Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Martor luminos de control al sistemului antipoluare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor luminos de control al sistemului antipoluare

    Buna seara.
    Inafara de problemele cu directia, mocheta rupta, pedala de ambreiaj, pompa de apa si bratele stergatoare (incurcate cu cele de pe Logan), Sandelul meu da semne de oboseala dupa doar 1 an si 2 zile si doar 23500km .
    De dimineatza pe la ora 9:00, stabilesc cu sotia un plan de atac pe la shopp-ing. Zis si facut, la ora 11:00 in masina amandoi si dam fuga la supermarket.
    In maxim o ora terminam cumparaturile, ne indreptam catre masina, ne urcam in ea si plecam.
    La pornire, motorul s-a smucit foarte tare si a produs un zgomot ciudat, dar in 2 secunde maxim a pornit si a ramas la relanti normal - circa 750 - 800 rpm.
    Ies din parcarea subterana, iar cand dau sa ies pe bulevard scade brusc turatia motorului si nu mai trage. Brusc in spatele masinii vad un nor mare de fum (bineanteles de la mine) si masina nu mai vrea sa plece de pe loc decat daca o turez foarte tare.
    Opresc repede motorul, ridic capota si ii spun sotiei sa dea o cheie...
    Constat cu uimire ca motorul se "zbate" foarte rau, de parca ar vrea sa fuga, si se aude un mers anormal al acestuia ( de parca era trabantul lu bunicu ).
    Stau circa 10 minute si pornesc iar ... la fel face . In tot acest timp martorul pentru sistemul antipoluare licare o perioada de timp, dupa care ramane aprins non -stop.
    Nu am ce face si incerc sa plec cu ea de pe loc, dar nu vrea, fiind nevoit sa o agit rau , cam pe la 3.000 - 3.500 rpm si abia apoi sa dau drumu la ambreiaj ca sa pot demara.
    In 20 minute reusesc sa ajung acasa(am parcurs cam 5 km), o opresc si o pornesc iar, la fel face.........
    Maine dimineatza la ora 8:30 direct la service cu ea.
    Cine a mai patit asa ceva???
    Care pot fi cauzele????
    Ce efect poate avea asupra masinii????
    Mersi. O seara buna.

  • #2
    Pai intai trebuie vazut unde este buba,apoi cauzele....apoi remedierea..eu asa stiu..

    Dupa simptome poate fi una din urmatoarele bube:

    -- garnitura chiuloasa arsa...ciupita...etc
    --apa in benzina intr-o veselie...


    PS- ar mai fi cateva dar nu vreau sa iti stric saptamana...(chiuloasa fisurata....etc....)

    Este in garantie oricum...

    Comment


    • #3
      poate ar fi mai bine sa nu fortezi motorul si sa il soliciti la turatii pina nu vezi ce e! eu as fi sunat imediat la nr de pe luneta. imi pare rau sa aud ca ai si alte probleme, dar orice are pina la urma o rezolvare! numai bine si iti tin pumnii!

      Comment


      • #4
        eu zic sa ii suni pe cei de la service sa o ia pe platforma. o sa plateasca ei. daca mergi cu ea poti sa agravezi problema...da-le un telefon inainte. eu asa as face.
        -fara-

        Comment


        • #5
          Parca in garantie este gratis transportul cu platforma Dacia.
          Chiar nu merita sa o fortezi inca alti 3-4 km.
          Nu de alta dar sa nu risti sa fi tu de vina apoi (ca si aici si aici)
          Originally posted by chitziman View Post
          ...
          Dacia a zis...ca problema a aparut in urma folosirii excesive a ambriajului...
          ...

          Comment


          • #6
            Salutari.
            Multumesc tuturor pentru sfaturi, chiar mi-au fost de ajutor.
            S-a rezolvat, a fost de vina bobina de inductie.
            In prima faza au dat vina pe carburant, ca fiind cel mai prost de pe piata (aceeasi scuza ca in majoritatea cazurilor), dupa care mi s-a spus ca este de la spalatul motorului - adica au dat vina pe mine, urmand ca apoi sa imi spuna ca s-a facut condens pe bobina si de asta s-a prajit.
            Dimineata la prima ora am sunat la Dacia asistenta, si ca o surpriza mi-a raspuns VC (mi-au spus ca daca este nevoie vor lua ei legatura su asistenta, le vor comunica nr meu de tel si apoi ei ma vor contacta pentru detalii legate de tractare !!!!!!!!!!!!!!!!!!), nu de alta dar hai sa ne scarpinam ca maimutele . In fine dna Popescu de la VC a spus ca nu este nici o problema, sa ma deplasez linistit cu auto la service, ca nu se va intampla nimik si ca este de vina carburantul utilizat ( dar parca astia nu au voie sa se dea cu parerea despre diagnosticare!!!!!!!!!!!????????? nu????????????? )
            In fine asta este, s-a rezolvat
            Toate bune.

            Comment


            • #7
              si eu am schimbat bobona la 52000 km. Masina nu a pornit au venit baietii de la Dacia cu platforma,...in 2 ore cu totul am plecat cu ea din service.(nu am platit nimic) Baietii din Baia Mare foarte operativi

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
              Politica de Securitate Google