Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Achizitionare Sandero

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Multumesc , va doresc asemenea .

    M-am gandit sa scriu aici ptr a face cunoscut cat de cat mersul cumparari unei masini Sandero cu credit , ptr ca eu am tot avut emotii de ce se va intampla dupa fiecare etapa. Adevarul e ca dealerul de la dacia ma cam tinut in sah cu unele chesti de care daca nu intrebam eu era pus in fata faptultui implinit si asta nu mi-a placut deloc . Trebuie totusi sa-ti faci un plan inainte sa dai 9000 de euro din mana .
    Last edited by mihaisorin3; 13 July 2009, 19:19.

    Comment


    • Asa este conteaza foarte mult sa fi informat, eu de exemplu nu am stiut ca pretul masinii este pe o saptamana, in functie de cursul dintr-o anumita zi si am dat ceva milioane in plus. Cred ca a fost o intelegere intre BNR si cei de la fabrica, sa creasca cursul in saptamana aceea, fiind primele vanzari de sandero au profitat la maxim.

      Comment


      • Tranzactiile Dacia se fac cu cursul BNR de marti. Deci si luni se cumpara la cursul de saptamana trecuta marti. Asta e politica. La fel cum altii au cursul BNR + 0.5% sau alte valori. De aici pana la o intelegere intre DACIA si BNR de a creste cursul eu cred ca ii vorba despre o cale destul de lunga. Daca ii sa o luam asa atunci exista si intre BNR si PETROM (ca dor de aia hopa-sus hopa-jos pretul la benzina) intre BNR si Vodafone ca de Pasti sa platim mai mult de Iepuras si alte si alte exemple. Teoria conspiratiei exista...cine stie ce legatura este si intre forum-ul Sandero si BNR Trebuie sa-i intrebam pe administratori...
        Last edited by Goan; 13 July 2009, 21:05. Reason: Spell Check

        Comment


        • Cumva s-a vazut la prezentarea sandero, prim-ministru Tariceanu tolaninduse prin masinile expuse? Cum poti explica diferenta de o mie si ceva de lei in cursul pentru saptamana respectiva, fara nicio problema in economie, nu era nici Paste nici Craciun, asa deodata se duce cursul de la 35600 la 36970. Cursul este facut de guvernanti impreuna cu BNR-ul, pot creste si micsoara cursul cum vor muschii lor in functie de cata valuta cumpara BNR-ul.
          A era sa uit, sa vezi ce o sa scada cursul in campania electorala pentru presidentie.
          Last edited by marian66v; 13 July 2009, 21:29.

          Comment


          • Eu la schimbul valutar am pierdut 463 ron dar asta e , o sa-mi scot bani in cateva luni , ptr ca dobanda la creditul in Ron ar fi fost mai mare si as fi platit o rata cu vreo 70 RON in plus care e aproape 65% din valoarea Casco pe luna sau o alta comparatie ar fi ca euro acum sa fie 5 RON . Sperand ca euro nu o sa mai creasca am optat totusi ptr credit in euro .

            Comment


            • Salutare..
              Bine ai venit printre noi, sa o stapanesti sanatos si fara evenimente.
              Bafta!

              Comment


              • Bine ai venit in mica 'haita' dar cu suflet mare .

                Comment


                • Am uitat sa iti zic...te asteptam la My ride cu poze si detalii.

                  ps. vezi "El torro" si "Bubu"...doua sandero rouge de feu....hai sa fie 3...te asteptam
                  Bafta!

                  Comment


                  • New kid ...

                    Eu am cumparat un Sandel Ambiance de 1,6 Mpi plus servodirectie.Comanda pe 13 mai sosit prin 30 iunie.Pretul 7000 euroi "banu jos".(am mai decartat o rabla...si a mai fost parca vreo 700 euroi in minus la "oferta")
                    Problema bietului meu Sandel e soferul.Adica eu.Are ghinionul de a fi prima mea masina(am luat carnetu prin aprilie).Deocmadata am cam 200 km facuti.Nu am schimbat decit de vreo 3 ori viteza fara sa calc ambreiajul In schimb am omorit motorul de nenumarate ori, noroc ca se pare ca are in el miliarde de vieti

                    Comment


                    • Sa o stapanesti sanatos. Toti am fost incepatori si am facut acelasi lucru ca tine. Cauta un loc cu drum bun care nu este aglomerat si date cu ea o zi intreaga pana te obisnuiesti cu masina. Eu asa am facut la prima masina, m-am plimbat printr-o padure cateva ore si cand am iesit de acolo venea unul cu un tir de numai nimeream a doua Puneti lamaile in geam si mergi calm fara sa ti pasul cu ceilalti, oricum dupa cate stiu in localitate nu ai voie sa depasesti 30km/h. Inca odata sa o stapanesti sanatos si mergi calm fara sa ii bagi in seama pe ceilalti.

