eu am montat filtrul de habitaclu singur prin Iunie si va pot spune ca s-a schimbat treaba cu praful, mizeria pe bord. este un "must have
. fluxul de aer bagat din exterior nu este deloc afectat. daca intereseaza pe cineva, operatiunea a durat 1 ora, si a iesit impecabil ca in fabrica. am folosit urmatoarele:
- filtru de habitaclu de sandero cumparat de la auto cobalcescu = 65.00 LEI
- panza de bonfaier cu latimea de 2 cm lungimea de 2 cm si zimti foarte bine ascutiti
- panza de bonfaier subtire
- cutter de buna calitate
- pila de unghii
- lanterna frontala - lumina este foarte importanta
daca nu scoti scaunul pozitia este tare nasoala. acum depinde de cum vrei sa lucrezi ingrijit (cazul meu) sau lasa ca merge.
iata pasii pe care i-am urmat.
- am scos cu grija scaunul pasagerului. sa nu zgari plasticele din interior am pus pe sania scaunului un cearceaf. acum ai loc suficient sa stai pe spate si sa bagi bine capul sa vezi locasul.
- dupa cum se poate vedea locasul are o parte de sus adancita si una iesita in afara. se lucreaza in etape, intai parta adancita si apoi partea de jos.
- partea adancita: usor cu panza de bonfaier se "freaca" pe marginea din stanga si din dreapta. cu rabdare se poate taia destul de repede, apoi se repeta acelasi procedeu pentru partea de sus si joc prin aceeasi metoda. se foloseste varful cutterului in partea de jos, apoi pe laterale usor. daca ati adancit bine cu panza de bonfaier treaba este extrem de simpla. fiind taiat pe cele 3 parti se impinge capacul in interior. o sa se rupa usor de sus. prima etapa a mers simplu, acum se poate vedea bine in interior si marginile locasului, vaporizatorul de asemenea.
- partea iesita in afara: se foloseste panza de bonfaier subtire si se taie in jos. grija mare sa nu ajungeti prea jos. se taie si pe o parte si pe alta, nu pana la marginea de jos. apoi ramane doar partea orizontala. o faceti cu 2 mm mai sus folosind panza de bonfaier si apoi cutterul. se impinge si se rupe usor.
se poate folosi pila de unghii pentru finisaje. curatati zona de frunze si bagati filtru exact ca in descriere, strans din ambele parti evantai si bagat prima oara dupa marginea de sus.
va pot spune ca am vazut multe filtre pana sa cumpar unul. exista o zicala, dai un ban de face. acest lucru se spune despre filtrul original, gandit sa nu-ti obstructioneze aerul, sa capteze bine praful. in loc sa-l schimb de 3 ori pe an, mai bine pun unul bun si il schimb o data pe an.
. fluxul de aer bagat din exterior nu este deloc afectat. daca intereseaza pe cineva, operatiunea a durat 1 ora, si a iesit impecabil ca in fabrica. am folosit urmatoarele:
- filtru de habitaclu de sandero cumparat de la auto cobalcescu = 65.00 LEI
- panza de bonfaier cu latimea de 2 cm lungimea de 2 cm si zimti foarte bine ascutiti
- panza de bonfaier subtire
- cutter de buna calitate
- pila de unghii
- lanterna frontala - lumina este foarte importanta
daca nu scoti scaunul pozitia este tare nasoala. acum depinde de cum vrei sa lucrezi ingrijit (cazul meu) sau lasa ca merge.
iata pasii pe care i-am urmat.
- am scos cu grija scaunul pasagerului. sa nu zgari plasticele din interior am pus pe sania scaunului un cearceaf. acum ai loc suficient sa stai pe spate si sa bagi bine capul sa vezi locasul.
- dupa cum se poate vedea locasul are o parte de sus adancita si una iesita in afara. se lucreaza in etape, intai parta adancita si apoi partea de jos.
- partea adancita: usor cu panza de bonfaier se "freaca" pe marginea din stanga si din dreapta. cu rabdare se poate taia destul de repede, apoi se repeta acelasi procedeu pentru partea de sus si joc prin aceeasi metoda. se foloseste varful cutterului in partea de jos, apoi pe laterale usor. daca ati adancit bine cu panza de bonfaier treaba este extrem de simpla. fiind taiat pe cele 3 parti se impinge capacul in interior. o sa se rupa usor de sus. prima etapa a mers simplu, acum se poate vedea bine in interior si marginile locasului, vaporizatorul de asemenea.
- partea iesita in afara: se foloseste panza de bonfaier subtire si se taie in jos. grija mare sa nu ajungeti prea jos. se taie si pe o parte si pe alta, nu pana la marginea de jos. apoi ramane doar partea orizontala. o faceti cu 2 mm mai sus folosind panza de bonfaier si apoi cutterul. se impinge si se rupe usor.
se poate folosi pila de unghii pentru finisaje. curatati zona de frunze si bagati filtru exact ca in descriere, strans din ambele parti evantai si bagat prima oara dupa marginea de sus.
va pot spune ca am vazut multe filtre pana sa cumpar unul. exista o zicala, dai un ban de face. acest lucru se spune despre filtrul original, gandit sa nu-ti obstructioneze aerul, sa capteze bine praful. in loc sa-l schimb de 3 ori pe an, mai bine pun unul bun si il schimb o data pe an.
Comment