Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Concluzii Sandero la rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Originally posted by Spanu View Post
    concuzia: poti sa dai si 13-15 mii de euro si sa ai aceleasi probleme pe care le ai dand 9000
    Concluzia mea e alta: nu se mai fac masini ca pe vremuri, toti producatorii incearca sa reduca costurie de productie pentru a maximiza profitul, si asta se poate face doar daca renunti la ceva: la calitate. Singura diferenta dintre constructori sunt serviciile post-vanzare. Doar chestiunea asta ar trebui luata in calcul cand cumperi un produs.

    Comment


    • #92
      Originally posted by bunicuta View Post
      Concluzia mea e alta: nu se mai fac masini ca pe vremuri, [...]
      Cred ca am mai pus link-ul asta pe forum:



      Pentru cine are rabdare. Nu e vorba neaparat ca nu s-ar mai putea face masini ca pe vremuri, ci e in interesul producatorilor sa le schimbi cat mai des.

      Comment


      • #93
        am trecut deja de 3000 km si am 2 drumuri craiova - buc la activ.
        am mers pe autostrada si cu 150 km/h, masina e foarte vioaie, am scos un timp de 3,5 ore de la casa poporului pana la mine acasa (45 min pe autostrada). masina e supla, e de incredere la depasiri, urca f bine pantele.
        din pacate deja un sofer dobitoc mi-a sifonat tabla, nu merge bricheta, consumul e mai mare cand e frig afara, trece bine de 7 l pe medie.
        sunt multumit de masina, dar parca Dacia ar trebui sa mai ajusteze politica de preturi.

        Comment


        • #94
          4200 km, 180 km/h pe autostrada, consum rezonabil 8.1l/100 km calculat pe o distanta de 2000 km din care 200 urban, per total, satisfacator si multumit Minusuri: greierasi in partea dreapta (posibil de la frig, pt ca acum a disparut zgomotul), scaun putin incomod.As cumpara masina si a doua oara, in locul unui second hand. Daca as avea bani, probabil as lua kia(+3000 euro).
          Vinee!!!!

          Comment


          • #95
            Am Sandero 1.4 din iunie anul trecut, deci au trecut mai bine de 6 luni.Am totalizat aproximativ 8000 de km , facuti pe tot felul de drumuri si mai bune si mai proaste.O sa incerc sa postez obiectiv cateva aspecte pe care le-am constatat:
            - partea de rulare in stare perfecta desi am mers si pe drum de tara
            -nu au aparut zgomote suspecte in habitaclu
            -pe spate am geamuri cu macara manuala si la anumite intervale de timp coboara putin geamurile singure si trebuie ridicat din manivela( 1,2 mm ,probabil de la drumuri proaste)
            -stergatoarele au putin vopseaua sarita ,pe brate
            -viteza maxima cu care am condus aproximativ 150 km/h ,tinuta de drum ok
            -treapta 1 de viteza mi se pare foarte scurta, enervant de scurta
            - consum situat in limitele date de fabricant ( mici diferente date de stilul de condus)
            -pornire excelenta, chiar si la -20 C , cateva zile la rand
            -stergatoare prea mici in raport cu parbrizul,treaba deranjanta
            -a inceput sa se auda un zgomot ciudat la motor, un huruit,provenit probabil de la pompa de apa sau ceva rola intinzatoare.Nu e foarte accentuat dar se aude, un suierat sesizabil mai ales cand se accelereaza usor pe loc.
            In opinia mea, masina s-a comportat bine, e destul de robusta si nu e departe cred de descrierea facuta de producator ( la acesti bani).Referitor la huruitul mentionat, pot merge la service sa le cer sa-l remedieze, sa nu mai astept pana la revizia de 1 an?

            Comment


            • #96
              vreau sa va intreb daca a coborat cineva pe un drum cubic mai lung de 1 km? Eu am facut-o zilele trecute si se simte... tot ce am avut pe bord a ajuns pe jos

              Comment


              • #97
                Pot spune ca am mers in jur de 4 km, am zis ca se dezmembreaza

                Comment


                • #98
                  da am mers si eu cu sandero pe un astfel de drum si nu ma lasat sufletul sa merg mai tare de 50km/h,(saracutul ,nu trebuia sa il duc pe astfel de drumuri,aprox 8km)

                  Comment


                  • #99
                    Asta ii cea mai nasoala chestie la Sandero dupa parerea mea.Asa se simt de tare toate gropile, denivelarile si suna tot inauntru.Sa nu zic de piatra cubica...zici ca se dezmembreaza toata.Am mers si cu masini vechi de 6-7 ani si nu se simteau asa tare si nici nu suna pe ele nimic.Mi-e si rusine sa duc pe cineva cu mine pe drumuri de genu' ca dehh...masina noua si suna chiar asa.Inca pe drumuri rele tot timpu se face coloana in spatele meu la cat de incet trebuie sa ma duc ca sa nu sune chiar asa tare.
                    Oare ce o face chiar asa de rigida sau stiu eu de suna toate si nu amortizeaza pe drumuri denivelate/rele?Nu se poate face ceva in privinta asta?
                    Altele asa frumos merg...am mers cu o fabia de ex...de prin 2002 si ma asteptam sa sune de numa pe drumuri rele ca totusi 7 ani...dar vezi-ti de treaba...absorbea f bine socurile si vibratiile.

