Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Cum se comporta in accidente?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum se comporta in accidente?

    Vreau sa-mi cumpar un sandero si ma intereseaza partea de siguranta(o sa pun si airbagurile laterale).
    Cei care aveti cunostinta de asa ceva, cum se comporta masina in caz de accidente usoare/medii comparativ cu alte masini de 5* nu foarte scumpe(sa zicem pana in 12-13 mii euro).
    Nu iau in calcul un impact frontal la 100km/h pentru ca ma gandesc ca acolo nici o masina nu te mai salveaza.

    Aceasi intrebare si din punct de vedere al sigurante active. Cat de mult conteaza lipsa ESP-ului in conditiile in care nu se exagereaza cu viteza, iar masina va fi condusa 80-90% din timp in oras.

  • #2
    Cred ca cel mai bine ti-ai putea face o parere folosind datele din Testele EuroNCAP. Exista acolo si o sectiune cu film si imagini.
    Eu dupa asa ceva m-as ghida. Dupa pareri de genu "Am un prieten, a dat cu ea de 2 stalpi si nu a avut nimic..." nu stiu ce sa zic.

    Comment


    • #3
      Dupa testele euroncap, cu tot cu airbaguri laterale are 4 stele, cei drept pintre cele mai slabe masini din europa, dar totusi decente, de exemplu nici nu se poate compara cu vechiul chevrolet aveo care are doar 1.5 stele.

      Comment


      • #4
        Bine da Kia C'eed si i30-le au 5 stele. De la 3/4 la 5 e o diferenta.

        Comment


        • #5
          Diferenta de la 4 la 5 stele e data de 3 puncte obtinute in plus la protectia pietonilor, deci pentru sofer/pasager teoretic masinile ar trebui sa fie la fel de sigure. Ceea ce probabil face diferenta ar fi ESP-ul prezent pe ceed/i30.

          Intrebarea e: pentru soferul calculat, care nu se crede la curse pe sosele, diferenta de securitate chiar isi merita cei 20-30% bani in plus pe o coreeana plus costuri mult mai mari de casco/intretinere/piese. - vorbim strict de partea de securitate, nu ca una are plastic mai placut la atingere sau are nu stiu ce player la care pot conecta iPod.

          Poate fi considerata Sandero o masina care te poate duce in sugaranta din punctul A in B?
          Last edited by and_rei; 15 February 2012, 15:49. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Eu zic ca DA, poate fi considerata Sandero o masina care te duce in siguranta din A in B. Totusi este o masina produsa in 2008 testata EuroNcap, nu o poti compara cu 1300/1410 care eu personal le consider pericol public. Deci repet, eu o consider buna si sigura pt cat costa.

            Comment


            • #7
              Nici nu incerc sa o compar cu asa ceva, incerc sa o compar cu alte masini low cost.
              Pe vremea lu 1310 nici nu exista ideea de celula de siguranta. Nici macar in aveo nu m-as urca. Cica aveo asta nou are 5 stele si este chiar ieftin, dar nu-mi place cum arata nici cu slujbe.

              Cum sta la nivelul de zgomot interior si vribatii un sandero smile? Noi am vazut ca stau acceptabil. Masini cu ceva vechime am vazut doar variante inferioare la care ai impresia ca stai pe motor si mergi pe drum de munte. Isi pastreaza calitatile veersiunea smile? Adica chiar se simpte ca masina e lucrata altfel soar e doar mai frumoasa la inceput?

              Nici nu incerc sa o compar cu asa ceva, incerc sa o compar cu alte masini low cost.
              Pe vremea lu 1310 nici nu exista ideea de celula de siguranta. Nici macar in aveo nu m-as urca. Cica aveo asta nou are 5 stele si este chiar ieftin, dar nu-mi place cum arata nici cu slujbe.
              Last edited by and_rei; 15 February 2012, 16:34. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                4 stele sunt si ele ceva, iar daca mergi linistit nu o sa ai mare nevoie de esp. Nu zic ca nu e bun si nu ar fi frumos sa aiba si sandero asa ceva, dar se poate si fara.

