Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Probleme cu cheia masinii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme cu cheia masinii

    Am probleme cu cheia masinii cand temperatura scade sub 0 grade,pur si simplu butucul cu contactul masinii nu se mai invarte,misc de volan(stanga-dreapta) degeaba ,cheia nu face contact,bateria merge ok.care este problema?A inghetat volanul sau cheia s-a prapadit?

  • #2
    Daca poti sa introduci cheia in contact si ramane intepenita la prima pozitie cred ca ii ceva in contact inghetat de nu te lasa sa treci pe ultima pozitie.
    Daca zici ca si misti de volan stanga dreapta ar trebui sa lasa cheia sa treaca.
    Ai incercat cu ceva spray de dezghetat ? Desi totusi ii ciudat sa inghete chiar asa la interior...

    Comment


    • #3
      Bun venit pe meleagurile noastre Vad ca esti la primul post.
      Cheia nu are cum sa fie stricata.Daca ar fi probleme cu chipul integrat,nu te-ar lasa sa pornesti masina,dar de invartit ar merge.
      Suna mai degraba a ceva mecanic. Incearca un spray degripant,de genul celor folosite la butucii portierelor,care nu numai dezgheata,dar si lubrifiaza.Incearca totusi si cheia de rezerva.

      si chiar nu cred sa fie contactul inghetat,daca eu nu am probleme la -25 C...sau chiar mai rece.

      Comment


      • #4
        a mers azi

        Originally posted by Goan View Post
        Daca poti sa introduci cheia in contact si ramane intepenita la prima pozitie cred ca ii ceva in contact inghetat de nu te lasa sa treci pe ultima pozitie.
        Daca zici ca si misti de volan stanga dreapta ar trebui sa lasa cheia sa treaca.
        Ai incercat cu ceva spray de dezghetat ? Desi totusi ii ciudat sa inghete chiar asa la interior...
        Azi cand temperatura a mai crescut contactul a mers,aseara era sa rup volanul:)am dat la stanga-dreapta de mi s-a urat,nu e prima data cand la temperaturi mici contactul ingheata,sau volanul se blocheaza ,aseara au fost minus 10,am Sandero Ambiance 1400

        Originally posted by sanderizer View Post
        Bun venit pe meleagurile noastre Vad ca esti la primul post.
        Cheia nu are cum sa fie stricata.Daca ar fi probleme cu chipul integrat,nu te-ar lasa sa pornesti masina,dar de invartit ar merge.
        Suna mai degraba a ceva mecanic. Incearca un spray degripant,de genul celor folosite la butucii portierelor,care nu numai dezgheata,dar si lubrifiaza.Incearca totusi si cheia de rezerva.

        si chiar nu cred sa fie contactul inghetat,daca eu nu am probleme la -25 C...sau chiar mai rece.
        multumesc pt urare,tocmai mica problema m-a facut sa va gasesc si sa ma inscriu,deci este happy end
        Last edited by RBT99; 10 February 2010, 13:02. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #5
          Ceva nu ii ok acolo.
          La mine a pornit fara probleme si la -17C
          Eu te cred ca ii ceva legat de temperatura dar ii totusi destul de ciudat

          Comment


          • #6
            cred

            Originally posted by Goan View Post
            Ceva nu ii ok acolo.
            La mine a pornit fara probleme si la -17C
            Eu te cred ca ii ceva legat de temperatura dar ii totusi destul de ciudat
            nu stiu ce e pe acolo ciudat ,stiu ca am lasat-o cu rotile putin rasucite spre stanga si pe zapada.
            pai parca se blocase volanul nu alta,nu dadea contact,am zgaltiit volanul de credeam ca-l rup nu alta,cred ca a inghetat ceva volanul sau contactul:

            Comment


            • #7
              Nu stiu ce-i acolo, dar totusi mi greu sa inteleg ca a inghetat volanul sau contactul

