate vedea bine in interior si marginile locasului, vaporizatorul de asemenea.

    - partea iesita in afara: se foloseste panza de bonfaier subtire si se taie in jos. grija mare sa nu ajungeti prea jos. se taie si pe o parte si pe alta, nu pana la marginea de jos. apoi ramane doar partea orizontala. o faceti cu 2 mm mai sus folosind panza de bonfaier si apoi cutterul. se impinge si se rupe usor.

    se poate folosi pila de unghii pentru finisaje. curatati zona de frunze si bagati filtru exact ca in descriere, strans din ambele parti evantai si bagat prima oara dupa marginea de sus.

    va pot spune ca am vazut multe filtre pana sa cumpar unul. exista o zicala, dai un ban de face. acest lucru se spune despre filtrul original, gandit sa nu-ti obstructioneze aerul, sa capteze bine praful. in loc sa-l schimb de 3 ori pe an, mai bine pun unul bun si il schimb o data pe an.

    Comment


    • @Winnie:Multumiri!Foarte frumos descris,daca ai fi facut si niste poze ar fi trebuit sa fie un tutorial sticky.

      La revizie am vorbit si eu pentru decupare si montaj filtru,dar nu am avut timp sa ajung.Mi-au spus ca decuparea se face cu un sablon.Intr-adevar,filtrul de polen este un must have...

      Comment


      • Iti pot spune ca acum acea deschidere este perfect taiata prin metoda mea. Am citit multe sfaturi pe loganclub inainte sa ma apuc. Direct cu cutter, cu pistolul de lipit. Am vazut cum aratau pozele lor, majoritatea tiganii. In schimb m-a ajutat mult sa vad o poza la un Logan PH2, care are locasul din fabrica decupat. Am gasit o masina PH2, m-am bagat dedesubt, m-am uitat si am facut strategia. Am ales cea mai buna varianta atat pentru functionalitate cat si pentru estetica.

        Daca mergeti la service o sa vedeti ca folosesc exact aceeasi metoda ca si mine. Pentru ca sunt inginer si tin la masina, am ales sa-mi fac singur lucrarea. La chestii de finete nu prea am incredere in oamenii din service-uri. Ca sa arate la fel lucios unde am taiat, am dat cu pila de unghii foarte usor si apoi cu silicon. Este exact ca la PH2.

        De asemenea o taiere foarte buna atrage si o etanseitate pe masura. Am dat ventilatorul la maxim, am inchis gurile de ventilatie. Nu a iesit nimic pe lateralele filtrului.

        Legat de sablon, nu cred ca exista ceva fizic. Este foarte greu datorita pozitiei chiar si cu scaunul scos sa lucrezi cu ambele maini.Poate se refera la modul de a taia locasul. Cea mai importanta parte este cea iesita in afara. Odata marginile sa fie taiate perfect vertical (d-asta am lucrat pe etape - ca sa vad marginile din interior) apoi partea de jos, orizontala. Trebuie taiat putin mai sus cu 2 mm.

        Puteti tiparii posturile mele, faceti rost de materiale, si va bagati la evaluare sub bord cu o lanterna. Nu trebuie sa o faceti din prima. Si eu am "studiat" problema inainte sa ma apuc. O sa vedeti ca o sa iasa super meserie. Si la final o sa spuneti ca nu era atat de greu pe cat parea initial. Doar rabdare sa fie. Daca o faceti vara, sa o faceti la umbra, cu usile deschise. Ca o sa transpirati din greu.

        Originally posted by Azzzuro View Post
        @Winnie:Multumiri!Foarte frumos descris,daca ai fi facut si niste poze ar fi trebuit sa fie un tutorial sticky.

        La revizie am vorbit si eu pentru decupare si montaj filtru,dar nu am avut timp sa ajung.Mi-au spus ca decuparea se face cu un sablon.Intr-adevar,filtrul de polen este un must have...

        Comment


        • ''Am dat ventilatorul la maxim, am inchis gurile de ventilatie. Nu a iesit nimic pe lateralele filtrului."
          Treaba foarte migaloasa si cu un rezultat final pe masura,dar ma mira ca in momentul cand ai inchis gurile de ventilatie nu a scapat un "part" :-)pe langa filtru.

          Comment


          • totul depinde de calitatea lucrarii ca sa ai o etanseitate maxima. in plus filtrul asta de l-am cumparat are o garnitura de cauciuc de buna calitate. cand il fixez jos, desi apas pe filtru, el nu se duce inainte si inapoi. mai precis sa aiba un "joc". sta pe loc.

            daca vrei sa verifici etanseitatea, iti recomand sa pui spuma de sapun pe margine. eu am facut acest lucru, exista totusi o pierdere de aer, dar este nesemnificativa. bulele de-abia se vad, desi ventilatorul este la 4.

            treaba nu este atat de migaloasa pe cat pare. trebuie sa ai rabdare, sa ai scule potrivite si sa te familiarizezi cu locul si pozitia. apoi totul merge uns.

            Originally posted by Oliseh View Post
            ''Am dat ventilatorul la maxim, am inchis gurile de ventilatie. Nu a iesit nimic pe lateralele filtrului."
            Treaba foarte migaloasa si cu un rezultat final pe masura,dar ma mira ca in momentul cand ai inchis gurile de ventilatie nu a scapat un "part" :-)pe langa filtru.

            Comment


            • nu am verificat cu spuma de sapun ca numa nu ii conducta de gaze,dar totusi un mic part tot iese :-)
              ps.sa nu crezi ca sunt ironic sau badaran dar am incercat o mica gluma
              ps.scuze daca am deranjat sau am fost off topic

              Comment


              • Sandelul meu nu a avut filtru de polen, se pare ca asa a venit din fabrica, mi l-au montat acum la revizie la Cobalcescu , a costat 70 ron.

                Comment


                • Eu nu stiu vreo versiune care sa vina din fabrica cu el pus.

                  Comment


                  • M-am linistit

                    Comment


                    • Montaj Filtru Polen in Habitaclu la Logan PH1...Cred ca este valabil si la Sandero.

                      ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                      Apasa aici

                      Comment


                      • Originally posted by Goan View Post
                        Eu nu stiu vreo versiune care sa vina din fabrica cu el pus.
                        Al meu are!!

                        Comment


                        • daca nu ma insel, din noiembvrie sau decembrie 2009, versiunile superioare de echipare logan/sandero vin cu filtru de polen. cred ca laureate si prestige.
                          dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                          Comment


                          • Eu am masina din august 2009.

                            Comment


                            • mister ciomp mi-a zis ca s-a uitat prin showroom-uri si a vazut ca mai nou se pune si bara minunata stiti voi care

                              Comment


                              • nu am nevoie de el fratilor.... nu cred ca am alergie... astept primavara pt o intalnire la gratar

                                ce bara? chitziman
                                Last edited by raduiancu; 26 November 2010, 20:59. Reason: Automerged Doublepost
                                La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google