                Comment


                • #9
                  haideti sa abordam si invers: nu conteaza ca mergi cu 100 km/h sau mergi cu 60 km/h atata timp cat vine unul cu tirul si se urca pe tine. ati vazut ce inseamna impactul unui logan cu un ML(cazul Huidu). poti sa ai si hummer daca te loveste trenul...
                  in principiu daca te uiti la un sandero avariat si vezi cum s-a deformat la o viteza relativ mica, poti sa zici ca ai un procent destul de bun ca sa scapi.

                  orice masina primeste stele in plus la testul euroNCAP daca are avertizare pt centuri nepuse. prefer sa aiba 3 stele pt siguranta impactului decat sa ia 5 stele pt diverse gadgeturi care nu au treaba cu impactul efectiv.
                  Last edited by Spanu; 15 February 2012, 17:35.
                  -fara-

                  Comment


                  • #10
                    si eu ca Spanu..poate cade un copac...si nu prea mai conteaza...dar daca tu pui raul inainte...iti iei un HUMMER...si sincer daca zici ca mergi mai mult prin oras...

                    Comment


                    • #11
                      Acum nu stiu cu siguranta la Sandero.
                      Vara trecuta am lovit-o usor in parcare pe partea usilor si s-au indoit instant, la viteza de parcare cu spatele... Acum am inteles de ce.
                      Am fost de curand sa mi se schimbe o yala la o usa si a desfacut toata masca de pe interior. Cand am vazut cum arata acea usa, efectiv o foita de tabla cu diverse accesorii (macara, yala) m-a cam uimit un pic si nu in mod placut. Nu vreau sa ma gandesc la un impact lateral, sincer, cred ca intra toata masina prin usa si imi ia locul la volan.

                      Acum stiu ca sunt conceptele de caroserie care preiau impactul din fata si il distribuie pe toata lungimea si te miri dupa aia de ce s-a indoit prin spate, dar totusi...
                      Nici nu am vazut cum arata o alta masina, de 5 stele, de exemplu o KIA Cee'd sa fac o comparatie.
                      In final, speram sa nu avem incidente, accidente. Dar daca te face sa te simti mai bine si sa nu stai cu frica, dai un ban in plus. Macar o sa conduci cu speranta ("iluzie"?) ca esti mult mai protejat.
                      http://acupuncturablog.wordpress.com/

                      Comment


                      • #12
                        Parerea mea e ca tocmai asta e problema la masinile scumpe, e mai mult iluzia ca sunt mai sigure, am vazut de exemplu un test independent cu un golf 6 la 90km/h intrat frontal in perete. Soferul nu avea nici macar o zgarietura, dar totusi murise din cauza decelaratiei puternice care practic i-au strivit creierul si organele interne.
                        Si eu stiu un aveo modelul vechi de 1.5 stele euroncap zgariat putin in parcare, rezultatul: zici ca l-a lovit care din plin in lateral.

                        Comment


                        • #13
                          legat de accidente: eu am luat in plin, pe mijlocul masinii un caine la 50-60km/h.
                          mi-a spart grila de jos(inlocuita), radiatoarele s-a contorsionat si sunt potcoava(asa le-am lasat.merg in continuare) si carenaje de plastic de sub bara sparte+suport numar. inlocuite amandoua. cainele a decedat(imi pare rau pt el).unde vreau sa ajung: in momentul impactului am avut senzatia ca masina s-a facut praf. bubuitura a fost foarte mare.
                          al doilea eveniment : m-am certat cu unul in trafic si mi-a pus frana in fata. am intrat in el la 20-25 de km /h. neavand centura am dat cu capul in volan.rezultat: numar stramb atat.
                          al treilea eveniment: m-a agatat unul in spate. erau eram oprit iar el mi-a intrat in partea dreapta spate din lateral in bara(nu a atins aripa sau roata) eram la volan, masina a fost aruncata in lateral de spate circa 30 cm. rezultat bara zgariata.
                          concluzia: cand e vb de incidente minore masina rezista. doamne fereste sa apuc sa va povestesc ce se intampla la 80 km la ora cu un alt obiect in fata.
                          -fara-

                          Comment


                          • #14
                            legat de accidente..hai sa dezvoltam un pic cazul patronului de la Edy spedition.
                            ideea e ca daca reusesti sa mori intr-un S (mercedes S class) inseamna ca ala chiar a avut ghinion, sau ceva s-a intamplat...
                            -fara-

                            Comment


                            • #15
                              in mass-media se foloseste cuvantul sansa pt toate nesansele posibile, asa si persoana respectiva a avut sansa sa intre intr-un tir si nu intr-un sandero, altfel azi vorbeam de un alt caz Huidu. Parerea mea, testele astea sunt facute pentru marketing, eficienta lor undeva la 20%.
                              Last edited by marian66v; 5 June 2012, 19:23. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google