              Comment


              • #8
                Azi am avut o surpriza fantastic de neplacuta.
                Dau sa pornesc masina, nu invart nici juma de cheie ca raman ca popa prostu cu cotorul cheii in mana, restul cheii, destul de adanc in contact.
                In mod normal as fi facut automat trapa masinii ....de nervi, dar acum am ramas minunata . Nu facusem nimic altfel decat de obicei, nu fortasem, volanul nu era blocat, deci nelamurire mare. Sunat stanga ...dreapta ...
                Au rezolvat problema 2 meseriasi de la o reprezentanta Dacia, dar cu ajutorul unui coleg de pe forumul LoganClub care dovedeste din ce in ce mai mult ca stie ce inseamna si ofera prietenia. El m-a dus la reprez, i-am luat pe baieti, au facut delicata treaba de a scoate restul de cheie, i-a dus pe baieti inapoi, si pe mine la un centru de confectionat inca o cheie, apoi acas'. El se recunoaste in descriere. SI II MULTUMESC MULT !!

                Comment


                • #9
                  Inca asta nu stiu sa se mai fi spus pe Forum
                  Oricum, nasoala situatie...

                  Comment


                  • #10
                    si pentru cei din service eram primul caz ...norocoasa nu?
                    daca e vreun noroc aici ...este acela ca asta se intampla in parcarea din fata blocului, nu fiind plecata cine stie pe unde ...
                    Last edited by Sand'dana; 5 January 2011, 11:27.

                    Comment


                    • #11
                      Eu tot Sandero am si tot citesc despre cheie... nu am patit asa ceva
                      La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Sand'dana View Post
                        cu cotorul cheii in mana, restul cheii, destul de adanc in contact.
                        Deci s-a rupt cheia adica partea metalica...nu?Nu partea din plastic.
                        Mai ai cheia rupta?Ca tare-as vrea sa o vad si eu.

                        Comment


                        • #13
                          Cred ca m-am facut destul de bine inteleasa, daca a ramas adanc in interior e clar ca atasat de capacul de plastic a ramas si restul metalic al lamelei.
                          Si da, cele 2 bucati ale lamelei inca le mai am, ca baietii au scos contactul si au migalit un pic pana au indepartat si ce se rupsese in interior. Ramane la colectia de minuni ....

                          P.S. O sa atasez si o poza cand o sa iau varful cheii ca a ramas in masina.
                          Last edited by Sand'dana; 6 January 2011, 10:25.

                          Comment


                          • #14
                            te cred... eu folosesc cheia de rezerva, inca nu am avut probleme
                            La fel ca ieri ca și azi ca și mâine mereu.

                            Comment


                            • #15
                              Aaaa,sa vedeti surpriza.
                              Azi dimineata contactul iar era pur si simplu inghetat,am obosit sa tot dau de volan stanga -dreapta si sa pun contact,nu pornea nici moarta,era butucul blocat.
                              Am indoit cheia,noroc ca mai am una de rezerva,care nici cu aia nu mergea.
                              nu mai spun ca am intarziat la servici.
                              Acum este ora 14.30 este tot frig si butucul e intepenit,nu merge la cheie.
                              O sa incerc cu un spary de dezghetare,asta inainte de a suna la reprezentanta si a ma lua putin de ei.
                              Deci la minus 10-minus 15 C volanul e inghetat.Dovedit!

                              Originally posted by Sand'dana View Post
                              Cred ca m-am facut destul de bine inteleasa, daca a ramas adanc in interior e clar ca atasat de capacul de plastic a ramas si restul metalic al lamelei.
                              Si da, cele 2 bucati ale lamelei inca le mai am, ca baietii au scos contactul si au migalit un pic pana au indepartat si ce se rupsese in interior. Ramane la colectia de minuni ....

                              P.S. O sa atasez si o poza cand o sa iau varful cheii ca a ramas in masina.
                              Presupun ca ti-au cerut si bani,si s-au spalat pe maini(ca de obicei)zicand ca e vina ta
                              Last edited by RBT99; 7 January 2011, 15:40. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google