Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Un nou proiect numit Sandero a facut valuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by catal1n2000 View Post
    Personal cred ca ar trebui sa aiba macar 4 stele.
    Nu are cum sa ia 4 stele, atata timp cat nici vorba ca cei de la reno' sa introduca si centuri cu limitator de efort, iar la Logan exista risc mare de ranire a soferului din cauza pedalelor care la impact ii prind picioarele (sper ca macar asta s-o fi rezolvat la Sandero) si airbag-uri care se deschid in 2 etape (la Logan airbag-uri se deschid dintr-o data, ceea ce poate cauza ranirea soferului sau pasagerului)

    ps. chiar daca ar obtine 4 stele Sandero, tot ar fi jenant pentru o masina din 2008, daca va uitati la teste o gramada au deja 5 stele, fapt care se pare ca ii va determina pe cei de NCAP sa mai introduca o stea, adica sa se ajunga la 6 stele pentru o mai buna departajare.

    Comment


    • #77
      4 stele o sa ia.

      Comment


      • #78
        renault sandero a luat 4 stele. sigur si dacia sandero tot 4 va lua.
        Scuzati absenta indelungata. I'm back

        Comment


        • #79
          bre, unde ai vazut tu renault sandero testat de euroncap? ce interes ar avea o organizatie europeana sa testeze un model comercializat numai in America de Sud?

          Comment


          • #80
            NCAP testeaza masinile care se comercializeaza in primul rand pe teritoriul Europei, probabil Sandero va fi testat dupa ce va patrunde pe piata noastra, cea englezeasc, germana, franceza...etc.
            Oricum, hai sa zicem ca daca Logan a obtinut 3 stele, iar Sandero va obtine 4 stele, e important care va fi diferenta dintre Logan si Sandero la impactul frontal, adica aici vreau sa vad o imbunatatire semnificativa la Sandero.
            Sincer nu prea ma intereseaza daca cei de la reno' au imbunatatit sau nu impactul cu pietonii, sau ca au montat sistem ISO-FIX si din cauza asta masina va obtine 4 stele.
            Avand in vedere ca airbag-urile laterale sunt optionale, rezulta ca NCAP va testa masina fara acestea, de unde si probabil punctaj ff apropiat intre Logan si Sandero.
            Concluzia e: 4 stele nu ii ajuta pe cei din masina in cazul unui impact frontal daca diferenta de la 3 stele (Logan) la 4 stele (Sandero) va fi data de redesenarea partii frontale a masinii la impactul cu pietonii sau a sistemului ISO-FIX (care nici nu stiu daca exista pe Logan si Sandero)

            Comment


            • #81
              Mi se pare ca in Franta pe versiunile de top exista airbag lateral standard. Mi-e lene sa caut acum, dar parca asa citisem.
              Ma gandesc ca au facut chestia asta special pentru ca la crash-test NCAP sa ia o masina cu ele standard.

              LE:
              En série, la Sandero (7 800 € en 1.4 uniquement) offre ABS, AFU, 2 airbags, compte-tours, vitres teintées et ventilation à 4 vitesses (les seules options étant les airbags latéraux ainsi que la peinture métal), ce à quoi l'Ambiance ( 8 500 €, elle aussi en 1.4) ajoute la direction assistée, la condamnation centralisée et le pré-équipement radio, tout en donnant accès à d'autres options : vitres et rétros électriques, clim, radio et antibrouillards.
              Au-dessus, la Lauréate (disponible en 1.4 - 9 300 €- et 1.6 - 9 800 €-)offre ces dotations en série (clim et radio exceptées) en les complétant par la banquette arrière rabattable 1/3-2/3, le volant réglable en hauteur, l'ordinateur de bord, une décoration intérieure plus étoffée, le siège à la hauteur et au soutien lombaire ajustables, et les ceintures à prétensionneurs pyrotechniques notamment. La clim et la radio restent en option, tandis qu'elle donne accès aux vitres arrière électriques et aux jantes alu.
              Enfin, la Prestige (10 900 € en 1.6 uniquement) ajoute à la dotation de la Lauréate la clim, et la radio CD.
              sursa:caradisiac.com

              Caradisiac spune de centuri cu sistem de pretensionare pirotehnic.

              La Lauréate (disponible à partir de 9.300 €) y ajoute les rétroviseurs électriques, les anti-brouillard, la banquette rabattable 2/3 1/3, les lève-vitres électriques, les airbags latéraux, l'ordinateur de bord...
              sursa: nouvelobs.com

              Iar astia confirma ca Laureate in Franta are airbag lateral in serie

              Deci sanse mari pentru 4 stele,... sau poate chiar... 5?????
              Last edited by Stefan; 18 May 2008, 14:44.

              Comment


              • #82
                Hmm, deci daca in Franta exista centuri cu limitator de efort si la noi nu, asta e o mare magarie, macar sa le fi pus ca optionale.
                Repet, poate sa ia Sandero si 5 stele NCAP, daca obtine punctaj maxim la protectie pietoni si ISOFIX, dar in caz de impact frontal eu mor in accident. Deci ar fi bine sa aiba 4-5 stele, cu conditia sa fie date puncte in plus pentru protectia pasagerilor si soferului.

                Comment


                • #83
                  Pai ce la noi nu sunt centuri pretensionate pirotehnic?
                  In comunicatul de presa parca asa spune: e unul din plusurile fata de Logan, langa ABS cu AFU, si airbag in 2 etape.

