Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubsandero.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubsandero au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubsandero nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubsandero (dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubsandero (webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
See more
See less

Martor "pictograma motor"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Martor "pictograma motor"

    In sfarsit s-a aprins si la mine pictograma ,,motor" de pe bord ...C;lipea asa frumos in timp ce motorul pornit cu 3 minute in urma mergea in 3 cilindri... Dupa inca trei minute ..o oprire de 5 minute si repornire ...mers in trei inca 50 de metri motorul si-a revenit. Dupa repornire chiar daca mergea in 3 ..martorul nu s-a mai aprins.


    Cauze posibile : sambata am spalat masina ,,gospodareste"cu jetul ca sa dau jos cele 40 kg de praf si pamant stranse din vara ... Am insistat cu jetul pe masca ..si pe dedesupt in general..Probabil am bagat apa pe la bujii,pe fisele de la bobina....oi fi avut o scama pe alimentare ....nu stiu.

    De mentionat ca dupa ce am spalat masina nu am mai pornit motorul pana duminica dimineata cand doar am mutat masina 10 metri....Stie cineva ceva??!!!!!!

  • #2
    Martorul acela e sonda lambda si am patit si eu acelasi lucru insa stiu de la ce a fos:am alimentat masina de muuuuuuuuuuuulte ori cu kerosen.Am amestecat si cu benzina dar cred ca a fost prea puternic.

    Comment


    • #3
      eu am facut o proba simpla...am scos fisa de la o bujie si l-am lasta sa mearga in 3 ....s-a aprins instant...

      Comment


      • #4
        verifica rand pe rand fisele bujiilor, sa fie uscate, sa nu aibe gheata sau fisuri in izolatie. verifica mufa de la blocul bobinelor de inductie, sa fie curata, uscata, sa nu aiba mizerie sau apa/gheata. verifica sa nu ai apa/gheata/mizerie pe cablul de la sonda lambda. verifica seznorul de pozitie motor (cel de la volanta, de la "fereastra" ambreiajului). eventual sterge-l cu o carpa udata in benzina. toate verificarile le faci cu motorul rece. pornesti motorul, te duci la un service sau la cineva care face diagnoza, sa-ti stearga erorile. daca apar din nou, "service" scrie pe masina...
        dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

        Comment


        • #5
          De atunci nu a mai aparut problema....Oricum trebuie sa ajung in service pt ca ,,tremura " la ralanti...nu imi place cum merge ..parca are o tenta de intrerupere...Asa a facut de cand a luat-o cumnata-mea...eu nici nu o ridicam daca eram in locul ei...Chestia cu ,,se rezolva in garantie" ma lasa masca si imi vine sa-i pocnesc..

          Comment


          • #6
            cam asa fac majoritatea motoarelor 1.6. merg usor sacadat. de la axele cu came cu profil "rally" li se trage
            dom'lui ministru al asfaltului si anumitor primari, un sincer "@#$%!"

            Comment


            • #7
              Originally posted by Seba View Post
              cam asa fac majoritatea motoarelor 1.6. merg usor sacadat. de la axele cu came cu profil "rally" li se trage


              Oaaaaaaaauu ce ,,monopost" aveam eu la usa si nu stiam..

              Comment


              • #8
                Adevarul ii ca si eu am observat ca merge un pic "sacadat" mai ales cand este rece afara si pana se incalzeste.
                Daca stai si te uiti si la turometru se vede cum urca-coboara dar foarte putin.
                Dar acuma m-am cam linistit daca "asa face toate"

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Goan View Post
                  Dar acuma m-am cam linistit daca "asa face toate"

                  Da dar nu numai la 1.6 , eu am 1.4 si merge la fel de sacadat , nu stiu la 1.5 cum e.

                  Comment


                  • #10
                    pai tenta aia de intrerupere si tremurat il am si eu la 1,4 la relanti si face de nou. se simte si in schimbator. nu stiu daca e din partea electrica 100% (sau ma rog electronica..sau ce o fi altceva)..ca si de la benzina mai face citeodata. acuma dupa 10.ooo si schimbarea uleiului parca merge mai fain..sau m-am obisnuit eu. am observat si o crestere a "elasticitatii" treptelor de viteza..ceea ce imi place.masina arata incet incet ce poate.
                    aia cu 3.ooo ce zic aia in carte nu mi se pare o chestiune pertinenta.
                    salutari.

                    Comment


                    • #11
                      Hm, eu stiu ca o masina este rodata pe undeva pe la 30000. Motorul la mine merge rotund, la pornire sta undeva la 1200 rot si coboara treptat in timp ce se incalzeste pana la cele 750 si asa moare. Are mici deviatii cand ii bag consumatori si acelea dureaza 2,3 secunde.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by marian66v View Post
                        Hm, eu stiu ca o masina este rodata pe undeva pe la 30000. Motorul la mine merge rotund, la pornire sta undeva la 1200 rot si coboara treptat in timp ce se incalzeste pana la cele 750 si asa moare. Are mici deviatii cand ii bag consumatori si acelea dureaza 2,3 secunde.
                        Mersul ala de rahat este din aprindere..bujii..etc ...si evident din cauza ralantiului excesiv de mic (pt economie).......La mine nu variaza turatia ci pur si simplu ,,se simte in schuimbator"...si nu numai ..Am vazut cu ochii mei ca multe ,,face asa" dar cum eu consider ca nu este o functionare normala a unui motor o sa cer o verificare ,doua,trei...pana o sa mearga la fel ca motorul unui prieten de-al meu tot 1.6 tot sandero..O sa mergem impreuna ca sa nu existe discutii de genul ,,toate face"...Nu ma intereseaza,sa imi schimbe bujii,sa umble in ,,computador"...sa imi creasca ralantiul la 750-800 cel putin nu la 500 de zici ca este ,,8 in V"...


                        Mariane,cum ai descoperit tu ca iti sta acul la 750 ?Adica..pe unde ar veni 750 ca la majoritatea sta pe liniutza aia de imparte 1000 la 2 ..?! Am auzit povestile celor de la service transmise de producator pe cale orala cum ca ,,liniuta aia ie de 750 de ture "..Da-mi voie sa ma indoiesc de faptul ca DACIA regleaza ralantiul la Sandero 1.6 la 750 ...

                        Comment


                        • #13
                          prima liniuta pe scala e 500, iar a doua, care imparte 500 si 1000 e + 250, adica 750. acolo "sta" toate chiar daca tremura. si tremuratul are intr-adevar mai multe cauze (si constructive-de proiectare si ne-constructive, cele care tin de alti factori)
                          acuma de cind mi s-a mai rodat imi merge si mie merge mai rotund si daca bag benzina buna e chiar foarte bine. ce ma enerveaza e cum tremura cind pornesc AC. asta e un minus pt Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            poate o resoftare sa rezolve aceasta problema la 1.4

                            Comment


                            • #15
                              Pai mai Ciomp..,,o sta toate pe 750 " dar a mea sta pe 500 la cald...Iar intreruperile se manifesta cand motorul este ,,rece"...sau perimele 5 minute...Daca ar sta pe 750 ar merge super-rotund..da nu vrea...Sa stii ca si la 1.6 are o mica vibratie cand pornesti AC-ul,,,asa face toate.....Iar chestia cu resoftarea ...imi pare ,,inutila"si cheltuitoare de timp in cazul asta.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google