Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme cu cheia masinii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Contactul n-are nici o problema, dar rezolvarea chestiunii dupa ruperea cheii cica nu se incadreaza la garantie ...asa ca ...necazul meu, bucuria lor ..

    Comment


    • #17
      Sunt pur si simplu blocat...de ghinionul unora dintre noi, fericiti proprietari de sandero.Eu si azi dimineata am avut -21 de grade.Am avut sezonul asta si -26,dar probleme de genul asta deloc.Sunt eu supernorocos fata de voi,sau sunteti voi mai ghinionisti? Nu-mi dau seama...imi pare rau pentru necazurile astea.

      Incercati su sprayuri de dezghetare,functioneaza.

      Comment


      • #18
        Din 1998 de cand conduc, nu am patit niciodata sa-mi inghete interiorul butucului de contact, sa nu pot introduce cheia in el.


        Dana, pai cum sa nu faca obiectul garantiei, extragerea restului de cheie din contact ? pai chinezii aia care au produs cheia aia, trebuiau sa garanteze ca ea are o oarecare rezisttenta la rupere, indoire.
        Eu m-as fi dus la protectia consumatorului, si as fi cerut sa-mi dea astia de la dacia o noua cheie si manopera de extragere pe garantie.

        Comment


        • #19
          Am promis ca revin cu imagini.
          Vechea cheie care fata de noua cheie arata cam asa are si un nume predestinat jeluirii : "valeo" (cate piese cu numele asta sunt pe Dacia, ca sa stiu de ce o sa ma mai valeoleluiesc ?)

          si ....bunicuto...deja e tardiv, oricum, se vede treaba ca am inceput anul stramb, acum ma lupt si cu o pneumonie ...yeah...nush cum suna viitorul...
          Attached Files
          Last edited by Sand'dana; 9 January 2011, 00:06.

          Comment


          • #20
            Pai Valeo sunt pe masina o gramada de la stergatoare si pana la ambreiaj.
            Ps. ce dracu, o cheie din otel nu se poate rupe, doar daca e un aliaj in care se introduce fonta...asta e...si mai zic unii intelijenti ca masina asta nu e o chinezarie...pfffffff

            Comment


            • #21
              Adevarul e, ca si eu cand s-a descris problema ma asteptam sa fi iesit din locasul unde e imbinat fierul cu plastic.
              Cine s-ar fi gandit sa se chiar rupa fierul in doua...

              Comment


              • #22
                Goan, nu avea cum sa iasa cheia din locasul ala de plastic, decat daca se desface sau se rupe surubul ala cu care e prinsa cheia in carcasa.

                ps. a doua poza postata de Dana e elocventa...(surubul care tine lama cheii in carcasa)

                Comment


                • #23
                  Asa este, tocmai ca ma asteptam ca acel surub fixat in plastic sa cedeze mai repede decat sa se rupa fierul in doua

                  Comment


                  • #24
                    e pe naiba...la muschii ...Danei...hhihihihhi

                    Comment


                    • #25
                      La vechea mea dacie, 1310, ambele seturi de chei (deschidere usi, rezervor) era strambe tare, dar in 11 ani de folosinta, nu s-a rupt nici una din ele.
                      La 1310, nu-mi scartaia bordul si cupla centurii, cum imi scartaie la Sandero-ul de 1 an si 7 luni.

                      Comment


                      • #26
                        am ajuns sa si zambesc si sa-mi mai treaca din of of of si valeoleoleoo la remarca unui coleg galatean de pe LC
                        Originally posted by DeWiL
                        nu trebuie sa fii suparata, pentru ca datorita necazului tau sa ajuns la urmatoare concluzie: De otel sa fii si tot cedezi in mana unei femei.

                        Comment


                        • #27
                          Am studiat putin cheia de la Sandero-ul de la munca...am observat ca partea aceea mai subtire din cheie e mai sus decat la Logan...e posibil ca de acolo sa fie buba.

                          Comment


                          • #28
                            Cand se blocheaza volanul(si asta se blocheaza cand are chef)nu fortati cheia,se va indoi!
                            Rotiti stanga-dreapta de volan si in acelasi timp invartiti cheia.Nu cred ca a inghetat butucul de la cheie(la mine),problema e ca se blocase urat de tot volanul desi rotile erau drepte,drepte.
                            si la sandero si la Logan volanul se blocheaza aiurea,nu stiu care este cauza.:

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google