Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Martor "pictograma motor"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oare chiar sa stea la 500 cand e cald ? Destul de interesant.

    500 rpm aici
    750 rpm aici


    SERGHEI daca tu zici ca tie iti sta la 500 rpm la cald inseamna ca iti sta la cald ca si cum sta atunci cand este oprita masina, nu ?

    Comment


    • #17
      Originally posted by Goan View Post
      Oare chiar sa stea la 500 cand e cald ? Destul de interesant.

      500 rpm aici
      750 rpm aici


      SERGHEI daca tu zici ca tie iti sta la 500 rpm la cald inseamna ca iti sta la cald ca si cum sta atunci cand este oprita masina, nu ?
      Ma..imi sta exact ca la indicatorul unde zici tu ca are 750 ..adica la jumatatea dintre 0 si 1000..Care jumatate inseamna 500 ture..
      Daca eram o blonda intelegeam sa vorbesc aiurea dar crede-ma ca am ceva notiuni de mecanica ...Ceasul meu are diviziunile marcate din mie in mie iar subdiviziuni din 500 in 500 ..atat ..fara alte liniute si marcaje..Acolo unde spui tu ca sta la 500 la mine este ,,zero"..si acolo sta acul cand este motorul oprit.
      Last edited by SERGHEI; 18 January 2010, 22:18.

      Comment


      • #18
        Deci sincer, nu ma mir ca s-a scos consumul instantaneu la Dacia.
        Mai mult de atat nu am ce spune

        Comment


        • #19
          Originally posted by Goan View Post
          Deci sincer, nu ma mir ca s-a scos consumul instantaneu la Dacia.
          Mai mult de atat nu am ce spune
          Uite ca cineva a prin esenta..Bravos..ce dracu ma ,nu vine nimeni sa iti faca o masina ieftina si performanta cand are stocuri de motoare depasite...

          Comment


          • #20
            serghei, esti un pic "blond", fara suparare, liniuta aia de zici tu ca e 500, e 750. la toate loganurile/sandero-urile, turometrul incepe la 500rpm. daca pleci fortat de pe loc la ralanti ai sa vezi ca pt cateva fractiuni de secunda, acul sta sub prima linie si motorul tremura din toate incheieturile. nu-mi zi ca exista "turatie negativa" ca nu te cred
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #21
              te lamuresti mai simplu daca te uiti intre 1 si 2 (x1000) cum ai impartita scala de turatii.

              Comment


              • #22
                Am si eu o intrebare legata de un martor. In momentul cand pui contactul si astepti sa se stinga becurile sa pornesti, inainte de pornire singurii martori care ramin aprinsi sunt cei de ulei si baterie. Dupa ce pornesc se sting imediat insa cel de ulei se aprinde si stinge din nou pt o fractiune de secunda. Banuiesc ca e din cauza sezonului rece sau ?

                Comment


                • #23
                  Daca numai o data apare imediat dupa pornire si nu sta aprins sau sa mai clipeasca in timp ce mergi cred ca este de la sezonul rece.
                  Teoretic acel bec indica presiune scazuta la ulei.
                  Este oarecum normal sa fie scazuta pana nu s-a "rupt" si incalzit inca uleiul.
                  Eventual urmareste daca mai clipeste si cand pornesti masina la amiaz cand ii mai cald

                  Comment


                  • #24
                    avind in vedere ca avem si noi electronice destule pe masina, poate ca e oarecum normal sa faca asa, ca astea se comporta "ciudat" la factori externi de mediu. la mine de exemplu nu face...deocamdata. oricum nu cred ca e ceva sa te ingrijorezi atita timp cit se stinge.

                    Comment


                    • #25
                      multam de hint-uri. O sa urmaresc pe viitor si mai povestim

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google