Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cum se comporta in accidente?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Spanu View Post
    legat de accidente..hai sa dezvoltam un pic cazul patronului de la Edy spedition.
    ideea e ca daca reusesti sa mori intr-un S (mercedes S class) inseamna ca ala chiar a avut ghinion, sau ceva s-a intamplat...
    Ce sa se intample? Voi n-ati vazut unde era camionul si cum arata? La viteza turismului, in caz de impact frontal cu un camion se comporta ca si cum ai lovi un zid (viteza de impact= viteza turism+ viteza camion, deci probabil undeva in jur de 150-180km/h minim). In cazul lui puteam sa spunem ca avea sansa daca scapa, nu ca a avut nesansa sa moara. Am vazut cu multi ani in urma un accident filmat in direct pe o autostrada in Germania, in care unul cu un Mercedes cabriolet a atins parapetul de pe mijloc si s-a rasturnat de cateva ori (viteza inregistrata de camera era de aprox 200 km/h). A scapat.

    Comment


    • #17
      D-zeu sa-l odihneasca.
      las' ca'i mai bine ca a fost TIR...doamne fereste era un logan, eu tu voi familii nevinovate...scapa el in cazu acela...lasa asa...mai bine TIR

      Comment


      • #18
        Originally posted by Spanu View Post
        legat de accidente: eu am luat in plin, pe mijlocul masinii un caine la 50-60km/h.
        mi-a spart grila de jos(inlocuita), radiatoarele s-a contorsionat si sunt potcoava(asa le-am lasat.merg in continuare) si carenaje de plastic de sub bara sparte+suport numar. inlocuite amandoua. cainele a decedat(imi pare rau pt el).unde vreau sa ajung: in momentul impactului am avut senzatia ca masina s-a facut praf. bubuitura a fost foarte mare.
        al doilea eveniment : m-am certat cu unul in trafic si mi-a pus frana in fata. am intrat in el la 20-25 de km /h. neavand centura am dat cu capul in volan.rezultat: numar stramb atat.
        al treilea eveniment: m-a agatat unul in spate. erau eram oprit iar el mi-a intrat in partea dreapta spate din lateral in bara(nu a atins aripa sau roata) eram la volan, masina a fost aruncata in lateral de spate circa 30 cm. rezultat bara zgariata.
        concluzia: cand e vb de incidente minore masina rezista. doamne fereste sa apuc sa va povestesc ce se intampla la 80 km la ora cu un alt obiect in fata.
        ai avut ceva aventuri

        Comment


        • #19
          cand faci 130 000 km in 3 ani si 10 luni sunt multumit ca am scapat doar cu atat.
          -fara-

          Comment


          • #20
            Originally posted by Spanu View Post
            cand faci 130 000 km in 3 ani si 10 luni sunt multumit ca am scapat doar cu atat.
            Daca mergi asa mult, de ce nu ai luat diesel?
            Scuze de off....

            Comment


            • #21
              nu exista diesel atunci, nu imi palce dieselul, iar economia e prea mica..nu se merita.
              -fara-

              Comment


              • #22
                Daca pui un consum cu 2l/100 mai mic la diesel fata de benzina eu cred ca merita.
                1300*2l=2600l
                2600*6lei/l=15600lei
                15600/4,5lei/euro=vreo 3500(3466)
                Deci merita sau nu?
                Acum de la 1,2 la 1,5/90CP , la varianta Smile, e o diferenta de 2200euroi.

                Comment


                • #23
                  Plus reviziile mai costisitoare la diesel, intervalul de km mai mic intre revizii(15k km) si in 130k km poti socoti macar un set de injectoare,asta datorita fiabilitatii motoarelor Diesel by Renault, care nu sunt tocmai cativa lei. In concluzie merita pentru cine chiar vrea Diesel, pentru restul benzina va ramane o alegere buna in cazul masinilor Renault, asta si datorita posibilitatii conversiei pe GPL.