                  Comment


                  • #84
                    Pretensionate sunt centurile dar nu au limitator de efort (cel putin Andrei zicea ca nu exista asa ceva la Sandero), adica in caz de coliziune frontala, centurile (cu limitator) nu se blocheaza ranind astfel toracele si clavicula pasagerului, ci in functie de greutatea pasagerului, in caz de impact, centura(partea orizontala a centurii) blocheaza bazinul pasagerului in scaun pentru a nu aluneca pe sub centura, iar partea oblica a centurii (care vine peste lavicula si torace) permite pasagerului sa vina lin inspre airbag-ul frontal, astfel tensiunea la nivelul gatului si coloanei sunt reduse, plus ca scade riscul rupturii sau deplasarii organelor interne (plamani, inima..etc.)

                    ps. acum vad inca o chestie, tu spui ca ar avea Sandero airbag-uri in 2 etape ? asta ar fi senzational (poate ne confirma Andrei)

                    Comment


                    • #85
                      Comunicatul de presa (se gaseste si un engleza si in franceza, a circulat prin toata presa):


                      Dacia Sandero este echipata cu centuri de siguranta cu prindere in 3 puncte, care dispun, in cazul centurilor din fata, de limitatoare de efort pentru o mai buna protectie in zona toracelui. In functie de versiune, centurile de siguranta sunt completate cu un sistem de reglare pe inaltime, care optimizeaza sustinerea corpului in caz de impact. Sistemul de retinere poate fi completat, in cazul locurilor din fata, de dispozitive pirotehnice de pretensionare. In functie de nivelul de echipare, Dacia Sandero poate fi prevazuta cu pana la 4 airbag-uri. Airbag-ul sofer a fost special conceput pentru Dacia Sandero, fiind prevazut cu un orificiu prin care se regleaza presiunea exercitata asupra corpului in cazul activarii. Cele doua airbag-uri laterale din zona capului si a toracelui – disponibile in optiune in functie de versiune – ofera o protectie suplimentara in caz de soc lateral, completata de structurile de protectie incorporate in portiere. Scaunele ranforsate dispun de tetiere special concepute pentru a evita un traumatism al vertebrelor cervicale in caz de impact brutal din spate. Aceasta configuratie noua amelioreaza pozitia spatelui si asigura o pozitie mai confortabila a capului. Dacia Sandero beneficiaza de sistemul de fixare ISOFIX pentru copii pentru locurile laterale din spate.

                      Comment


                      • #86
                        Pai daca acel comunicat e adevarat, atunci se pare ca Andrei m-a dezinformat, eu am intrebat aici pe forum daca sunt sau nu centurile cu limitator de efort si el a zis ca NU. Oricum, ma bucur nespus ca sunt ce limitator de efort, asa intram si noi in randul lumii (cum se zice).
                        In cazul airbag-urilor, nu cred ca sunt in 2 etape. Uite ce zice aici:

                        " United States Patent 4213635

                        A two-stage air bag system which includes an air bag, a first pressure device for supplying first stage expansive pressure to the air bag when an impact is detected, a second pressure device for supplying second stage expansive pressure to the air bag and a delayed ignition signal generator responsive to the magnitude of the first stage expansive pressure for activating the second pressure device when the magnitude of the first stage expansive pressure exceeds a predetermined value."

                        Nu cred ca e cazul lui Sandero, pur si simplu acel orificiu e montat pentru un mai usor contact al capului cu airbag-ul, in cazul in care forta cu care capul loveste airbag-ul e mare atunci acea "supapa" din airbag permite aerului sa iasa pentru ca, capul soferului sa se plieze in airbag, adica airbag-ul sa preia conturul fetei soferului, reducand riscul de ranire.

                        Comment


                        • #87
                          Originally posted by bunicuta View Post
                          Pai daca acel comunicat e adevarat, atunci se pare ca Andrei m-a dezinformat, eu am intrebat aici pe forum daca sunt sau nu centurile cu limitator de efort si el a zis ca NU.
                          "dezinformat" e un cuvant destul de dur. O fi gresit si el, doar e om. Comunicatul e adevarat ca doar nu l-am inventat eu. Poti sa-l gasesti si tu dupa un search pe google daca nu ai incredere in site-ul corporate al Dacia. (ce poate fi mai oficial decat atat? )
                          Este clar ca toate modificarile astea in ceea ce priveste siguranta au un singur scop: crestearea calificativului la EuroNcap, si trecerea de la o imagine low-cost (care pune pretul mai presus de siguranta) la una de masina corecta la pret corect.

                          LE: da cred ca m-am inselat, nu e airbag in 2 etape, doar ca spre deosebire de Logan, airbagul a fost conceput special pentru Sandero si aduce in plus orificiul ala de reglare in timpul armarii.
                          Last edited by Stefan; 18 May 2008, 18:23.

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Stefan View Post
                            bre, unde ai vazut tu renault sandero testat de euroncap? ce interes ar avea o organizatie europeana sa testeze un model comercializat numai in America de Sud?
                            mai pe la inceputul anului, pe site-u' promotor. si nu era testat de euroncap, era testat de organizatie din america de Sud.
                            Scuzati absenta indelungata. I'm back

                            Comment


                            • #89
                              Pai si chiar daca ar fi cum zici tu (desi am mai multa incredere in ce zice Videanu ca face pentru Bucuresti decat in ce zice Promotor despre masini), ce treaba au stelele date de o organizatie din America de Sud cu cele din Europa? Modurile de testare si reglementarile difera mult prea mult.
                              exemplul SUA vs EU:




                              Australia:
                              The Australasian New Car Assessment Program offers independent information on the level of safety provided by vehicles in the event of a serious accident.


                              Exemplu notabil de diferente intre evaluari:

                              Comment


                              • #90
                                Am vazut ca scrie pe site-ul oficial ca Sandero scrie ca o sa aiba ABS Bosch 8.1 si centuri cu limitator de efort.
                                Este important ca au trecut la urmatoarea versiune de ABS zic eu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google