                      Comment


                      • Si eu am permis de la sfarsitul lunii februarie 2009. Norocul meu e ca am facut scoala pe Logan deci tot un sandel e. Numai ca era dci , Tatal meu dupa dacia 1310 a sarit pe sandel .. pot spune ca eu eram mai "experimentat" decat el. Dar si eu am facut greseli de genu sa schimbi viteza fara sa calci ambreajul

                        Un mic sfat la mine a functionat .. sa nu te enervezi la volan cand ceilalti clacsoneaza si se iau de u.. eu ma km enervez des si la inceput greseam mult dar in 1 saptamana mers zi de zi.... te obisnuiesti cu ea.. de parca ai cunoaste`o de o viata

                        Dupa cum a spus si marian66v
                        Cauta un loc cu drum bun care nu este aglomerat si date cu ea
                        ceva de genul am facut eu. Si ce este important ABS ma scos din multe situatii neplacute .. Doar sunt invatacel :P si un pustan de 19 ani juma`

                        Mult noroc!!!Si sa ai parte de ea multi ani de acum incolo

                        Comment


                        • Desi suntem off-topic imi spun si eu parerea.
                          Personal sfatuiesc pe incepatori sa evite orasul...la inceput sa mearga in afara sau pe drumuri cat mai libere... La inceput abia ai timp sa te gandesti la schimbatul vitezelor, semnalizare, asigurare etc.....nu ai timp sa vezi si ca nea' caisa iti taie fata ca te-a vazut cu lamaia in geam.
                          Cu timpul multe vor deveni reflexe si o sa aveti timp sa faceti mai multe. Si oricum...prietenul nr 1 pt incepatori este calmul...
                          Eu sunt printe putinii "norocosi" care inainte sa conduca singur o masina am pilotat singur un avion.... Desi am permisul de vreo 11 ani inca sunt convins ca e mult mai usor de pilotat un avion....si asta pt ca sus depinzi doar de tine...pe cand in trafic ...si mai ales in Romania, foarte multe depind de bunul simt / nesimtirea altora.
                          Bafta!

                          Comment


                          • Salutare la toata lumea . Doresc si eu sa ma informez putin si poate sa gasesc ceva informatii in ce priveste cumpararea unei Sandero .

                            Fiind un familist cu un baietel de 2 ani incepem sa simtim nevoia din ce in ce mai accentuata a unei masini , asa ca de ceva vreme fac planuri ptr viitor .
                            In intrat prin cateva showroom-uri a altor producatori straini dar pretul scazut a masinii de fata m-a convins sa iau in calcul si varianta asta .

                            Mergem pe varianta unui credit cu un avans de 10 % deci mi se pare destul de bun pretul de 7190 a unei Sandero 1,4 standard doar cu airbaguri la pasager si laterale in plus. Sonorizarea o voi monta eu ulterior fiindca banuiesc ca se face usor cata vreme spune ca totul este pregatit .
                            As dispune si de o rabla (din partea unei rude) dar sincer parca nu-mi vine sa alerg ptr a intra in posesia ei si apoi sa ma simt obligat sa impart masina cu respectivul . Asa ca prefer sa platesc mai mult dar sa nu am obligatii.

                            Ideea e ca vreau sa incerc sa smulg de la dealer un aer conditionat .

                            Poate ma lamuriti voi cei care deja ati luat prin credit masina .
                            Doresc sa stiu daca varianta oferita de Dacia pe site-ul lor este reala sau doar cu titlu informativ . Daca se merita creditarea prin oferta lor cu creditorii lor . Daca casco ce este doar 30 / luna (cumspun ei acolo) este de ajuns ..

                            Cat despre performantele masinii sant sigur ca o sa ma multumesca ( am condus un cielo mai vechi , un fiat panda 1,3 , o dacie 1310 si acum conduc la munca un matiz 0,8) .
                            Cu siguranta motorul nou sau rodat de 1,4 fie si cu aercond. pornit ma va multumi deplin mai ales ca am un stil de condus civilizat si de siguranta in trafic .

                            Oricum incerc sa ma programez la un test drive si sper sa fiu si ulterior incantat de varianta ptr care m-am decis.

                            Am atasat si un rezultat final de configurare dar cred ca perioada de creditare o vom alege la maxim 8 ani .
                            Attached Files

                            Comment


                            • Spicuiesc cate putin, despre credit nu pot sa-ti spun nimic pt ca nu am folosit. Pentru a beneficia de cei 400 de euro pentru aer conditionat trebuie sa cumperi cel putin laureate. Sfatul meu este sa-ti iei cu aer conditionat. Daca circuli preponderent in oras ia-ti cu motor 1.2 16v.

                              Comment


                              • Desi o sa par cam dur o sa ti-o spun direct si fara menajamente. Nu poti sa smulgi AC de la dealer.
                                la sandero Ac-ul nu este optional (exceptie stepway). Deci ori iei laureate (care are AC standard) ori nu ai aer conditionat. Personal iti recomand sa faci tot posibilul sa iei Ac (deci laureate). Eu am avut solenza...o super masina privind consumul-costuri intretinere-spatiu-confort / PRET....dar am trecut la sandero tocmai pt ca am vrut AC.
                                Nu stiu daca marian66 a mers cu 1,2 16v...dar eu (care am facut drive test cu el) l-as recomanda celor care merg preponderent in oras dar care nu schimba vitezele la bunul simt sau la ureche cum se spune.
                                1,2 16v este f. puturos sub 3500 ture....deci daca stii ca nu ai remuscari ti-l recomand ...altfel nu. Eu unu nu as putea sa merg cu o astfel de masina....p[ur si simplu la antifonarea de care dispune sandero 4250 ture (unde e cuplu la motorul de 1,2) este mult prea mult pentru a exploata aceasta masina.
                                Daca mergi cu motorul de 1,2 la 2500ture (cum am mers eu la drive test) consumul este ca la 1,6....deci personal iti recomand motorul de 1,4.
                                Bafta!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google