Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Un nou proiect numit Sandero a facut valuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia va produce Sandero cu motor de un litru

    Automobile Dacia îşi va extinde gama de motorizări cu un propulsor pe benzină de 1 litru pentru modelul Sandero, în contextul scumpirii carburanţilor, a declarat pentru DailyBusiness Constantin Stroe, vicepreşedintele Dacia.

    "Modelul de 1 litru este, în prezent, în atentia noastră, fiind făcute mai multe teste tehnice. Nu am luat însa nicio decizie privind intrarea în gamă a acestei motorizări", a afirmat vicepreşedintele Dacia.

    În prezent, Sandero este comercializat în versiunea de motorizare de 1,4 litri cu 8 valve şi 75 de CP şi 1,6 litri cu 8 valve şi 90 de CP.

    O altă noutate avută în vedere de Dacia, împreună cu producătorul de componente auto Continental, este cutia de viteză automată. Aceasta va fi o dotare opţională pentru automobilele comercializate, iar cărţile tehnice ale noilor maşini produse la Piteşti conţin deja date privitoare la cutia de viteze automate.

    "Va fi o opţiune disponibilă în gamă, dar nu cred că vom avea foarte multe cereri. Preocupările noastre, în prezent, se îndreaptă spre adaptarea motoarelor la normele Euro 5", a precizat Stroe.
    sursa: EVZ

    Comment


    • --------------------------------------------------------------------------------

      Dacia va extinde gama de motorizări cu un propulsor pe benzină de un litru, disponibil deja pe Sandero şi Logan vândute în Brazilia, sub marca Renault, iar anumite modele vor fi echipate cu sistem de climatizare automat şi cutie de viteze automată.

      Propulsorul, care are patru cilindri în linie, dezvoltă o putere de 76 CP alimentat cu benzină şi de 77 CP alimentat cu alcool şi are un consum de 5,5 litri de benzină (8,4 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi în afara localităţii şi de 7,4 litri de benzină (11,5 litri de alcool) pentru 100 de kilometri parcurşi în oraş.

      Acest motor poate face ca Sandero şi Logan să ai aibe o viteză maximă de 160 de km/h (161 km/h în cazul în care se foloseşte alcool), demarajul de la 0 la 100 km/h realizându-se în puţin peste 14 secunde.

      Performanţele motorului de un litru montat pe Sandero şi Logan vândute în Brazilia sunt apropiate de cele ale motorului de 1,4 litri montat pe aceleaşi modele disponibile în România. Propulsorul de 1,4 litri oferă o accelerare de la 0 la 100 km/h în 13 secunde, viteza maximă fiind de 160 km/h pentru Sandero şi de 162 km/h pentru Logan.

      Consumul motorului de 1,4 litri este mai mare în comparaţie cu a celui de un litru, pentru parcurgerea a 100 de kilometri în oraş fiind necesari 9,4 litri de benzină. În afara localităţii valorile de consum sunt similare pentru ambele motoare. Avantajele unui motorului mai mic ar fi legate şi de plata unor taxe mai mici către stat şi cote mai mici la asigurări.

      Motorul de un litru este montat şi pe Renault Clio Campus (vechea generaţie a modelului Clio) şi pe Renault Clio Symbol. În oferta pentru piaţa braziliană, toate modelele Renault sunt echipate cu motoare pe benzină adaptate să funcţioneze şi cu alcool, variantele diesel nefiind disponibile.

      Contactat de MEDIAFAX şi întrebat când vor fi introduse motorizările de 1,6 litri cu 16 valve pe Sandero, motorul pe benzină de 1 litru şi cutia de viteze automată pe modelele Dacia, vicepreşedintele companiei Constantin Stroe a spus că orice constructor auto se pregăteşte, pentru a nu fi luat prin surprindere de reacţiile pieţei.
      sursa *******.ro
      si inca ceva.. oare cine consuma mai mult(alcool) masina sau omul la 100de km?..

      Comment


      • am si eu o intrebare pt posesorii de sandero laureat...BORDUL ESTE IN 2 CULORI???SAU ESTE TOT GRI..PLS ASTEPT RASP
        -fara-

        Comment


        • bord Laureate:
          Attached Files

          Comment


          • mc mult...desi am deja draci ca mi-ar fi placut in 2 culori..era bestial.de ce baga bord in 2 culori la versiunile inferioare si bordul asta naspala versiunile superioare???politica aiurea..pe cuvant.daca o sa sun sa ii intreb credeti k se poate schimba??sa mi-l faca in 2 culori?.
            -fara-

            Comment


            • Stefan,ce e butonul ala rosu din partea de jos care se vede in spatele scrumierei?Banuiesc ca e masina ta.Ai montat ceva optional?

              Comment


              • @spanu: nu se poate schimba. decat daca vrei o versiune inferioara.
                @pissicmic: nu e masina mea (abia peste o luna o sa-mi vina ). habar nu am ce e chestia aia, nici n-am observat.

                Comment


                • E O Priza Pt Telefon Mobil..sau O Tripla
                  -fara-

                  Comment


                  • Asa m-am gandit si eu.Sau ceva pt GPS.

                    Comment


                    • este un triplu.am si eu asa ceva la logan si intr-o priza am tel, alta e ocupata cu lada frigorifica si a 3 detectorul de radar.
                      -fara-

                      Comment


                      • Renault s-a gandit ca in Brazilia si Argentina e nevoie si de o versiune mai hard a micului Sandero, asa ca a adus la lumina zilei o varianta numita Sandero Stepway.

                        Spre deosebire de versiunea standard, Stepway are garda la sol marita, bare pe acoperis, spoilere si grila modificate cu aspect de off-road si evacuare cromata. Pozitia si asa inalta la volan a soferului ii va permite acum acestuia sa domine traficul urban, iar garda la sol marita a masinii, combinata cu anvelope pe jante de 16 inci (cel putin asa ar reiesi din poze), vor permite masinii sa ajunga si pe drumurile mai proaste, fara a-si face prea multe probleme.

                        Nu e vorba de un 4x4 totusi, ci doar de o masinuta de oras preparata pentru iesiri la iarba verde. Macadamul moderat este singurul 'off-road' pe care si-l va permite Sandero Stepway.

                        Sub capota masina va avea o singura motorizare in tarile Americii de Sud: un 1.6 16V Hi-Flex de 112 CP, cel mai puternic motor Renault pe etanol din Brazilia.

                        Celelalte aspecte ale lui Sandero, cum ar fi portbagajul de 320 de litri, spatiul interior si garantia de 3 ani sau 100.000 de km in Brazilia au ramas nemodificate. Interesant este ca in Argentina masina va veni echipata cu un dCi, a carui putere nu a fost inca anuntata.
                        sursa

                        cool
                        Attached Files

                        Comment


                        • au scos sandero asta dupa sistemul polo-cross polo sau golf plus-cross golf plus
                          -fara-

                          Comment


                          • Doua clipuri de promovare a editiei iPhone a lui Renault Sandero:

                            ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                            Apasa aici


                            ATENTIE: Acest filmulet este hostat pe YouTube.com . Daca filmuletul nu porneste asteptati un minut si incercati din nou .
                            Apasa aici

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google