Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Concluzii Sandero la rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • subiectul asta este dezbatut de mult...nu e vorba ca noua e silentioasa si dupa un timp nu mai e. Este vorba despre un sunet diferit..si tot la ideea ca este prea intinsa cureaua am ramas...cel putin eu. Am ridicat capota si am ascultat atent fiecare zona..ori cureaua, ori una din rotitele pe care este intinsa cureaua nu se invarte cum trebuie.

    Comment


    • Exact acolo se aude sunetul,in zona distributiei ,eu am ascultat de multe ori cu capota deschisa.Ciudat este ca si la majoritatea Loganurilor mpi motorul suna la fel,au acel suierat la o anumita turatie( uneori aduce a vibratie).Deja la mine tinde sa devina obsesie..desi altii spun ca nu aud nimic.

      Comment


      • Originally posted by acciobanu View Post
        dupa sase luni de sandero pot sa spun ca:
        am mers pe A1 cu 150 km/ora si parea ca poate mai mult, era foarte stabila la viteza asta
        in panta si in curbe se comporta foarte bine, e puternica
        e de incredere in trafic aglomerat, in coloana, intra iute in depasiri, are demaraj
        consumul a scazut fata de inceput. pe drumuri de tara am facut 6 si un pic la 100 km/ora
        consuma totusi peste 8 l in oras
        ma inteleg foarte bine cu masina, o simt, i-am simtit calitatile.
        am un sandero laureate de 1,6 si pot sa spun ca am condus destule marci de masini.
        clio este mult sub sandero.
        seat ibiza e mai usoara si mai rapida dar peste 80 km/h nu ma mai intelegeam cu nimeni in masina.
        loganul este prea mare si prea lenes.
        am condus un ww polo care e intr-adevar ok, dar e mica e prea de oras.
        amintiri placute am de la un opel astra de la servici care acum se apropie de 300.000 km si care in zilele de glorie a fost masina de incredere.
        dupa toate astea si ca nepriceput in chestii tehnice auto sunt multumit de sandero. parca de la o luna la alta isi da drumul.
        Nu stiu cum ai scos tu consumul urban de 8. Mie in oras imi ia 10,2 lejer, tot la motorul de 1.6 si am 7000 km.

        Comment


        • Eu am 16.500 km, masina o am din iulie. In mare, sunt multumit de ea, nici motorul de 1,4 nu mi se pare mic, daac stii cum sa-l folosesti. Am fost pina in Praga cu masina si totul a fost o.k., pe autostrada... Una peste alta, la pretul ei, mi se pare o oferta corecta.

          Comment


          • acciobanu sa stii ca e acelasi motor 1,4 mpi de pe logan si la sandero ,ziceai ca-i mai rapid decat loganu,iar la greutate e aproape egal.Dar ideea e ca ai sandero si nu logan pt. ca asta probabil ti-ai dorit.

            Comment


            • consider ca este destul de ok... dar se putea face mai mult referitor la calitate.
              Consider ca este destul de fragila si ma pot astepta f. curand la trepidatii si tot felul de zgomote.
              La 6500 km e clar ca nu mai suna ca noua.
              Dar in schimb pare ca motorul lucreaza mai bine'reactioneaza' mai prompt.
              alte marci de renume nici nu se cramponeaza la 7000 km

              astept sa citesc si alte opinii
              Last edited by VASIU CATALIN; 19 February 2009, 18:45. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • Ce inseamna ca nu "se cramponeaza"? Da ce crezi ca Sandero e obosit la 7000 de km?Stai linistit...iti spun o treaba , am un prieten care are Logan 1.4 mpi deci motor identic cu al nostru si are 223 000 km la bord ,iar motorul nu suna nici pe departe rau si nici nu mananca ulei...Ce zici de asta?Sunt taxiuri care au si mai multi km.Nu e chiar fragila desi tie ti se pare, la finisaze poate nu e desavarsita dar in rest e destul de robusta.

                Comment


                • Originally posted by acciobanu View Post
                  dupa sase luni de sandero pot sa spun ca:
                  am mers pe A1 cu 150 km/ora si parea ca poate mai mult, era foarte stabila la viteza asta
                  e stabila ca un logan, care numai exemplu de stabilitate nu e...

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  in panta si in curbe se comporta foarte bine, e puternica
                  aha...

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  e de incredere in trafic aglomerat, in coloana, intra iute in depasiri, are demaraj
                  aha 2 ...

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  consumul a scazut fata de inceput. pe drumuri de tara am facut 6 si un pic la 100 km/ora, consuma totusi peste 8 l in oras
                  asa e si normal, consumul e decent raportat la performante

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  ma inteleg foarte bine cu masina, o simt, i-am simtit calitatile.
                  am un sandero laureate de 1,6 si pot sa spun ca am condus destule marci de masini.
                  clio este mult sub sandero.
                  aici ai "spart-o" eventual la spatiul pt locurile din spate, ca la siguranta si stabilitate e de 10 ori peste orice a produs dacia vreodata

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  seat ibiza e mai usoara si mai rapida dar peste 80 km/h nu ma mai intelegeam cu nimeni in masina.
                  loganul este prea mare si prea lenes.
                  aha 3 loganul are aceleasi kile cu sandero, acelasi cx, aceleleasi motoare, aproximativ aceleasi dimensiuni...asa ca diferenta e fix 0 (zero)

                  Originally posted by acciobanu View Post
                  am condus un ww polo care e intr-adevar ok, dar e mica e prea de oras. amintiri placute am de la un opel astra de la servici care acum se apropie de 300.000 km si care in zilele de glorie a fost masina de incredere.
                  dupa toate astea si ca nepriceput in chestii tehnice auto sunt multumit de sandero. parca de la o luna la alta isi da drumul.
                  dupa 3-4000km si-a dat deja drumul la maxim. asa va merge, eventual vor mai aparea "greierasi", dar probleme majore, nu ar trebui sa ai. masina e in principiu destul de fiabila
                  dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

                  Comment


                  • sunt de aceasi parere cu tine...asa tasneste cand ai nevoie ca tot tremur cand se intampla sa fac asa ceva...atat este de lenta incat nu te poti strecura nicaieri..dupa 3000 de ture trage mai bine, fuge dar asa in general e lenta. Eu am 4600km in 8 luni si nu am probleme cu ea.