                  Comment


                  • #24
                    exemplu concret dar cu logan.
                    Coleg, autostrada Bucuresti-Pitesti, Logan, 140km/h, a derapat, a intrat in parapet cu fata, intors din impact, impact cu spatele. Masina dauna totala. Ei doi au scapat fara nicio zgarietura.
                    Morala: cand iti vine ceasul, poti sa fii in clasa A,B,C,S, seria 3, 5, 6, XC, C6 etc... pt tine se opreste acolo totul.
                    Din experienta personala si nu neparat la volan, chestii de sanatate, am ajuns la concluzia ca mai bine te bucuri de ceea ce ai, ce vezi, unde te plimbi decat sa te gandesti ca n-am 6 airbaguri, ESP, TCS, EBD, XXX (asta nu inseamna sa gonim ca Schumacher). Iarasi, nu inseamna ca sistemele de mai sus nu au niciun rol.
                    http://acupuncturablog.wordpress.com/

                    Comment


                    • #25
                      diferenta de consum nu e de 2l intre diesel si benzina cel putin la modul meu de condus diferenta e de 1 l.
                      deci: la 100km economie de 1l
                      la 1000km economie de 10l
                      la 10 000km (la cat fac revizia) economie de 100 l
                      100 de l de diesel sunt 600 lei. din care 150 ii platesti in plus la revizie pe filtrul diesel si manopera aferenta lui. iti ramane o economie de 450 lei la 10 000km. sincer pe mine nu ma incanta.
                      -fara-

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Spanu View Post
                        m-am certat cu unul in trafic si mi-a pus frana in fata. am intrat in el la 20-25 de km /h. neavand centura am dat cu capul in volan.rezultat: numar stramb atat.
                        Si continuarea?...... dupa ce l-ai pocnit nu l-ai pocnit si tu dupa ce a coborat din masina?

                        Legat de patronul de la Edy umbla o vorba pe aici prin Timisoara ca nu ar fi avut ce sa caute pe acel drum si ca ar avea datorii ft mari. Unii zic ca nu a fost chiar o intamplare.
                        Pe buna dreptate - chiar daca nu esti atent si vezi tir-ul tarziu, tot tragi stanga de volan sau dreapta cu riscul de a iesi pe camp, dar scapi cu viata.
                        In plus de asta la cati km avea el la activ...... o asa greseala nu se pupa cu experienta nici in ruptul capului; cum socotesti tot da cu virgula.

                        Adevarul nu o sa il aflam niciodata din pacate.

                        Si ca o stire de ultima ora Edy Spedition a intrat in insolventa

                        Comment


                        • #27
                          nu m-am dat jos din masina ca peste 3 zile aveam nunta, si imi lasasem si "accesoriile" acasa. ca altfel maturam cu ei pe jos.
                          -fara-

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by ninjoaca View Post
                            Si continuarea?...... dupa ce l-ai pocnit nu l-ai pocnit si tu dupa ce a coborat din masina?

                            Legat de patronul de la Edy umbla o vorba pe aici prin Timisoara ca nu ar fi avut ce sa caute pe acel drum si ca ar avea datorii ft mari. Unii zic ca nu a fost chiar o intamplare.
                            Pe buna dreptate - chiar daca nu esti atent si vezi tir-ul tarziu, tot tragi stanga de volan sau dreapta cu riscul de a iesi pe camp, dar scapi cu viata.
                            In plus de asta la cati km avea el la activ...... o asa greseala nu se pupa cu experienta nici in ruptul capului; cum socotesti tot da cu virgula.

                            Adevarul nu o sa il aflam niciodata din pacate.

                            Si ca o stire de ultima ora Edy Spedition a intrat in insolventa
                            Daca experienta si sutele de mii de km nu puteau sa il duca la un astfel de accident inseamna ca atatia ani de afaceri nu puteau sa il duca la datorii asa de mari?! Rationamentul tau e gresit. Accidentul de aia e accident...ca se intampla accidental indiferent de cat de destept esti.

                            Comment


                            • #29
                              Ai tu dreptatea ta - depinde cum privesti lucrurile.

                              Oricum astea sunt numai pesupuneri si adevarul cum am mai spus nu o sa il stim niciodata. (dar insolventa intervenita subit dupa ce el nu mai exista?!?.....) in fine - asta este.

                              Cel mai bine este sa nu se intample asa ceva.

                              Comment


                              • #30
                                Pe bune acuma...nu prea inteleg ce legatura e intre Edy Spedition si cat de sigura este Sandero in accidente...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google