Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Ajutor alegere motorizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by chroma View Post
    da consuma mult, mai mult decat 1.6. Nu are puterea unui 1.6, nu are cuplul unui 1.6 si in plus la 1.6 este disponibil la 3000 la 1.2 la 4300, un laureate de 1.2 are cam aceeasi masa cu un laureate de 1.6, 1.2 este euro5 1.6 de 90 este euro4 etc
    Repet: 1.6 consuma mai putin ca 1.2?

    Cum e posibil asa ceva, Doamne sunt inginer mecanic.

    Poate consuma numai la viteza mare de ex la 150 km/h pe autostrada, la aceiasi viteza pt ca e submotorizata la viteza asta.

    Insa in oras sau la o exploare normala cum asa ceva?

    Datele constructorului Dacia sunt gresite?

    Sunt atatia oameni cu 1.6 care se plang ca le consuma masina mult...

    Comment


    • #17
      deoarece masina va fii mai mult folosita pe drumuri scurte si in oras, tiind sa aleg 1.2 .v-a fii masina de cuplu pentru o perioada, apoi o sa-mi iau alta pt mine si ii va ramane prietenei. deci cred ca e mai ok 1.2 decat 1.6

      Comment


      • #18
        ca sa nu mai repet. un drum de vreo 40 km in afara Craiovei. scuzati calitatea
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Originally posted by ascomp View Post
          Repet: 1.6 consuma mai putin ca 1.2?

          Cum e posibil asa ceva, Doamne sunt inginer mecanic.

          Poate consuma numai la viteza mare de ex la 150 km/h pe autostrada, la aceiasi viteza pt ca e submotorizata la viteza asta.

          Insa in oras sau la o exploare normala cum asa ceva?

          Datele constructorului Dacia sunt gresite?

          Sunt atatia oameni cu 1.6 care se plang ca le consuma masina mult...
          da, consuma mai putin. Toti care au logan de 1.6 sau Sandero de 1.6 (euro 3 sau 4) au consumurile astea: extraurban intre 5 si 5.5, urban intre 7.8 si 8.5 (9 cand este foarte frig). este foarte posibil, am spus mai sus care sunt diferentele (o parte dintre ele). Consumul are stransa legatura cu viteza (cum ai spus tu) numai ca toate celelalte caracteristici enumerate se pastreaza indiferent de viteza masinii. Nu laud masina mea (nu este singura care consuma putin), laud motoarele de 1.6 euro4 si euro3 care au echipat modelele Dacia. NICIODATA, in 9 ani de lucru in cadrul grupului, la o exploatare normala, pe benzina de 95, in oras aglomerat, 1.6 nu a consumat mai mult de 9 (constructorul da 9.8). Cei care se plang de consum sa invete sa conduca economic pentru ca se poate. Un 1.6 intretinut, pe un drum Craiova-Bucuresti (autostrada mers cu 170-180) nu va consuma mai mult de 6.5-7 l/100km (asta cu a.c)
          Last edited by chroma; 21 September 2013, 22:11.

          Comment


          • #20
            dar 1.6 euro 5? dat fiind faptul ca doresc masina de maxim 2-3 ani vechime si km putini. dupa 2010 sunt euro5.alea cum consuma? totusi 1.2 se incalzeste mai repede decat 1.6. va face prietena iarna drumuri de 2,5 km(atata are pana la munca si nu este alta alternativa)