                    @ bestdodo: acel suruit si eu l-am avut.Era de la cureaua de la distributie care era prea intinsa.Mergi cu ea la service sa ti-o rezolve.

                    Mi se pare ca acuma dupa aproape 6000 de km motorul este si mai zgomotos si are parca alt sunet...l-am comparat cu un Sandero de pe aici de pe forum, mai exact cu a lui Goan si a lui suna curat si frumos (torcea) si al meu parca mai ragusit cu un fel de vajait.Oare am ceva probleme la el IARASI?sau ii specific sa mearga/sune asa dupa atatia km?
                    Last edited by TheOne; 23 January 2009, 23:44.

                    Comment


                    • Tocmai asta spun si eu,parca e modificat sunetul fata de acaum cateva luni cand avea numa cateva sute de km motorul.Eu fac distinctia intre diferite zgomote care se aud,nu e de la motorul propriu zis,un motor pe benzina bine reglat si fara jocuri sau mici defecte la accesorii nu are voie sa se auda...trebuie sa sune infundat si cu capota inchisa abia sa il auzi.O treaba e clara ,mai toate motoarele de pe Logan , cele mpi,au ceva zgomote suplimentare pe acolo,huruit,suierat etc.Cele mai probabile cauze in opinia mea ar fi legate de distributie,pompa de apa si la unele chiat de culbutori.La noi astia la care suiera motorul,dar se simte numai la anumite turatii , cred ca e ceva legat de distributie(pinioane,role,curea) sau ....nu stiu.Oricum ma deranjaza,va trebuie sa merg la service mai repede de 1 an.

                      Comment


                      • Ti-am spus ca problema ta este legata de cureaua de distributie pt. ca si eu am avut vajaitul ala cand turam masina si de acolo a fost problema, era prea stransa cureaua.
                        Acum am tot un fel de vajait dar mai slab si se aude la relanti...poate o fi tot de acolo.Am sa ma duc la service si eu intr-o zi.

                        Comment


                        • exact acelasi sunet il am si eu..la relanti. Am impresia ca ceva blocheaza sau mai degraba ceva, undeva freaca....curea ma gandesc si ei, dar ciudat este faptul ca daca motorul e foarte cald si porneste al 2 ventilator dupa ce s-a oprit nu mai suna nimic. Daca paleta de la ventilator se loveste de ceva?

                          Comment


                          • Ar trebui mers in service sa vedem exact.Eu cred ca ii de la cureaua de distributie pt ca acolo a fost si data trecuta.Parca vad ca cei de la service zic ca asa ii normal...
                            Oricum este f zgomotos motorul dar parca, cand am luat-o nu era asa zgomotos.Inca abia il auzeam, nu imi dadeam seama daca era pornit uneori la semafor si cu muzica oprita.Acum...e dezastru.Cine stie ce ne asteapta pe viitor.

                            Comment


                            • Originally posted by TheOne View Post
                              Ar trebui mers in service sa vedem exact.Eu cred ca ii de la cureaua de distributie pt ca acolo a fost si data trecuta.Parca vad ca cei de la service zic ca asa ii normal...
                              Oricum este f zgomotos motorul dar parca, cand am luat-o nu era asa zgomotos.Inca abia il auzeam, nu imi dadeam seama daca era pornit uneori la semafor si cu muzica oprita.Acum...e dezastru.Cine stie ce ne asteapta pe viitor.
                              In orice masina se intampla asa...la inceput iti pare silentioasa dar dupa un timp iti pare ,,galagioasa" .Este o problema de ,,obisnuinta"..

                              Comment


                              • dupa sase luni de sandero pot sa spun ca:
                                am mers pe A1 cu 150 km/ora si parea ca poate mai mult, era foarte stabila la viteza asta
                                in panta si in curbe se comporta foarte bine, e puternica
                                e de incredere in trafic aglomerat, in coloana, intra iute in depasiri, are demaraj
                                consumul a scazut fata de inceput. pe drumuri de tara am facut 6 si un pic la 100 km/ora
                                consuma totusi peste 8 l in oras
                                ma inteleg foarte bine cu masina, o simt, i-am simtit calitatile.
                                am un sandero laureate de 1,6 si pot sa spun ca am condus destule marci de masini.
                                clio este mult sub sandero.
                                seat ibiza e mai usoara si mai rapida dar peste 80 km/h nu ma mai intelegeam cu nimeni in masina.
                                loganul este prea mare si prea lenes.
                                am condus un ww polo care e intr-adevar ok, dar e mica e prea de oras.
                                amintiri placute am de la un opel astra de la servici care acum se apropie de 300.000 km si care in zilele de glorie a fost masina de incredere.
                                dupa toate astea si ca nepriceput in chestii tehnice auto sunt multumit de sandero. parca de la o luna la alta isi da drumul.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google