                    Comment


                    • Haideti fratilor, vreau update-uri despre Sandero la "RECE" ca se apropie Rabla si astia de la Dacia vin cu reduceri mari.
                      Deci: cum e motoru de 1.4, scurgeri de ulei, probleme cu pornirea iarna, rugina, arcuri, telescoape, stabilitate, directie, zgomote, scartaieli, antifonare, consum....etc.

                      Vreau detalieri, nu raspunsuri monosilabice.

                      ps. ajutati un om nehotarat (de vreo 2 ani incoace) sa-si ia un Sandel (sau poate un Logan 1.6 16V) ?


                      http://www.loganclub.ro/forum/attach...8&d=1235388424
                      Last edited by bunicuta; 23 February 2009, 17:23.

                      Comment


                      • pot sa-ti spun ca este antifonata slab, pot sa-ti spun ca motor de 1.4 e cam lenes, pot sa-ti spun ca se zgarie foarte usor adica e cam prost vopsita si trebuie sa ai grija, pot sa-ti spun ca iarna caldura sta in masina daca merge incalzirea altfel tremuri, stergatoarele sunt mici si se uzeaza repede... Pe de alta parte se conduce usor, e placut in interior, telescoapele isi fac treaba bine, dezaburirea merge foarte bine chiar am ramas placut surprins....

                        Comment


                        • Motorul e lenes, banuiesc ca nu e mai lenes decat asta al meu de pe 1310, si oricum, motorul se lasa, dupa rodaj. Cu stergatoarele nu-i stres, oricum nu le suport ca-s scurte, le voi schimba, nu-s scumpe.

                          Usile se inchid / deschid bine ? scartaie usile ? bancheta spate e confortabila la drum lung, te zgaltaie tare daca stai pe bancheta in spate ?

                          Orice feedback e binevenit

                          ps. sper sa nu prin una ca si a lui TheOne, sa-mi ploua in ea...ca le-o bat de cap
                          ps2. chestia cu vopseaua...vreau una nemetalizata, culoare alba sau albastra...in caz ca peste 2-3 ani va fi zgariata mai tare, prefer sa vopsesc portiunea respectiva

                          Comment


                          • pot sa-ti spun ca orice masina se zgirie usor si ca in orice masina caldura tine putin iarna, pot sa-ti mai spun ca daca nu iti plac stegatoarele le poti schimba cu 25 de lei. Acum, depinde mult de ce-ti doresti de la o masina. Mie Sandero imi convine, iar motorizarea de 1,4 nu mi se pare lenesa, totul e sa stii cum sa sacoti din ea puterea necesara fiecarui caz. Pentru oras demarajul e foarte bun (mai putin treapta 1), la depasiri trebuie sa stii ca nu ai 200 de cai puterem, ci doar 75, si aia atinsi la turatii foarte mari. In schimb, e ieftina la intretinut, la taxe etc. Eu am 17.000 km cu ea si totul e o.k., imi place in continuare si nu regret ca am ales Sandero si nici nu regret ca am ales motorizarea asta. Spor! Nici vorba de rugina, scurgeri de ulei etc.

                            iti recomand sa alegi una alba, arata si mai bine si se intretine si mai usor. eu asa am facut si chiar imi place. in rest, la interior totul e ca in Logan, acelasi spatiu. Portbagajul poateparea mai mic, dar spatiul e suficient pentru o familie care nu cara saptaminal cartofi cu sacii si se foloseste, oricum, mai usor decit cel al Loganului. Iar motorul - stai linistit, e diferenta mare intre asta si cel de pe Davia 1310.
                            Last edited by Bogdan Cris; 23 February 2009, 18:24. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • cu una din usi am probleme, finisajele interioare cam lasa de dorit, nu ploua in ea, bancheta este destul de confortabila, in schimb scaunul soferului e cam prost facut. La drum lung e foarte greu sa gasesti o pozitie placuta fara sa simti ca amortesti..Daca vrei sa iei sa te gandesti bine ce varianta alegi pentru ca dotarile minim necesare incep de la preference...

                              Comment


                              • Varianta de echipare sigur va fi Laureate + airbag-uri laterale deci si centuri cu limitator de efort, pun siguranta inainte de toate.

                                Mi-ar fi suficient 1.4 (asta daca nu apare 1.2 16V pe care de fapt il vreau) pentru ca stiu bine cum sa conving motorul sa traga in caz ca e nevoie, jar mananca si dacia mea in depasiri toarce bine si la 4000 de ture, nu-i problema.

                                In legatura cu scaunele, da, am observat ca sunt cam incomfortabile, da nah..asta e ce sa fac.

                                Portbagajul e chiar ok ca volum, mai ales ca am si bancheta rabatabila, daca vroiam portbagaj mare, ma gandeam la Logan

                                Altceva despre masina ? Astept inca sugestii (una e cand ma duc la swohroom si o vad noua, si alta e cand iti faci o parere de la cei care o au dea de mai bine de juma' de an)

                                Important: cand mergi pe drumuri cu denivelari, pasagerilor de pe bancheta din spate, nu li se intoarce stomacul pe dos ? nu ii zgaltaie ?
                                Last edited by bunicuta; 23 February 2009, 18:45.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google