            Comment


            • #21
              1.6 de 85 consuma ceva mai mult (afara 6,3 in oras 9,2). 1.2 se incalzeste mai greu decat 1.6. poti pune un grup de climatizare de diesel si ai cald de cum te urci in masina (ventilator pe treapta 2 si rezistenta incepe sa bage cald). Nu-ti face probleme cu caldura, caldura va fi. Daca pui si conducte sub scaune se incalzeste si se raceste toata masina odata nu din fata catre spate. Cauta un sandero 2008 de 1.6 si nu vei regreta. Daca insa vrei ceva mai nou.... ieri am mers toata ziua cu o fiesta de 1.4 96 cai. In oras am avut consum 7.4. am facut cam 140km. Azi am mers cu un focus de 1.0 125 cai vreo 50 km prin oras. Consum 6.4 (sunt convins ca daca mergeam vreo saptamana cu el scoteam spre 6, cartea zice 5.9). ia in calcul de toate si apoi si banii. Un sandero bun nu cred sa se desparta cineva de el sub 5000, un fiesta bun 2011 e undeva la 7100. Focus de 1.0 second nu cred sa gasesti sub 9000
              Last edited by chroma; 21 September 2013, 22:50.

              Comment


              • #22
                sandero am gasit intre 5 si 6000 din 2011 cu 20 d mii de km
                ma refeream la incalzirea motorului. nu vreau motor turbo, ca s-ar infunda turbina la drumuri asa scurte. motorului turbo nu-i poti da talpa pana nu se incalzeste, apoi trebuie sa mergi usor inainte de a-l opri.

                Comment


                • #23
                  Fiind un om incapatanat cu riscul de a enerva unii oameni
                  reiau disputa ca motorul de 1.6 consuma mai putin ca 1.2

                  Daca va uitati pe topicul de motorizari:
                  http://www.clubsandero.ro/dacia_sand...enzina-f7.html
                  unde zeci de oamenii vorbesc despre consumul la masina lor
                  se desprinde concluzia ca 1.6 in media extraurban are cam 6,5% iar urban se apropie lejer de 10%

                  Iar 1.2 are sub 6% media extraurbana si in jur de 7%, 7% si ceva in oras.
                  Exact cum consuma masina mea: 5,8 in afara si 7 in oras. Si eu nu merg incet ca la carte. Insa daca dorim sa conducem ca la carte cu accelerari ca la carte, cu frane de motor si depasiri cand e cu rosu in calendar asta e altceva. Unde mai e placerea condusului? E ca si cum faci dragoste cu prezervativ.

                  Deci eu nu sunt de acord ca un amarat de motor de nici 1200 cc consuma mult la fel cum nu pot fi de acord ca o Dacia nemodificata tehnic prinde 200km/h.
                  Insa e democratie.

                  Comment


                  • #24
                    Asa cred si eu ca e. Si as prefera sa merg semi-sportiv cu un 1,2 decat la consum cu un 1.6. Faza e ca orice masina conduc merg cu ea cam la 70-80% din limita sa, iar pe curbe o tin aproape de limita derapajului. Doar cu un motor mai mic m-as putea calma.

                    Comment


                    • #25
                      "9.5 e un consum mare dupa mine. Am facut Cluj-Munchen cu 4 persoane in masina si cateva bagajele si am avut 6.3."
                      "Iarna, consumul in oras, in Brasov, Il am intre 7,5 si 8 l. Consumul il consider situatat catre limita superioara a suportabilitatii. Trebuie sa luam in calcul si o masa a masinii de cca 1000 kg, temperaturile de afara, aglomeratia din trafic, distanta pe care o parcurgi cu motorul rece, nr pasagerilor din masina etc, etc



                      deci?
                      unii stiu sa conduca economic, altii au un stil mai sportiv de obicei. consumul este relativ si sunt prea multi factori in discutie. Cert este ca acelasi sofer cu acelasi stil de condus, cu motorizari diferite, reuseste un consum mediu (toate cele 3 categorii) mai scazut cu 1.6 fata de 1.2. PUNCT.

                      Comment


                      • #26
                        Deci sa inteleg atunci ca datele date de producatorul Dacia cu privire la consumuri pe modele sunt total gresite?

                        * astept cu interes un motor de vreo 2000 cc benzina care sa consume mai putin decat cel de 1.6 si desigur decat cel de 1.2 :-)

                        Comment


                        • #27
                          Pana la urma am ales sandero 1.2 gpl din 2012

                          Comment


                          • #28
                            Pana la urma am ales 1.2. Il gasiti la my ride.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google