Buna seara.
Inafara de problemele cu directia, mocheta rupta, pedala de ambreiaj, pompa de apa si bratele stergatoare (incurcate cu cele de pe Logan), Sandelul meu da semne de oboseala dupa doar 1 an si 2 zile si doar 23500km .
De dimineatza pe la ora 9:00, stabilesc cu sotia un plan de atac pe la shopp-ing. Zis si facut, la ora 11:00 in masina amandoi si dam fuga la supermarket.
In maxim o ora terminam cumparaturile, ne indreptam catre masina, ne urcam in ea si plecam.
La pornire, motorul s-a smucit foarte tare si a produs un zgomot ciudat, dar in 2 secunde maxim a pornit si a ramas la relanti normal - circa 750 - 800 rpm.
Ies din parcarea subterana, iar cand dau sa ies pe bulevard scade brusc turatia motorului si nu mai trage. Brusc in spatele masinii vad un nor mare de fum
(bineanteles de la mine) si masina nu mai vrea sa plece de pe loc decat daca o turez foarte tare.
Opresc repede motorul, ridic capota si ii spun sotiei sa dea o cheie...
Constat cu uimire ca motorul se "zbate" foarte rau, de parca ar vrea sa fuga, si se aude un mers anormal al acestuia ( de parca era trabantul lu bunicu ).
Stau circa 10 minute si pornesc iar ... la fel face . In tot acest timp martorul pentru sistemul antipoluare licare o perioada de timp, dupa care ramane aprins non -stop.
Nu am ce face si incerc sa plec cu ea de pe loc, dar nu vrea, fiind nevoit sa o agit rau , cam pe la 3.000 - 3.500 rpm si abia apoi sa dau drumu la ambreiaj ca sa pot demara.
In 20 minute reusesc sa ajung acasa(am parcurs cam 5 km), o opresc si o pornesc iar, la fel face.........
Maine dimineatza la ora 8:30 direct la service cu ea.
Cine a mai patit asa ceva???
Care pot fi cauzele????
Ce efect poate avea asupra masinii????
Mersi. O seara buna.
Inafara de problemele cu directia, mocheta rupta, pedala de ambreiaj, pompa de apa si bratele stergatoare (incurcate cu cele de pe Logan), Sandelul meu da semne de oboseala dupa doar 1 an si 2 zile si doar 23500km .

De dimineatza pe la ora 9:00, stabilesc cu sotia un plan de atac pe la shopp-ing. Zis si facut, la ora 11:00 in masina amandoi si dam fuga la supermarket.
In maxim o ora terminam cumparaturile, ne indreptam catre masina, ne urcam in ea si plecam.
La pornire, motorul s-a smucit foarte tare si a produs un zgomot ciudat, dar in 2 secunde maxim a pornit si a ramas la relanti normal - circa 750 - 800 rpm.
Ies din parcarea subterana, iar cand dau sa ies pe bulevard scade brusc turatia motorului si nu mai trage. Brusc in spatele masinii vad un nor mare de fum

Opresc repede motorul, ridic capota si ii spun sotiei sa dea o cheie...
Constat cu uimire ca motorul se "zbate" foarte rau, de parca ar vrea sa fuga, si se aude un mers anormal al acestuia ( de parca era trabantul lu bunicu ).
Stau circa 10 minute si pornesc iar ... la fel face . In tot acest timp martorul pentru sistemul antipoluare licare o perioada de timp, dupa care ramane aprins non -stop.
Nu am ce face si incerc sa plec cu ea de pe loc, dar nu vrea, fiind nevoit sa o agit rau , cam pe la 3.000 - 3.500 rpm si abia apoi sa dau drumu la ambreiaj ca sa pot demara.
In 20 minute reusesc sa ajung acasa(am parcurs cam 5 km), o opresc si o pornesc iar, la fel face.........
Maine dimineatza la ora 8:30 direct la service cu ea.
Cine a mai patit asa ceva???
Care pot fi cauzele????
Ce efect poate avea asupra masinii????
Mersi. O seara buna.

Comment